گپوگفتی با ۴ گیمر شاخ ایرانی/ درآمد بازیهای رایانهای در ایران و جهان چقدر است؟

اگر شما یک گیمر حرفه ای هستید، با خواندن این مقاله می توانید سری به ابزارهای خود زده و کامل بودن آن ها را چک سایت e-games کنید. برای شروع& فایلهای Cache و Junk و اپلیکیشنهای غیرضروری را پاک کنید تا گوشیتان بتواند کارهای مهمتر را با تمام پتانسیل خود انجام دهد. زمانی که مانعی برای شلیک کردن در جلوی شما وجود داشته باشد، شلیک شما به هدف نخواهد خورد و این که خود بازی این هشدار را به شما بدهد بسیار کاربردی خواهد بود؛ قطعا نمیخواهید تا شلیک شما به لبه کاورتان بخورد و دشمنی که از وجود شما خبر نداشت موقعیت دقیق شما را داشته باشد. اگر با لایسنس اورجینال ویندوز 10 این سیستم عامل را به طور قانونی روی کامپیوترتان فعال کنید، میتوانید در آینده و زمانی که مطمئن شدید که ویندوز 11 هم به ثبات کافی برای بازی کردن رسیده، به طور رایگان سیستم عامل کامپیوتر یا لپ تاپ خود را بدون حذف اطلاعاتش به ویندوز 11 ارتقاء دهید. کارکرد اصلی عضو چهارم فهرست بهترین شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG آن است که گوشی هوشمند شما را به هر شکلی که هست در پلتفرم کامپیوترتان شبیه سازی خواهد کرد. از آنجایی که لانچر را از صفحه اختصاصی مربوط به PUBG Mobile دریافت کرده ایم ، نصب بازی بصورت خودکار آغاز میشود.

از آنجایی که علاقه شدیدی به بازی های ps4، کنسول و وسایل های گیمینگ داشتم. ویژگی برجسته کال آف دیوتی موبایل آپدیت شده وجود شخصیتها، مپها و سلاحهایی است که احتمالاً در قسمتهای قبلی این بازی که برای کنسول و PC منتشر شدهاند آنها را دیدهاید؛ شخصیتهایی مثل کاپیتان پرایس، اسنیک، دیوید میسون و مپهایی مثل Cross Fire، Killhouse و Crash. چرا که سازندگان برخی از صفحه نمایش های LED ویژگی های آن ها را برای نمایش بهتر بازی ها ارتقا بخشیده اند. دقت کنید که این تنظیمات، تنظیمات پیشنهادی ما هستند و ایده اصلی بهبود کنترل شما نسبت به فضای بازی است؛ پس با توجه به راحتی خود، اندازه صفحه تلفن همراه خود و موارد دیگر میتوانید برخی از این تنظیمات را به سلیقه خود تغییر دهید. از دو قسمت میتوانید وارد قسمت تنظیمات شبیه ساز شوید ، اگر دقت کنید در پایین قسمت کلید های راهنما (Default Controller) در قسمت Display میتوانید عبارت Setting را مشاهده کنید. کادر GRAPHICS مستقیماً کیفیت گرافیکی و بصری بازی تنظیم میکند ، برای سیستم های ضعیف تنظیمات پایین تر را انتخاب کنید. برخی دی ان اس های پیشنهادی در جدول پایین درج شده است ، اگر استفاده از دی ان اس چاره ساز نباشد باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده نمایید.

توجه کنید که برای اتصال به شبکه های اجتماعی احتیاج به نرم افزار تغییر آی پی خواهید داشت. کالاف دیوتی موبایل – Call of Duty Mobile یک بازی اکشن و سبک بقاء است، که توسط کمپانی چینی Activision Publishing برای دستگاه های اندروید و آی او اس طراحی و توسعه داده شده است. موفقیت شرکت سازنده بازی پابچی مسیر جدیدی را برای شرکتهایی که به دنبال ساخت بازیهای چند نفره هستند، تعریف کرده است و احتمالا تا مدت زمان زیادی شاهد تاثیر ساخته آنها در سبک مولتی پلیر خواهیم بود. این بازی در کنار دانلود کلش رویال در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و انقدر محبوب شد که مجموعه نمایشی Clash-A-Rama برای ان ساخته شد، در ادامه همراه ایران اپ باشید تا بیشتر با این بازی جذاب آشنا بشیم.

