بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون آپدیت مهر 1400 دانوتک | behtarin-laptop

افراد زیادی در ابتدا دریافت لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 جذب ظاهر و طراحی مطلوب لپ تاپ شده‌اند. وقتی روی سطح خارجی لپ تاپ دست می‌کشید حدس می‌زنید که از جنس آلومینیوم است؛ اما درواقع جنس بدنه از پلی‌کربنات به علاوه پلاستیک است که این اشتباه کاربر نشان‌دهنده طراحی خوب کمپانی لنوو است. نوبتی هم باشه نوبت برند ایسوس هستش که توی لیست بهترین لپ تاپ های دانش آموزی نماینده خودش رو معرفی کنه. بهترین انتخاب توی این بازه قیمتی میتونه لپ تاپ VivoBook K571GT-BQ934 باشه! لپتاپی که برای کار های نسبتا سنگین گرافیکی و پردازشی طراحی شده.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 i7

حاشیه‌ی صفحه نمایش 14 اینچی این لپ تاپ به 4.8 میلی متر کاهش یافته است که این موضوع باعث بهینه شدن ابعاد و اندازه این لپ‌تاپ شده‌است. و حالا به دومین لپ تاپ از گروه بهترین لپ تاپ های یر 30 میلیون در بازار بپردازیم. سرفیس لپ تاپ ۲ همانند نسل اولیه خود با همان طراحی ویژه مایکروسافت تولید شده است. در حقیقت سرفیس لپ تاپ ۲ یک کامپیوتر فوق سبک است که قابلیت حمل بسیار بالایی دارد. مایکروسافت در طراحی این کامپیوتر تلاش کرده تا با الترابوک ها و لپ تاپ‌های فوق سبک نظیر مک بوک ایر شرکت اپل رقابت کند. در ادامه چندین مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ زیر ۳۰ میلیون را برای شما آورده ایم که به انتخاب آگاهانه شما کمک خواهد کرد.

مشخصات و تصاویر هواوی Enjoy 60x فاش شد

اگر یک حافظه‌ی SSD به این لپ تاپ اضافه کنید، آن وقت لپ تاپی را در اختیار دارید که می‌توانید از آن برای اجرای بازی‌های مورد علاقه‌تان نیز معرفی لپ تاپ های دانشجویی استفاده کنید. در ادامه این مقاله در دانوتک ویژگی‌های لپ تاپی با این قیمت را خدمت شما عزیزان، توضیح می‌دهیم. سلام، این مدل فاقد گرافیک مجزا هست و فقط برای کارهای سبک 2 بعدی مناسب هست. معمولا لپ تاپ های این سری لپ تاپ سبک هستند که حمل آن را آسان می کند و کیبورد دارای نور پس زمینه است که در تاریکی کاملاً کار می کند. رویای بسیاری از تجارت روزانه و گذراندن وقت در استراحتگاه های مختلف تعطیلات در حالی که با لپ تاپ خود به تجارت مشغول هستید امروزه از یک تخیل به یک واقعیت تبدیل شده است. برای این کار، بدیهی است که باید سبک سفر کنید و نمی توانید یک کامپیوتر ثابت بزرگ و سنگین به همراه داشته باشید.

  • با توجه به نیاز ها و بودجه شما ، ایسوس مدل TUF Gaming F15 – لنوو مدل ‎IdeaPad L340 – لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 لپ تاپ های بسیار خوبی می باشند.
  • به جرأت میتونم بگم که لیست زیر چکیده بهترین لپ تاپ های 30 میلیون تومانی ایسوس بازاره که میتونید بخرید.
  • این لپ تاپ ها در این رنج قیمت گزینه های عالی هستند البته برای شما که کارتون با نرم افزارهای گرافیکی سه بعدی است لپ تاپی با کارت گرافیک بالاتر رو توصیه میکنیم که به طبع به بودجه بیشتری نیاز هست.
  • این دو برند مخصوصا لپ تاپ های ایسر هم در بازار لپ تاپ ایران سهم بزرگی دارند اما عمده سهم فروش در دست لپ تاپ های ایسوس است.
  • شما می‌توانید یکی از انواع کارت گرافیک انویدیا MX 350 یا MX 450 را انتخاب کنید.
  • ای ام دی با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند به راحتی از نصب و اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم افزارهای موجود لذت ببرد.

بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون آپدیت مهر 1400 دانوتک | behtarin-laptop

این پردازنده عالی از سری H یکی از بهترین پردازنده‌های این بخش بازار است و قدرت بسیار خوبی دارد. در خبرنامه ما عضو شوید تا از آخرین اخبار دنیای لپ تاپ و جشنواره های فروش ما مطلع شوید. از سال 2017، پردازنده های Core i9 اینتل برای حداکثر عملکرد در بخش مشتریان نهایی ایستاده اند. پردازنده های Core i9 اینتل حتی هسته های بیشتری نسبت به سری های برتر قبلی اینتل یعنی Core i7 دارند.