شير صنعتی گروه مهندسی ﺻﺪف شیر پروانه ای- شیر برقی- ولو صنعتی | کسری سارانشير صنعتی گروه مهندسی ﺻﺪف شیر پروانه ای- شیر برقی- ولو صنعتی | کسری ساران

  • از دیگر استانداردهای تست و بازرسی شیرآلات می‌توان به ISO 52008، API 6D و BS 6755 اشاره کرد.
  • این مدل شیر در صنایعی چون آب و فاضلاب و همچنین نفت، گاز و پتروشیمی مصرف متعددی دارد و می‌توان با استفاده از این نوع شیر عمر دستگاه و تجهیزات را به صورت چشمگیری افزایش داد.
  • Valve شیر از تجهیزاتی است که در تمامی قسمت‌های زندگی افراد به کار می‌رود.
  • در محفظه بالایی فنری روی میله اصلی قرار گرفته است که در جهت مخالف حرکت پیستون ایستادگی می کند.
  • در ابتدا، ایده توسعه یک شیر خاموش کننده ایمنی برای استخراج وجود داشت. موفقیت این محصول به زودی شرکت ما را بر آن داشت تا سبد خود را به نفت، گاز و گرمایش منطقه گسترش دهد. سرعت جریان سیال در لوله توسط شیر مدیریت می شود، دانستن سرعت جریان شیر به شما در خرید شیر مورد نیاز کمک می شیر صنعتی فروش کند. پس از انتخاب اندازه و طرح، در نظر گرفتن اتصالات انتهایی شیر نیز مهم است. در مکان‌هایی خاص از شرایط بهره برداری جهت بکارگیری شیرها از دستگاه فرمان از راه دور استفاده می‌شود که به این حالت Rernote Control Operator می‌گویند. به طور مثال زمانی که آب به اندازه کافی داغ شود، ولو جریان بویلر را قطع می کند.

    شیرهای پلاگ

    شیر سماوری همانند شیر دروازه ­ای افت فشار بسیار کمی در حین عبور سیالات پیدا می کند. در نوع عمودی مسیر جریان مستقیم است و این شیر بیشتر در مکانی که قطع جریان به صورت فوری لازم باشد بکار می رود. یکی از مزایای این نوع شیر یک طرفه استفاده از آن ها در سیالاتی است که ویسکوزیته بسیار زیادی دارند. در این نوع شیر یک طرفه جریان سیال باعث باز شدن شیر شده و برگشت جریان باعث بسته شدن شیر می گردد. از انواع شیرهای یک طرفه فشاری می توان ۱- شیر یک طرفه پیستونی و  ۲- شیر یک طرفه کروی را نام برد.

    در ماشین تزریق پلاستیک چه ابزاردقیق به کار رفته؟

    به طور کلی انواع مختلفی از شیرآلات صنعتی وجود دارد که شامل گیت ولو ها ، گلوب ولو ها ، شیرهای توپی، شیرهای پروانه ای و چک ولو ها می شود. عمل اصلی شیر دروازه ای در حقیقت قطع کامل و یا ایجاد ارتباط بین دو جریان سیال می باشد. این بدان معناست که این نوع شیرها بایستی کاملا بسته و در واقع بصورت نیمه باز نمی توان از آنها استفاده کرد.

    علاوه بر این شیرهای پروانه ای برای فرآیندهایی که در تاسیسات خود از لوله‌هایی با قطر زیاد استفاده می‌کنند، بسیار عالی عمل می‌کنند. شیر دروازه یکی از اعضای خانواده شیرهای قطع‌کننده و وصل‌کننده جریان است. شیرهای دروازه ای برای دهه‌هاست که وجود دارند و صنایع مختلفی از آن استفاده می‌کنند. برای اطلاعات دقیقتر درباره قیمت ولوهای صنعتی، می‌توانید با کارشناسان فروشگاه ولوسند تماس بگیرید. یکی از دلایل اختلاف قیمت شیر فلکه صنعتی ، مکان تولید و ساخت آن می باشد.

    منتشر شده در
    دسته‌بندی شده در اخبار