خريد اکانت کلش اف کلنز دليل ورود شما به اين صفحه است، يا قصد فروش اکانت کلش داريد؟ بسیاری از وبسایتهای خارجی نیز خدمات فروش سیپی بازی کالاف دیوتی موبایل را ارائه میدهند. پابجی قبل از این که به موبایل نیز راه پیدا کند یکی از محبوبترین بازیهای آنلاین سبک بتل رویال بود. البته برندان گرین از فورتنایت استقبال کرده و در چندین مصاحبه اعلام کرده است که هدف او، رشد این سبک است که این امر با ساخت بازیهای جدید میسر میشود. بازیای که قرار بود با اعمال تغییراتی اساسی در سیستمهای بازی، این فرنچایز را به دورانی جدید و البته پرحاشیه ببرد. این بدین معنی است که سایر حریفان شما نیز با شبیه ساز بازی متصل شده اند ، این ویژگی به شما کمک میکند یک بازی چالش برانگیز تر و منصفانه تر را تجربه کنید. از آنجایی که برای ذخیره میزان پیشرفت و لول آپ خود در بازی احتیاج به انتخاب یک حساب کاربری خواهید داشت ، نسخه موبایل پابجی سه حساب تــویــیتر ، فــیســبوک و گوگل را در اختیار شما قرار میدهد ، توصیه میشود از حساب کاربری گوگل بدلیل مشکلاتی که گاهاً برای کاربران شبیه ساز بوجود خواهد آورد استفاده نفرمایید، اگر مایلید پروفایل پابجی خود را از تلفن همراه خود به اینجا منتقل کنید، ابتدا آنرا به یک حساب دوم مانند تـویــیتر یا فیـسبـوک متصل کنید سپس با کمک آن حساب اقدام به ورود کنید.

همچین قسمت e-mail نیز بعنوان حساب Backup وجود دارد که میتوانید آنرا متصل کنید. این شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG یکی از بهترین شبیه سازها جهت استفاده در کامپیوتر است که آن را در پلتفرم مک (Mac) نیز میتوان استفاده کرد. برای پیدا کردن بهترین شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG همراه ما باشید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. شما نیز میتوانید نظرات خود را در مورد این بازی با ما درمیان گذارید. در ویدیوی زیر میتوانید با «بهترین شبیه سازهای اندروید برای رایانه» آشنا شوید. بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) یکی از مشهورترین عناوین بتل رویال موجود در گوشیهای هوشمند محسوب میشود. نسخههای مختلفی از شبیه ساز پابجی برای گوشی، شبیه ساز برای چیت پابجی و شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG در بازار منتشر شدهاند. همانطور که در جریان هستید تقریبا تمام بازی های بزرگ و اصلی که منتشر میشوند سازگاری کامل با سیستم عامل ویندوز دارند و برای اجرای روی این سیستم عامل بهینه خواهند شد. در نگاه اول شاید این بهترین شبیه ساز پابجی موبایل دارای محدودیتهای زیادی باشد اما اگر کمی با آن بیشتر آشنا شوید با تواناییهای این شبیه ساز برای چیت پابجی ارتباط بهتری برقرار خواهید کرد.

این موارد به صورت رویه ای در سراسر نقشه در شروع مسابقه توزیع میشوند، با مناطق پرخطر خاصی که معمولاً تجهیزات بهتری دارند. اگر در طول تجربه بازی با مشکلات بصری و گرافیکی مواجه شدید به این سربرگ مراجعه کنید و گزینه های مختلف از جمله موارد مربوط Rendering را یک به یک آزمایش کنید. بعد کلیک روی دکمه Start یک گزینه ای به اسم Launch Game رو میتوانید مشاهده کنید که با کلیک روی این گزینه میتوانید وارد بازی شوید. در صورتی که این اتفاق نیفتاد ، میتوانید با مراجه به سربرگ Game Center ، از قسمت جستجو نام بازی Pubg mobile را جستجو نموده و از صفحه نتایج اقدام به نصب بازی کنید.

