چسب بتن ، معرفی انواع و کاربرد های آن شهر نوین عمران و معماری

چسب بتن ، معرفی انواع و کاربرد های آن شهر نوین عمران و معماری

چسب بتن در ترکیب با بتن و ملات‌های ساخته شده از جمله سیمان و آهک موجب افزایش مقاومت کششی و جلوگیری از ایجاد ترک در اینجا را بررسی کنید ملات می‌شود. ساختار متفاوت چسب بتن قیمت متفاوتی نیز دارند که قیمت آن به عوامل متفاوتی بستگی دارد. هم‌چنین انواع این نوع چسب از نظر ساختار و از نظر کاربرد در این مقاله معرفی شدند. شرکت بتن شیمی ماهان دارای سابقه‌ای بیش از ده سال در تولید بتن و محصولات افزودنی آن شامل چسب بتن قیمت مناسب است. آگاهی از ویژگی‌های چسب بتن قیمت آن و انتخاب نوع چسب بتن متناسب با پروژه مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

  • لازم به ذکر است که چسب بتن ساروج در وزن‌های مختلف 1، 5، 12 و 20 کیلوگرمی به بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید باتوجه به نیاز خود این چسب بتن را تهیه کنید.
  • مهار میلگرد یا بولت در بتن سخت و در اصطلاح کاشت میلگرد یا بولت از جمله موارد پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز است و گستره وسیعی از اتصالات سازه ‌ای و غیرسازه ‌ای و همچنین تقویت و مقاوم سازی سازه‌ ها را در بر می‌گیرد.
  • این محصول بسیار قوی بوده و بر پایه زرین اپوکسی ساخته می‌شود.
  • به طور کلی از چسب بتن در خصوص ترمیم بتن، آب‌بندی بتن، ترمیم بافت‌های قدیمی، افزایش مقاومت و… استفاده می‌شود.
  • برای اختلاط از یک کاردک سفت و یا یک دریل دور کند با هم زن استفاده می‌شود تا مخلوطی همرنگ و یکنواخت به دست آید.

چسب بتنبه صورت مایعومخصوص آب بندیو ظاهری شیری رنگ دارند که پس از مصرف (خالص یا ترکیب در ملات‌) کاملا بی رنگ هستند. این محصولات در مقابل رطوبت، سرما و گرما، ‌حریق‌، نور‌، آتش و ضربه کاملا مقاوم بوده و عمر آنها همانند عمر سیمان در ملات است. استفاده این محصولات در سازه ‌ها ضمن صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه،‌ بالا رفتن سرعت عملیات‌، سبک سازی نمودن سازه‌ها و آنتی باکتریال شدن (ضد خزه، جلبک و باکتری‌) سازه خواهد شد.

چسب بتن پودری (رزین پودری)

به طور مثال اگر در ملات مورد نظر، ۵۰ کیلوگرم سیمان در نظر گرفته شده است، مقدار ایده آل چسب بتن مابین ۷ تا ۱۰ کیلوگرم می باشد. که البته این میزان بسته به نوع پروژه و مکان مورد نظر می تواند متفاوت باشد. چسب‌های بتن به دو دسته اپوکسی و لاتکس (پلیمری) قابل تقسیم هستند.همه‌ی چسب ها یا شامل پلیمر هستد یا هنگام واکنش شیمیایی حاصل می شوند. این نوع چسب از اپوکسی آکریلات و پلی آمین ساخته می شود که باعث ایجاد اتصال مستحکم بین میلگرد و سازه بتنی می شود. سلام جناب فرهمند عزیز، مکمل بتن دارای اجزا سازنده تکمیلی بیشتری مثل واترپروف و کاتالیزور می باشد.

چسب بتن لاتکس

چسب بتن در ترکیب با بتن و ملات های ساخته شده از جمله سیمان و آهک موجب افزایش مقاومت کششی وجلوگیری از ایجاد ترک در ملات می شود. اغلب این چسب های بتن بدون نیاز به افزودن آب، کاملا هموژن بوده و مقاومت کششی، خمشی و همچنین دوام بتن، گچ و آهک را بالا می برند. چسب بتن لاتکس چسبی مایع با رنگ شیری است که از ترکیب آن با سیمان پرتلند و ماسه می‌توان به یک بتن با مقاومت کششی بالا دست یافت که در برابر مواد شیمیایی، نفوذ آب، ساییدگی و خمش بسیار مقاوم است. این پیوند دهنده برای نصب کاشی، سرامیک، سنگ و دیگر مصالح تزئینی پوشش سطح داخلی یا خارجی ساختمان نیز استفاده می‌شود.

همانند تمامی محصولات شیمیایی دقت شود تا از تماس با چشمها ، دهان ، پوست و مواد غذایی پرهیز گردد ( این دستورالعمل در مورد بخار آن تا زمان خشک شدن نیز جاری می باشد ). در ظرف ها را پس از استفاده ببندید و برای اطلاع از انبار داری ویژه یا انهدام باقیمانده مواد به برشور ایمنی محصول مراجعه نمایید. همچنین می توان از این محصول به عنوان لایه پیوندزا در ترمیم سازه های بتنی استفاده کرد. مواد افزودنی آب بند و نم بند ، همان طور که از نام آن ها بر می آید موادی هستند که مانع از نفوذ رطوبت به داخل بتن می شوند و یا انتقال آب به داخل بتن را … چسب‌ های کاشت آرماتور و بولت هیلتی با وجود هزینه بالا امروزه در میان متخصصین و کارشناسان طرفداران زیادی دارد که به علت اطمینان از کیفیت محصول مورد نظر است. باید خدمتتان عرض کنیم که این چسب ها ماندگاری مانند عمر سیمان دارند و اصلا نیاز نیست که نگران باشید.