اتاق فرار آنلاین شیوع 爆发 Escapeonline contagion اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

اتاق فرار آنلاین شیوع 爆发 Escapeonline contagion اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

قسمت سوم سریال شب در اسکیپ روم اتفاقاتی که شبا تو اتاق فرار میافته قابل باور نیست. وقتی ویروس کرونا در اکثر اسکیپ روم‌ها رو در سراسر جهان بست، اسکیپ روم مجازی با دوربین زنده توجه زیادی رو به خودش جلب کرد. حالا توی سال 2021، به همه ثابت شده که اتاق های فرار مجازی اومدن که بمونن!

  • لطفا همیشه حداقل ۱۵ دقیقه زودتر از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید.
  • اتاق فرار (خط خون ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است.
  • برای تهیه اپلیکیشن اختصاصی بررسی (Check-In) بلیت توسط مسئول برگزاری رویداد در اتاق فرار بروی لینک زیر کلیک فرمایید.
  • مکان‌های متفاوت و بسیار زیادی در بازی وجود دارد که هر یک از آنها قانون های خاص خود را دارد به عنوان مثال باید از؛ زیرزمین، یک زندان سفید رنگ و … فرار کنید.
  • اتاق ها هر کدام دارای سناریوی متفاوتی به همراه یک دکور متفاوت هستند و گستره وسیعی برای لذت بردن شما را مهیا می کنند.
  • بیشتر مجموعه‌های اتاق فرار دارای سایت می‌باشند و شما میتونید از طریق وبسایت آن‌ها به صورت انلاین بازی خودتون رو رزرو کنید.

ما لیستی از بهترین بازیهای رایگان اتاق فرار یا اسکیپ روم رو برای شما تهیه کردیم و امیدواریم ازشون لذت ببرید. بین سناریوهای اتاق فرار آنلاین ژانر معمایی یا پلیسی باشد که بیش از تلاش برای ایجاد ترس و. بازی های اتاق فرار آنلاین عنوانی بود که در این قسمت از مقاله پازل روم در خصوص آن صحبت کردیم و اطلاعات لازم و کافی را درج کردیم شما هم اگر بازی در این زمینه می شناسید برای ما بنویسید. ما در این قسمت از مقاله پازل روم قصد داریم تا اتاق فرارهای آنلاینی را به شما معرفی کنیم تا در اوقات فراغت از بازی در آن لذت ببرید. از بازی‌هایی صرفا سرگرم‌کننده تا بازی‌های جدیِ مبتنی بر مدل‌های علمی، از بازی‌های کاملا آنلاین تا بازی‌های محیط واقعی ، و هر فعالیتی که بتوان در قالب بازی یا بازی‌وار آن را طراحی و اجرا کرد، خدماتی‌ است که تیم‌آپ به شما ارائه می‌دهد. تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است.

اتاق فرار وینچستر

این بار بازی های رایانه ای هستند که در دنیای واقعی نمود پیدا می کنند و ما وارد این بازی ها می شویم، در فضایی مختص به آنها قرار می گیریم و با حل معماها و رویارویی با اتفاقاتی که در آن فضا می افتند٬ به عمق یه ماجرای واقعی فرو خواهیم رفت. اتاق فرار یک بازی گروهی است و نیاز به Team Work برای حل به موقع و مناسب معماها دارد. اتاق ها هر کدام دارای سناریوی متفاوتی به همراه یک دکور متفاوت هستند و گستره وسیعی برای لذت بردن شما را مهیا می کنند.

اسکیپ روم ها بر اساس شهر ها

در واقع این بازی ها همان نوع مجازی و آنلاین از اتاق فرارهای معمول می باشد که بر روی پلت فرم های مختلف قابل اجرا هستند. اسکیپ روم تاج اسکیپ در ادامه انواع مختلف این بازی ها و ویژگی ها و مزایای آنها را شرح خواهد داد. اتاق فرار دارای ژانرهای مختلف می‌باشد که ژانر کاراگاهی، تاریخی، دلهره اور و ترسناک از ژانرهای محبوب این سرگرمی می‌باشد. با توجه به ژانرهای مختلف، نوع فضاسازی بازی و اتفاقاتی که درون بازی اتاق فرار می‌افتد تجربه هر یک از بازی های اسکیپ روم یک تجربه منحصر به فرد خواهد بود .

شما کدام را انتخاب می کنید؟

استودیوی افرو نینجا، ۷ مینی گیم اتاق فرار طراحی کرده است که چالش‌های خودشان را دارند، اما دارای جزئیات کمتری نسبت به دیگر عناوین این لیست هستند. در نتیجه اگر در جستجوی یک بازی نسبتا ساده هستید تا این سبک را تجربه کنید، این آثار می‌توانند پیشنهاد مناسبی باشند که هر کدام‌شان، بیشتر از ۵ دقیقه وقت شما را نمی‌گیرند. روند بازی کردن در این نوع گیم بسیار راحت می­‌باشد و به گونه­ای طراحی شده که کاربر به راحتی می‌­تواند با آن ارتباط برقرار کرده و جذب آن شود. کلیت این بازی به گونه‌­ای می‌­باشد که شما در فضای سه بعدی باید به دنبال سرنخ­ها و رمز قفل­‌ها باشید و در آن به جستجو بپردازید تا مراحل را تا به پایان طی کنید. اما پیشنهاد می­‌کنیم حتما برای آشنایی بیشتر فایل راهنمای داخل سایت را مطالعه کنید. تقریباً تمام اسکیپ روم‌ها از صدا استفاده می‌کنند, اسکیپ روم فانتزی چه معماهایی که سرنخ‌های صوتی دارند، یا گیم مستری که از طریق صدا راهنمایی می‌دهد یا حتی موسیقی متنی که به جو و اتمسفر بازی کمک می‌کند.