لیست بهترین وکلای وکیل مالیاتی ایران صفحه 1 وکالت آنلاین | تکس مپ

جرایم مالیاتی کمی شامل برخورد کیفری خواهد شد.چرا که با نقض قوانین و مقررات مالیاتی در واقع مجرم قلمداد می شوند که ضمانت اجرای آن هم تعیین مجازات می باشد. آگاهی و دانش امور مالی و مالیاتی یکی از اصول اساسی در پیشرفت کسب و کار است این اصول نیازمند تخصص و مهارت زیادی است که با دانش مالیاتی توسط افراد خبره و حرفه ای موثر واقع می شود چرا که معمولا یک وکیل حرفه ای روابط نزدیک و حقوقی با کلیه ادارات مالیات خواهد داشت. شخصی که به عنوان وکیل از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شود، اطلاعات تئوری و عملی فراوانی دارد. اما آن چه باعث افزایش سرعت و دقت و کیفیت کار او می شود، تجربه ی کاری و عملی اوست.

اولین وظیفه‌ای که هر وکیل مالیاتی به عهده دارد، تنظیم دقیق و شفاف تمامی صورت‌های مالی و اظهارنامه‌ها است، به گونه‌ای که از بروز جرائم مالی و مالیاتی جلوگیری شود. همچنین باید کلی پرسنل مالی را از آخرین تغییرات قوانیت مالیاتی و مالی، آگاه کند. وکیل مالیاتی – مالیات یک موضوع اساسی در مشاغل مختلف بویژه امور تجاری محسوب می گردد. مالیات انواع مختلفی دارد و از مالیات بر مشاغل گرفته تا مالیات بر ارث را شامل می شود. گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری با در اختیار داشتن وکلا و کارشناسان متخصص در امور مالیاتی در کنار شما است.

هزینه وکیل مالیاتی

لیست بهترین وکلای وکیل مالیاتی ایران صفحه 1 وکالت آنلاین | تکس مپ همین طور یک وکیل مالیاتی خوب در تهران صورت های مالی شرکت ها را تنظیم می کند به طوری که شرکت ملزم به پرداخت مالیات حداقل شود. جناب آقای دکتر علی خراسانی وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی، مدرس دادخواست نویسی و لایحه نویسی، مدرس آئین دادرسی مدنی و تجاری می باشند. از تخصص های وی می توان به دعاوی کیفری، حقوقی، مالیاتی، و … فعالیت می کنند. آقای کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و دارای سابقه ای بیش از 18 سال در حرفه وکالت هستند. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی می باشند. فعالیت هایی که ایشان انجام داده اند شامل وکالت امور بانک صادرات و دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری است.

بعد از صدور و ابلاغ برگ تشخیص مالیاتی به مؤدی، وی می‌تواند ظرف سی روز پس از ابلاغ، شخصا یا توسط وکیل تام الاختیار، به برگ تشخیص مالیاتی اعتراض کند. این اعتراض به مسول پرونده وی در اداره مربوطه تحویل شده و پس از ثبت اعتراض توسط مسئول، ظرف سی روز به این مدارک و درخواست رسیدگی می کند. در صورت پذیرش اعتراض نسبت به تعدیل درآمد و تعیین مالیات، بر اساس مدارک ارائه شده اقدام خواهد نمود. اما اگر پذیرش اعتراض مؤدی توسط مسول مربوطه انجام نشد، موضوع در ظهر برگ تشخیص درج شده و پرونده به هیئت حل اختلاف مالیاتی ارجاع خواهد شد. وکیل مالیاتی با اقدامات قانونی در زمینه تخصصی مالیات و صرف هزینه مناسب در سراسر کشور می تواند پرونده های مالیات را به سرانجام نتیجه ای مطلوب برساند. وکیل مالیاتی و تعیین تکلیف پرونده های بدهی مالیاتی مشاوره کاملاً تخصصی و وکالت دعاوی مبتنی بر ارزش افزوده و مشاوره در مورد بخشودگی در گروه حقوقی آساک.

سارا بهمن پور وکیل پایه یک دادگستری

منظور از وکیل مالیاتی تضمینی، فردی می باشد که با قوانین و مقررات مالیاتی و همچنین نحوه محاسبه مالیات افراد به طور کامل آشنایی داشته باشد و همچنین می تواند در هر موردی که فردی به هر دلیل به میزان مالیات معینه خود اعتراض داشته باشد و در سازمان مالیات خواهان کاهش مالیات خود می باشد بتواند دفاع نماید. این بخش از وظیفه یک وکیل مالیاتی زمانی است که فرد و یا مجموعه موکل، دارای مشکلات و جرائم مالیاتی است. در این هنگام نیاز است که شخص وکیل با مراجعه به اداره مالیات و یا دیوان عدالت اداری و دیگر ادارات مربوطه، در جهت رفع جرائم ایجاد شده تلاش کند. همچنین در این حیطه باید تا حد مکان از اعمال مالیات‌های اضافی که ممکن است یک مودی مالیاتی ممکن است با مطالعه پرونده و رد کردن بخش‌هایی از آن دوباره برای مجموعه اعمال کند، جلوگیری کند. حوزه دعاوی ملکی ، حوزه دعاوی خانواده و حوزه مالیاتی از مهمترین بخش ها هستند.

  • به همین دلیل می باشد که هزینه‌های انجام شده توسط واحد تجاری که به منظور تعیین نرخ مالیات به اداره دارایی ارائه می‌شود ، در صورتی قابل قبول است که هزینه‌ها کاملاً مرتبط با فعالیت واحد تجاری باشد و می بایست این دارایی و درآمد ارائه شده واقعی باشد .
  • وکیل مالیاتی میتواند با استفاده از تجربه و توانایی هایی که در این زمینه دارد با تنظیم لوایه مناسب و اعتراض بر مالیات و همچنین دفاعیات مناسب در هیئت های حل اختلاف مالیاتی را انجام دهد .
  • در نظر داسته باشید که برای یافتن عنوان بهترین وکیل مالیاتی تهران میبایست ابتدا به ساکن وکیلی با وجدان کاری بالا در این زمینه یافت و پس از ان دانش حقوقی که در این زمینه دارد و تجربیات کاری که کسب کرده است .
  • او با تحلیل و بررسی قوانین و مقررات مالیاتی، به مراجعه کنندگان خود در امور مالیاتی کمک می‌کند و در صورت نیاز، در برابر تعرضات حقوقی و مالیاتی آن‌ها دفاع می‌کند.
  • وکلا، شرکت ها و موسسات بسیاری در زمینه مالیات، مشاوره مالیاتی ارائه می هند.