بر همین اساس به عنوان سخن پایانی میتوان گفت شبیه ساز اندروید برای پابجی BlueStacks یکی از انعطاف پذیرترین برنامههایی است که میتوانید از آن برای اجرای نرم افزارها و بازی های ویدئویی مختلف (از جمله PUBG) استفاده کنید. امکان چت صوتی با دوستان خود با کیفیت بالا و تنظیمات مختلف مربوط به صدا. اگر در اتصال به لابی بازی مشکل داشتید ممکن است تغییر دی ان اس کارآمد باشد ، برای تغییر دی ان اس از تنظیمات ویندوز یا از نرم افزار DNS Jumper استفاده فرمایید. در انتها لازم به ذکر است اگر به لابی بازی دقت کرده باشید ، با پیغامی با این مضمون مواجه میشود که مچ میکینگ تیم شما بر اساس پلیرهایی انجام میشود که از شبیه ساز استفاده میکنند. از گوشه سمت چپ منوی لابی میتوانید Game mode مورد نظر خود و همچنین ریجن مناسب که پینگ کمتری ارائه میکند انتخاب کنید ، اخیراً سرور خاورمیانه نیز به بازی افزوده شده که برای برخی از کاربران ایرانی پینگ مناسبی ارائه میدهد اما توجه داشته باشید که Matchmaking در سرورهای خاور میانه برای برخی Mode های بازی طولانی تر خواهد بود. در صورت بروز مشکل بصری در لبتاب ها (و سیستم های با دو کارت گرافیکی) گزینه Priotizing Dedicated GPU را فعال کنید و در سیستم های متوسط و ضعیف حتماً گزینه های Rendering ، Anti Aliasing در سربرگ Engine ، و همچنین گزینه Gaming Resolution و Display Quality را از سربرگ Game تحت نظر داشته باشید و در صورت لزوم آنها را تغییر دهید.

پس از آن از طریق گزینه Install Option محل نصب را تعیین و سپس روی Install کلیک کنید. فراموش نکنید که قبل از پیوستن به دوستانتان همه map ها را ازین صفحه دانلود کرده باشید. توجه داشته باشید که در طول بازی کلید F1 صفحه کلید راهنمای کلیدها در صفحه بازی Gameloop را فعال میکند ، کلید Ctrl برای فعال و غیرفعال کردن نشانگر موس و کلید Tab برای دسترسی به کوله پشتی میباشد. در سربرگ BASIC تنظیمات مهم دیگری همچون فعال و غیرفعال کردن Aim Assist ، Peak & Fire و غیره وجود دارند تنظیمات را میتوانید به دلخواه و به مرور زمان شخصی سازی کنید. معمولا استریم چون به صورت زنده انجام می گیرد، هر گیمری که این کار را میخواهد انجام دهد باید قبل از شروع ، کاملا آمادگی لازم برای این کار را داشته باشد، چون علاوه بر زمان زیادی که برای این کار صرف می شود، انرژی زیادی نیز لازم دارد تا بیننده از دیدن استریم خسته نشود .

اما دقت داشته باشید که چه در هنگام نصب و چه در هنگام آپدیت بازی پابجی موبایل از طریق لانچر اگر دقیقاً همان ورژن فعلی فایل درحال دانلود بازی را از قبل در اختیار داشته باشید، میتوانید با کپی کردن آن در پوشه مربوط به فایلهای موقتی یا همان Temp لانچر Gameloop مراحل نصب را تسریع کنید ، شما میتوانید این محل که آدرس آن در منوی Diagnasis لانچر نیز ذکر شده است در یکی از درایو های سیستم خود بیابید ، برای اینکار Install یا Update را متوقف کرده و پس از یافتن پوشه Temp فایل apk جدید که از قبل در اختیار دارید را در پوشه MobileGamePCShared قرار دهید. آریا جدا از بازی های جدید علاقه زیادی به Fortnite دارد و در این بازی یکی از بازیکن های حرفه ای محسوب می شود. در این مقاله به دنبال بهترین شبیه ساز پابجی موبایل خواهیم بود. قبل از بیان نحوه نصب بازی کالاف دیوتی وارزون مهمترین ویژگی های این بازی را بیان خواهیم کرد. این ویژگی این شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG به ویژه برای افرادی که قصد تولید محتوا از طریق استریم بازی پابجی موبایل در پروفایلهای اینترنتی خود را دارند و همچنین به دنبال یک رابط کاربری انعطاف پذیر جهت تجربه بازی هستند بسیار مفید است.

