حمل و نقل کانتینری فریت بار کانتینری آرامیس کارگو | transemartlogistics

به کمک اطلاعات حاصل از سیستم خدماتِ شناسایی خودکار ، یک کشتی کانتینری فقط 40 درصد از زمانش را در بنادر ‌می‌گذراند و این عملکرد به معنی سفر طولانی‌تر و درآمد افزونتر است. بنابراین بهره‌وری کشتی‌های کانتینربر با میانگین سرعت 19 گره دریایی (نسبت به کشتی‌های معمولی با میانگین سرعت 14 گره دریایی) 36 درصد بیشتر است و در کل زمان سفر 80 درصد کمتر ‌می‌گردد. به کل هزینه حمل و نقل کانتینری مانند هزینه جا به جایی ، تخلیه ، بارگیری ، نگهداری و… مربوط می شود . مجهز را در اختیارتان قرار می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی مناسب بار شما را به مرزهای گمرک می رساند و به کشتی های حمل و نقل کانتینری تحویل می دهد. گاه لازم است که یک کانتینر فقط با استفاده از بارهای یک فرستنده پر شود، حتی اگر نیمی از آن خالی باشد.

زنان بازرگان تجارت با روسیه را بررسی کردند

3- طراحي ساخت آن بگونه‌اي باشد كه با وسايل و ادوات استاندارد تخليه وبارگيري ، قابليت جابجائي و حمل داشته باشد . 2- دست کم 7 متر مربع (75 فوت مربع) چنانچه بستهاي گوشه بالائي بر روي آن نصب شده باشد. ارتقای سطح خدمات (به سبب قابلیت اعتماد به زمانبندی، تسریع در رفت و برگشت کالاها)‌.

برای حمل و نقل برخی از مواد غذایی که نیاز به یخچال ندارند اما به هوای تازه برای تازه‌ماندن نیاز دارند، از کانتینر تهویه‌دار شرکت ترنس مارت لجستیک استفاده می‌شود. حمل کالا با کانتینر تهویه‌دار، باعث تازه و سالم ماندن میوه صادراتی و سبزیجات می‌شود. با صاحبان محموله بسته‌اند، به ازای بازه زمانی که بیشتر از موعد مقرر برای بارگیری یا تخلیه کانتینر در اختیار صاحب محموله قرار گرفته است، هزینه دیرکرد کانتینر ( هزینه بیکاری کانتینر) را تحت عنوان دموراژ دریافت می‌کنند. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت حمل و نقل بین المللی ابتکار ترابر می باشد. با توجه به مقصد و نوع بار برای حمل بار دریایی بهتره که تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات دقیق درباره قیمت و نحوه ارسال در اختیار شما قرار بدهند.

  • در صورتی که حجم بار شما زیاد باشد و بخواهید برای آن یک کانتینر را به صورت دربست کرایه کنید، به این نوع حمل دریایی FCL می گویند.
  • استفاده‌ی هم‌زمان، از نیروی کشش دو جرثقیل، برای برداشتن کانتینر، یا نگله‌های سنگین، و افزایش قدرت برداشت محموله.
  • برخی از صاحبان کالا، این کار را، خود به‌عهده می‌گیرند، و برخی دیگر، یک بارفرابر را، به این کار می‌گمارند.

حمل و نقل کانتینری فریت بار کانتینری آرامیس کارگو | transemartlogistics بقول یکی از مدیران بزرگترین ناوگان حمل ونقل کانتینری دنیا، هزینه حمل ونقل یک تلویزیون از کره جنوبی تا کپنهاگ حدود ۱۵ دلار است درحالیکه هزینه حمل ونقل همان تلویزیون از بندر تا مرکز فروش در کپنهاگ همان ۱۵ دلار است. از قرن بیستم به بعد و در طول دوره‌های مختلف جابجایی کالا، همواره تغییر شیوه حمل‌ و‌ نقل، یک چالش مهم بوده است. به ویژه اینکه جابجایی بارهای ریز و درشت به وسیله نیروی انسانی، موجب اتلاف وقت زیاد‌ می‌شده است.

جدول کرایه حمل دریایی کانتینری

گوشت منجمد یا داروهای خاص برای منتقل شدن از کانتینرهای عایق‌بندی استفاده می‌کنند که می‌تواند گرما یا سرما را حبس کند. قهوه و لوبیا برای فاسد نشدن از کانتینرهایی با قابلیت موتور تهویه استفاده می‌کنند تا در مسیر تخریب نشوند. کانتینرهای حرارتی دارای یک موتور گرم‌کننده و جداره‌های عایقی هستند که کاربرد خاصی دارند.

راهکارهای مناسب در جهت افزایش کارایی سیستم حمل و نقل کانتینری