شیر گیوتینی استیل لیست قیمت خرید و فروش انواع شیرآلات گیوتینی knife gate valve | kasrasaran

رین شیرآلات در زمینه ” صنعت “ شیر گیوتینی استیل یاهمان ( Knife Gatevalve ) شیر گیوتینی می‌باشد. شرکت فرایند بهداشت وطن با بیش از چهل سال سابقه در تامین، تجهیز و فروش قطعات صنعتی فعال می‌باشد. کادر فنی مهندسی مجموعه با بیش از چهار دهه تجربه و دانش فنی مفتخر به ارایه بهترین خدمات و رفع نیاز صنایع سبک و سنگین در اسرع وقت می‌باشد.

طراحي ساده اين شيرها باعث افت فشار كمي مي‌شود، بدنه اين شيرها نيز طوري  ساخته شده است كه دما فشار ريتينگ آن بالا باشد. بطور مثال بعضي از انواع خاص آن  شيرهاي تا محدوده دمايي 73- تا 260 درجه سانتی گراد و فشار 22 بار را تحمل مي‌كنند. برای باز و بسته کردن این شیر می توان از حالت های دستی و اتوماتیک مانند پنوماتیکی استفاده کرد.

شير چاقويی پنوماتیک

شیر گیوتینی استیل لیست قیمت خرید و فروش انواع شیرآلات گیوتینی knife gate valve | kasrasaran

شیر گیوتینی استیل به طور ايده‌آل جهت كار با جريان هاي لجني و سيالاتي كه مقادير زيادي ذرات جامد حل شده دارند (رسوب) استفاده مي‌گردد. این شيرها در جاييكه خوردگي مطرح مي‌شود و يا تماس با سيال مشكلاتي براي سيستم بوجود مي‌آورد، استفاده مي‌گردد. اين نوع شيرها براي سرويسهاي باز و بسته كردن یا قطع و وصل جریان کاربرد خواهند داشت و کمتر برای مواردی که نیاز به تنظیم یا کنترل جریان میباشد استفاده میشوند.

سایر شیرها

شیر گیوتینی که به شیر چاقویی نیز معروف است، دریچه ای است که در وسط آن تیغه ای عمودی دارد و به تدریج باز یا بسته می شود. شیرهای گیوتین بدنه ای از چدن، فولاد و فولاد و تیغه ای از فولاد ضد زنگ دارند. شیر گوتینی اغلب در شرایطی استفاده می شود که مایعات دارای حجم زیادی از مواد جامد محلول هستند. سیالاتی که ویسکوزیته بالایی دارند اغلب بسیار خورنده هستند و این می تواند باعث خوردگی و فرسودگی شیرها در اثر تماس با این سیالات شود.

شیر چاقویی یا شیر گیوتینی چدنی را می توان هم به روش دستی توسط اپراتور و یا اتوماتیک با استفاده از عملگرهای پنوماتیک و یا برقی به کارگرفت. با توجه به درجه حرارت سیال می توان سیت یا لاینر شیر چاقویی را از جنس EPDM و NBR و… مونتاژ نمود. شیر گیوتینی با نوع اتصال PN6,P10,PN16 برای حداکثر فشار کاری 16 بار و با توجه به جنس لاینر می توان تا 110 درجه حرارت مورد استفاده قرار گیرد و قیمت آن با توجه جنس چدن نسبت به سایر مدل های این محصول ارزانتر می باشد.

  • مجموعه ناین در جایگاهی همسطح نمایندگی شیرگیوتینی از معتبرترین برندهای چینی  با مناسب ترین قیمت، مشاوره فنی، خدمات پس از فروش و گارانتی اختصاصی به صورت حضوری و اینترنتی انواع شیر چاقویی یا شیر گیوتینی از سایز 1 اینچ الی 12 اینچ را عرضه می دارد.
  • سیلندرهای پنوماتیک از نوع AIRTEC می باشند و یا طبق سفارش خریدار آماده می شوند.
  • سیالات موجود در مخزن یا به صورت غلبظ هستند یا لجن/ خمیر یا به صورت حجم زیادی از جامدات.
  • دیسک شیر گیوتین اغلب از فولاد و فولاد با روکش کرم و آلومینیوم برنزی به دلیل تماس با سیال ساخته می شود که مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی دارند.
  • در سیستم اتوماسیون از شیر گیوتینی پنوماتیک برای حذف اپراتور از اکچویتور پنوماتیک استفاده می شود.