قیمت خرید عمده میخ کفاشی سایه و سیاه بنفش 1402 واکس درخشان | foulka

یکی از رایج ترین و البته بهترین مدلهای موجود در بازار ایران، میخ پاکستانی است که برای کفاشی و کارهایی ظریف از این قبیل مورد استفاده قرار میگیرد. میخ سایه ساخت کشورهای هند و پاکستان بوده و به دلیل کیفیت بالا، رنگ روشن نزدیک به نقره ای در صنایع دستی مختلف که با چوب و چرم و… سرکار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. طبیعتا این کالا هم مانند سایر ملزومات تولید مصنوعات و پوشاک چرمی هم به صورت خرده و هم به صورت عمده خرید و فروش می شود که هر کدام بازار خاص خودش را دارد. کلیه حقوق این سایت متعلق به (فروشگاه آنلاین بوردا مُد) می‌باشد. همچـنین این شـرکت در کلیه سطـوح سـازمانی خود موفق گردیده با ایـجاد ارتباط با مـدیران صنایع ، نقش بـسزایی در خود کفائی میهن عزیزمـان ایفا نماید .

میخ کفاشی فولادی سایز 16 میلیمتر بسته 200 عددی

قیمت خرید عمده میخ کفاشی سایه و سیاه بنفش 1402 واکس درخشان | foulka از این محصول علاوه بر نصب تابلو بر روی دیوار و انواع تعیرات نیز می توانید در کفاشی، کارهای نجاری و چوبی استفاده کنید. میخ کفاشی سیاه از بهترین آلیاژ فولادی ساخته شده است و دارای نوک بسیار تیز و محکمی می باشد. البته که به دلیل استفاده فراوان از این میخ در تولید و تعمیرات کفش به میخ کفاشی پاکستانی معروف است.

این نوع به دلیل ظرافتی که دارد به میخ نازک هم گاها شناخته می مفتول شود. لازم بذکر است که ابعاد میخ ها به سانتیمتر حدودی بوده اما به (میلیمتر کمی دقیق تر محاسبه شده است) و برای برخی برندها کمی متفاوت است. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

  • علاوه بر تولید کفش و اتصال زیره و نیم تخت به قیمت رویه و چرمی کفش، برای سایر صنایع دستی و کارهای هنری و تزئینی هم مورد استفاده قرار میگیرد.
  • جهت مشاوره، استعلام قیمت اقلام و یا اطلاع از تحفیف‌های ویژه عمده ابزار با کارشناسان فروش عمده ابزار تماس بگیرید .
  • امروزه میخ جزء ابزارهای لازم در هر خانه ای می باشد و باید تعدادی از آن ها برای انجام کارهای ضروری در خانه موجود باشد.
مشتریان ساکن تهران علاوه بر ارسال توسط شرکت پست ، مجاز به انتخاب گزینه پس کرایه هستند و طبیعی است که در صورت انتخاب این گزینه زمان کمتری (حداکثر 8 ساعت) صرف ارسال مرسوله می شود. جهت استعلام قیمت و اطلاع از درصد تخفیف محصولات، لیست اقلام خود را به صورت عکس یا فایل ارسال کنید. از این محصول در مزارع یا امور ظریف در صنعت مبلمان سازی و صنعت کفاشی و در کارخانجات کاربرد دیگر نیز استفاده می شود. مرسولات با وزن بیشتر، هزینه متفاوت و متغیر طبق تعرفه های اداره پست جمهوری اسلامی ایران دارد. امروزه میخ جزء ابزارهای لازم در هر خانه ای می باشد و باید تعدادی از آن ها برای انجام کارهای ضروری در خانه موجود باشد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به عمده ابزار

فروشگاه ابزار غفوری (مغناطیس) از سال 1367 شروع به فعالیت کرد که فعالیت آن تا سال 1392 تولید دستگاه های جوشکاری و تعمیرات آن و فروش ابزار بود.از سال 1392 نیز به صورت تخصصی شروع به فعالیت در حوزه ابزار-یراق-رنگ و محصولات ساختمانی کرد. انواع میخ ریز کفاشی میخ کفاشی پاکستانی، چینی و… را در ادامه معرفی کرده، روش های خرید و قیمت عمده آنها را بررسی می کنیم. قیمت میخ ریز کفاشی به دلیل کاربردهای وسیع و البته تولید مشکل تر، قیمت بالاتری نسبت به سایر سایز ها دارد.