آزمون دولینگو چیست؟ | iranbritish

در این بخش 20 ثانیه فرصت دارید تا با کلیک بر روی گزینه Recording جمله مربوطه را بخوانید و صدای خود را ضبط کنید. برای این که بتوانید به سوالات C-test آزمون دولینگو به خوبی پاسخ دهید، می­‌بایست متونی مانند بیوگرافی یا تاریخ که براساس زندگی وافعی مردم هستند و مقالات پیشرفته زبان انگلیسی را مطالعه کنید. چراکه در اغلب موارد، این سوالات از متون تاریخی انتخاب می‌­شوند که زبانی آکادمیک دارند. اگر خواندن این سبک از متون انگلیسی برای شما خسته کننده است، می­‌توانید خواندن مقالات روزنامه‌­ها، مقالات مجلات و رمان­‌ها را جایگزین آن کنید. تنها بعد از دو روز از زمان انجام آزمون دولینگو، نتیجه آن را دریافت خواهید کرد، اما نتایج آزمون­‌های تافل و آیلتس بین 10 تا 13 روز زمان نیاز دارد تا به دست شما برسد. ارائه می‌­شود و شما باید واژه­‌های انگلیسی درست را از میان آن­ها تشخیص دهید، اما لزومی ندارد که حتما معنی یا مفهوم آن­ها را بدانید.

آزمون دولینگو چیست و اعتبار مدرک آن چقدر است؟

توجه داشته باشید که در این بخش به صورت کامل از تمامی قوانین و مفادی که گفته می‌شود، اطلاع یابید و آن‌ها را رعایت کنید تا با مشکلی رو به رو نشوید. در بخش نوشتاری هم دو موضوع در اختیار فرد قرار می‌گیرد که از بین آن‌ها باید یکی را انتخاب کند و در زمان ۳ تا ۵ دقیقه در مورد آن یک متن مناسب بنویسد. تنوع موضوعات در این بخش هم زیاد است و فرد موظف است خود را برای پاسخگویی در مورد موضوعات متنوع و ایده پردازی در خصوص آن‌ها آماده کند.

هزینه آزمون دولینگو (Duolingo) چقدر است؟

شیوه‌های حفظ امنیت و حریم خصوصی داده‌ها ممکن است براساس استفاده، منطقه، و سن شما دولینگو متفاوت باشد. توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند. اگر Duolingo را دوست دارید، Super Duolingo را به مدت 14 روز رایگان امتحان کنید!

  • در این مقاله به معرفی آزمون دولینگو و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.
  • Duolingo نموداری را ارائه می دهد که مقایسه نمره بین آزمون ها را نشان می دهد.
  • برای این کار باید حتما از مجلات تخصصی، کتاب‌های ادبی قدیمی، گوش دادن به پادکست و دیگر روش‌هایی که برای تقویت زبان استفاده می‌شود، بهره ببرید.
  • به نظر من امتحان آزمایشی رو فک نکنید که الکیه…اتفاقن خیلی شبیه آزمون اصلی هست!
  • اما تطبیقی بودن آزمون دولینگو این امکان را فراهم می­‌سازد که اگر موفق نشدید به تعدادی از سوالات درست پاسخ دهید، متونی به شما داده شود که ساده­‌تر و منطقی­‌تر باشند.
هر چه قدر که در این زمینه مهارت بالایی داشته باشید، به طبع کار راحت‌تری هم پیش روی‌تان خواهد بود. بخش دوم سوال ۳ را شامل می‌شود و کتبی است، به این صورت که برای شما صوتی پخش می‌شود و باید در ۹۰ ثانیه پاسخ لازمه و درست را در کادر قرار داده شده، بنویسید. برای این که بتوانید در این نوع سوالات نمره بالایی به دست آورید، باید از کتاب‌هایی که مهارت Speaking شما را بالا می‌برند، کمک بگیرید. نمونه سوال دیگری نیز که به عنوان بخش بسیار مهمی از آزمون دولینگو به حساب می‌آید، مهارت Speaking شما است. این بخش خود به دو نوع مختلف مهارت صحبت کردن شما را به چالش می‌کشد.

چطور در آزمون دولینگو ثبت نام کنم؟

آزمون دولینگو چیست؟ | iranbritish

بنابراین، اگر قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل دارید و در فهرست متقاضیان آزمون‌های آیلتس و تافل هستید، با وجود آزمون دولینگو دیگر جای نگرانی نیست. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم آزمون دولینگو چیست و چطور می‌توانید برای آن آماده شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌های آزمون دولینگو، می توانید با ما تماس بگیرید و مشاورین ما تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.