خرید کتاب های کمک درسی دوازدهم تجربی با تخفیف کتابانه | ketabko

همان‌طور که می‌دانید نحوه آماده شدن دانش آموزان برای این دو نوع امتحان، با هم متفاوت است. آن‌ها باید به کتاب‌های کمک‌درسی مناسب دسترسی داشته باشند که علاوه بر آموزش روش‌ها و نکته‌های تست‌زنی، مهارت‌های آنان برای پاسخگویی به سؤالات تشریحی را نیز بالا ببرند. معدل سال دوازدهم تأثیر مثبت زیادی در تعیین رتبه داوطلبان آزمون سراسری دارد و این معدل هم بر اساس امتحانات نهایی سال دوازدهم تعیین می‌شود. به همین خاطر افرادی که می‌خواهند در کنکور سراسری موفق شوند، حتماً باید امتحانات نهایی پایه دوازدهم را نیز جدی بگیرند. عشق کتاب ، کامل ترین فروشگاه اینترنتی کتاب های کمک آموزشی کشور، با بیشترین تخفیف خرید کتاب ، تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی را برای شما تداعی می کند. ارسال ٢٤ ساعته برای تهران و سه روز کاری برای شهرستان ها حاصل تجربه ی چندین ساله ی این فروشگاه اینترنتی است.

  • در بخش های بعدش دانش اموز مثال ها و تمارین ساده را حل کرده و سپس برای تثبیت بیشتر مطالب به سراغ سوالات سخت تر می رود.
  • این کتاب درسنامه قوی ندارد ولی بانک تست بسیار خوبی است و از بهترین منابع کنکور ریاضی 1401 و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در درس هندسه است.
  • به این سبب، استفاده از کتاب‌های کمک درسی مناسب نقش پررنگی در موفقیت کتاب کمک درسی دوازدهم تجربی دانش‌آموزان ایفا می‌کند.
  • پایه دوازدهم ریاضی، به خودی خود یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحصیلی است؛ پایه‌ای که دانش‌آموزان در آن از یک طرف باید خود را آماده امتحانات نهایی کنند و از طرفی برای شرکت در آزمون سراسری و ورودی به دانشگاه آماده شوند.
  • اغلب مشکلات داوطلبین در درس عربی بر روی مباحث پایه­ی عربی بوده و ضعف در این بخش باعث شده تا دروس متوسطه دوم برای آن­ها نامفهوم شود.

در بخش “ریزه کاری” دقیقا ریزه کاری‌های هر موضوع آورده شده تا بر تمام مسائل احتمالی مسلط شوید. در بخش “سین جیم” تست لابه‌لای درسنامه گذاشته شده تا سبک و سیاق سوالاتکنکوررا ببینید و بعد آن بلافاصله، روش‌های تستی گفته شده است. در قسمت “اشتباهات رایج” قبل از شروع به تمرین تستی، سختی‌های کار دستتان می‌آید. در آخر درسنامه یکسری سوال تشریحی آورده شده که خودتان باید پاسخ دهید و به یک جمع بندی برسید، نام این قسمت “درسنامه را جمع و جور کنیم” است. ما به شما دو کتاب که جزو بهترین منبع جامعه شناسی کنکور هستند را معرفی می کنیم ولی یک کتاب کافی است و به انتخاب خودتان یکی از این دو کتاب را تهیه کنید. اگر در درس فیزیک متوسط هستید، می توانید از کتاب های فیزیک خیلی سبز و میکرو استفاده کنید که برای این سطح، بهترین کتاب های فیزیک کنکور هستند.

همچنین در پایان هر بخش آزمونک های ارائه شده که به عنوان جمع بندی آن فصل طراحی شده است و تعداد تست های موجود در آزمون های پایان فصل بستگی به اهمیت و عمق مفاهیم آن بخش دارد. سپس سوالات تالیفی و استاندارد سازمان سنجش را به صورت دقیق و سطح بندی آورده است. تست‌های این کتاب به چهار دسته آسان، متوسط، ضعیف و خیلی سخت تقسیم می‌شوند.

پلنر برنامه ریزی رومیزی اف ریاضی

اغلب دبیرهای فعال کنکور تا به این لحظه از تکنیک های زیادی برای درس ادبیات استفاده می­کردند اما با توجه به تشریحی شدن این درس می­بایست از روش های کتابی استفاده کنیم و به جای رفتن به سراغ دبیر های کنکور از چنین کتابی استفاده کنیم. اگر در این درس سطح رو به بالایی دارید، پیشنهاد مابه شما کتاب نشرالگو است که از بهترین منابع گسسته کنکور و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در این درس است. این کتاب درسنامه ضعیفی دارد اما از نظر تست، بسیار قوی است و می توانید از آن نتیجه خوبی بگیرید. اگر برای حل تست های چالشی هندسه آمادگی دارید و می خواهید در درس هندسه حریف بطلبید، پیشنهاد کتاب بیست به شما کتاب هندسه نشرالگو است. این کتاب درسنامه قوی ندارد ولی بانک تست بسیار خوبی است و از بهترین منابع کنکور ریاضی 1401 و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در درس هندسه است. این کتاب ابتدا با پرسش های چهارگزینه ای به صورت درس به درس پیش میرود.

کتاب دست دوم ریاضی دوازدهم رشته تجربی تالیف فرزاد صفر پور-درحد نو

در این صورت آموزش تکمیل شده و دانش آموز در صورت ندانستن پاسخ سوال می تواند به راحتی با مطالعه درسنامه مفاهیم را در ذهن خود تثبیت کند. انتشارات گاج، نشر خیلی سبز، انتشارات مهروماه، نشر الگو، انتشارات خوشخوان و انتشارات منتشران بهترین ناشران پایه دوازدهم ریاضی هستند که آثارشان را می‌توانید در این صفحه سایت کتابانه مشاهده کنید. از ویژگی‌های جذاب بانک کتاب مدابوک نسب به سایر مراکز فروش کتاب، ارائه تخفیف های بالا جهت تسهیل هرچه بیشتر خرید کتاب های کمک درسی است. شما در مدابوک می‌توانید از تخفیف های 20 تا 50 درصدی برای خرید کتاب‌های کمک درسی استفاده کنید. پیشنهاد ما، کتاب جامعه شناسی خیلی سبز و کتاب جامعه شناسی گاج نقره ای که بهترین منبع علوم اجتماعی کنکور هستند، است.

خرید کتاب های کمک درسی دوازدهم تجربی با تخفیف کتابانه | ketabko