شبیه ساز گیم لوپ امکانات فراوانی در اختیار بازیکن قرار میدهید ، در ادامه با برخی ویژگی های کاربردی آن آشنا میشویم. اگر به دنبال یکی از پیچیدهترین شبیه سازهای اندروید برای گوشی هستید که در عین حال امکانات زیادی نیز دارد این شبیه ساز برای چیت پابجی یکی از بهترین گزینهها برای شماست. زامبی اینفینیت وارفر در یک پارک تفریحی با حال و هوای دهه هشتاد میلادی جریان داشت و از این رو، شامل سیستم حرکتی کمپین و مولتیپلیر بازی نمیشد. ضمنا با فعالسازی قانونی این محصول در آینده میتوانید آن را به ویندوز 11 پرو هم ارتقاء دهید و حتی اطلاعات سیستم خود را هم از دست ندهید. دیگر تنظیمات پابجی در این بخش مربوط به نوتیفیکیشنها و حساب کاربری پابجی موبایل شما خواهد بود و بر گیمپلی شما تاثیری نخواهد داشت. برای شخصی سازی بیشتر تنظیمات کنترل بازی میتوانید به منوی Setting مراجعه کنید. کلید اول مربوط به تنظیم کلیدهای کیبورد یا GamePad شماست که البته تنظیمات صفحه کلید مطابق با بازی پابجی بصورت خودکار انجام شده است ، شما میتوانید به سادگی با زدن محل مشخصی از صفحه و فشردن یک کلید ، یک عملکرد جدید به شبیه ساز اضافه کنید ، پس از آنکه شخصی سازی دلخواه خود را انجام رساندید میتوانید با زدن save آنرا ذخیره کنید یا اینکه Reset را بزنید تا به حالت پیشفرض برگردد و سپس روی save زده و خارج شوید.

این جایی است که برجک ها وارد می شوند که در عکس تیزری که نمایش دادیم، آمده بود و دلیل اضافه شدن این برجک ها این است که باید محیطی دفاعی برای زنده ماندن در این گیم مود ایجاد کنید. در این گوشی سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش و گزینه شناسایی چهره وجود دارد، اما قابلیت ضد آب یا پشتیبانی از شارژ بی سیم یا اتصال 5G پیدا ندارد. در قسمت FRAME RATE میتوانید سقف نرخ فریم بازی را تنظیم کنید ، بطوریکه گزینه Extreme برابر 60 فریم بر ثانیه است و به ترتیب گزینه های قبل از آن نرخ فریم کمتری ارائه میدهند. نسخه موبایل شباهت های فراوانی به نسخه دسکتاپ پابجی دارد بطوریکه ایده اصلی بازی حفظ شده و صرف نظر از تغییرات گیم پلی، بازی کردن پابجی موبایل حس و حال آشنایی خواهد داشت. ژانر بتل رویال در حال گسترش بوده و شاهد بازیهای موفق بیشتری در این سبک هستیم. انواع مختلفی از اسلحه، تجهیزات و وسایل نقلیه در بازی وجود دارند که بسته به نیاز و سبک بازی می توانید از آن ها استفاده کنید. PlayerUnknown’s Battlegrounds یک بازی چند نفره آنلاین در سبک بتل رویال است که 100 بازیکن با فرود آمدن روی یک جزیره، باید برای زنده ماندن با یکدیگر مبارزه کنند.

پس از نصب لانچر ، با کلیک بر روی عبارت Start ، انجین شبیه ساز اندروید دانلود و نصب میگردد و در اینجا فرآیند مربوط به شبیه ساز تکمیل میشود. پس از دانلود فایل apk مربوطه ، به سربرگ My Games لانچر گیم لوپ رفته و از منوی سمت چپ وارد قسمت Others شوید ، روی Add An Item کلیک کنید و فایل apk را در اختیار لانچر قرار دهید. در مقالهای که خواندید ویژه ترین شبیه سازهای موجود در بازار برای بازی پابجی را مورد بررسی قرار دادیم و امیدواریم که اگر به دنبال شبیه سازی بازی پابجی بر روی سیستم کامپیوتری خود باشید برنامههایی که برایتان فهرست کردیم بتوانند کمکتان کنند. چند روز پیش نحوه نصب کالاف دیوتی موبایل روی گوشیهای اندروید و آیفون را به شما آموزش دادیم و برای یادگیری این کار تنها کافیست این مقاله دیجیاتو را بخوانید. اگر گیم لوپ را ندارید همین الان آن را از لینک زیر دانلود کنید، نسخه ای که در زیر قرار دادیم مشکلاتی مانند صفر شدن دانلود ها، عدم نصب بازی ها و … بازی کالاف موبایل مانند هر بازی آنلاین شوتر مثل پابجی، فری فایر و … همچنین تمام اسلحهها، آیتمها و گجتها نیز در این حالت بازی کالاف دیوتی موبایل کاربرد دارند.