تعمیر همزن دستی و برقی بوش روبراه سرویس | سناپویان

میله های ورز دهنده نیز از جنس استیل ضد زنگ برای ورز دادن آسان و سریع همه انواع خمیر جهت پخت کیک، شیرینی، نان خانگی و نان پیتزا کاربرد ایده آل دارند. به کمک 2 میله همزن از جنس استیل ضد زنگ به ایده های آشپزی خود حجم بیشتری بدهید. وجود توپ ها و طراحی میله های این همزن ها به گونه ای است که هوای بیشتری را به مخلوط شما اضافه می کنند. در نتیجه پف دارترین کیک، سفیده تخم مرغ و خامه را در کمترین زمان به شما تحویل می دهد.

ماشین آشپزخانه بوش مدل MUM9YX5S12 ا Bosch MUM9YX5S12 Kitchen Machine

فروشگاه اینترنتی حراجی ایرانیان این میکسر دستی را به آشپزخانه شما پیشنهاد دارد. امروزه با راه یافتن غذا ها ، شیرینی جات و انواع کیک ها با طعم و دستور پخت های متفاوت ، اصلی ترین دغدغه ، تهیه کردن یک خمیر یا مایع خام ماقبل پخت با بافتی یک دست و کاملا مخلوط شده می باشد. درست کردن مخلوطی با این ویژگی ها به صورت دستی خسته کننده ، وقت گیر و در اکثر مواقع باعث عدم رسیدن به نتیجه مطلوب و در نهایت نا رضایتی افراد می شود. اما با وجود موتور برقی با توان بالای ۶۰۰ وات در کنار گیربکس ۵ سرعته ، همزن بوش را به یکی از ملزومات همیشگی در امر پخت شیرینی جات ، کیک ها و اسموتی های میوه ای ، بدل کرده است.

پارچ مخلوط کن بوش با کد فنی ۶۷۷۴۷۲

با زدن دکمه جدا کننده شما می توانید سری های این محصول را جدا کرده و در ماشین ظرفشویی خود قرار دهید. همزن برقی دستی بوش مدل MFQ40304 دارای توان مصرفی 500 وات است. برای کار کردن از موتوری پر قدرت بهره مند می باشد و با داشتن قابلیت توربو کاربر می تواند از حداکثر توان موتور آن استفاده نماید. تنظیمات سرعت دیگرخصوصیات عالی موجود در همزن برقی دستی بوش 500 وات مدل MFQ40304 است. از طریق کلید کشویی موجود در بالای بدنه می توان تنظیمات سرعت را به دلخواه خود انتخاب کرد.

همزن برقی دستی بوش 500 وات مدل MFQ40304 تنها ساخته بوش در زمینه همزن های برقی دستی نیست. این شرکت دارای تعداد زیادی دستگاه همزن دستی بوده و نمونه ای از آن ها همزن برقی دستی MFQ40304 می باشد. اکنون قصد داریم تا آن را با دیگر محصول مشابه اش یعنی همزن دستی بوش مدل MFQ3010 مقایسه نماییم. نتیجه مقایسه انجام گرفته به صورت اینفوگرافی در پایان قرار داده ایم.

فروشگاه بیست بخر غیرفعال می باشد و هیچگونه فعالیت و فروشی ندارد. جهت عضویت در خبرنامه پیامکی و آگاه شدن از تخفیفات شماره همراه خود را وارد کنید.

  • دکمه توربو در دو برابر کردن لحظه ای سرعت چرخش موتور به شما کمک خواهد کرد.
  • همزن دستی بوش مدل MFQ36300 با قدرت 400 وات یکی از مدل های پرفروش با فناوری مدرن و موتوری قدرتمند است که درعین حال بسیار سبک و کم صدا می باشد.
  • اما با وجود موتور برقی با توان بالای ۶۰۰ وات در کنار گیربکس ۵ سرعته ، همزن بوش را به یکی از ملزومات همیشگی در امر پخت شیرینی جات ، کیک ها و اسموتی های میوه ای ، بدل کرده است.
  • یک کلید نیز برای جداسازی و تعویض راحت سری ها تعبیه شده است.
تعمیر همزن دستی و برقی بوش روبراه سرویس | سناپویان