شیر پروانه ای: مزایا و معایب+ کاربردهای آن دانشنامه آهن ملل | کسری ساران

دستگیره این شیرآلات ربع گرد می‌باشد که با نود درجه چرخش کاملا باز یا بسته خواهد شد. حداکثر ظرفیت کار بر اساس درجه بندی بدنه یا قابلیت خاموش کردن سیت که کمتر باشد تعیین می شود. برای مایعات مبتنی بر آب و گلیکول، برای روغن ها و برای محیط های گازی مانند هوا مناسب است. به دلیل ساختار فشرده، طول سازه کوتاه، اندازه کوچک و سبک وزن، برای قطرهای بزرگ مناسب است. شرکت رادوکو در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه واردات ، تامین و تجهیز انواع قطعات صنعتی آغاز نمود.

نحوه کارکرد شیر پروانه ای پلیمری

شیر های پروانه ای ویفری بین دو فلنج لوله قرار می گیرند که توسط پیچ های بلند در سراسر بدنه شیر به هم وصل شده اند. بدنه شیر ممکن است دارای سوراخ های فلنج در خارج از بدنه شیر باشد یا نداشته باشد. حلقه‌های اورینگ و واشرهایی که در سطح شیر صاف نصب می‌شوند در دو طرف بین بدنه شیر و فلنج لوله قرار می‌گیرند تا آب‌بندی قوی داشته شیرآلات صنعتی در اصفهان باشند. استم شیر پروانه ای معمولا از جنس فولاد سخت شده می باشد که در مقابل فشار های کاری مقاومت داشته باشد.

  • همچنین دارای استحکام بالایی است که در دماهای بالا حفظ می شود و در برابر خوردگی، ترک خوردگی، و عوامل اکسید کننده و کاهنده مقاومت عالی دارد.
  • نیکل آلومینیوم برنز
    نیکل آلومینیوم برنز یک آلیاژ بر پایه مس است که حاوی ۱۰% آلومینیوم، ۵% نیکل و ۵% آهن است.
  • تیم فروش ما در اویلیکالا تمام تلاش خود را می کند تا با کیفیت ترین و بهترین انواع شیر پروانه ای را با قیمت بسیار رقابتی در اختیار شما قرار دهد.
  • قیمت مناسب و قابلیت حمل و جابجایی این نمونه شیرآلات صنعتی، جایگاه قابل توجهی را برای این محصول رقم زده است.

برای کاربردهای تنظیم جریان، اگر افت فشار در شیر کاملاً باز به اندازه کافی بزرگ نباشد، شیر تا زمانی که نزدیک موقعیت کاملاً‌ بسته‌ نباشد قادر به کنترل یا تغییر جریان سیال به هیچ وجه نخواهد بود. در خرید شیر پروانه ای همانند دیگر موارد در شیر صنعتی باید به میزان فشار سیال عبوری و همین طور خورنده یا غیر خورنده بودن سیال باید دقت کنید. در بررسی و خرید اینترنتی شیر پروانه ای می توانید با در نظر گرفتن تمامی نکات فوق خرید موفقی از شیر پروانه ای داشته باشید. در ادامه شما با انواع و ساختار باترفلای ولو ها آشنا می شوید و قادر خواهید بود ولو موردنیاز خود را براساس ویژگی ها قیمت خرید شیر پروانه ای موفقی داشته باشید. در این شیرهای پروانه ای باز و بسته شدن ولو با نیروی برق صورت می گیرد.

شیر پروانه ای: مزایا و معایب+ کاربردهای آن دانشنامه آهن ملل | کسری ساران اما سیت آنها از جنس پلاستیک است و در کل شیر های برنزی مناسب عبور سیال آب در شرایط گوناگون مانند آب شور می باشد. شیر پروانه ای برای تنظیم یا باز و بسته کردن جریان سیال استفاده می‌شود. مکانیزم باز و بسته شدن این شیر بر مبنای یک دیسک است که باز و بسته می‌شود. به عنوان یک قاعده کلی، شیرهای پروانه ای با ساقه در موقعیت عمودی نصب می شوند و محرک به طور عمودی مستقیماً بالای آن نصب می شود، با این حال، برخی از کاربردها وجود دارد که در آن ساقه باید افقی باشد.

شیرفلکه کشویی کیز ایران

هزینه های تعمیر و نگهداری معمولا کم است زیرا تعداد قطعات متحرک حداقلی وجود دارد و هیچ جیب برای به دام انداختن مایعات وجود ندارد. دریچه‌های شیرآلات پروانه ای انواع مختلفی دارند که هر کدام برای فشارهای مختلف و استفاده‌های گوناگون مناسب هستند. دریچه پروانه صفر، که از انعطاف پذیری لاستیکی استفاده می‌کند، دارای کمترین میزان فشار است. دریچه پروانه‌ای با عملکرد بالا، شیری است که در سیستم‌هایی با فشار کمی بالا استفاده می‌شود. دریچه مناسب برای سیستم‌های با فشار خیلی زیاد، دریچه پروانه‌ای سه‌گانه‌ای است که در این دریچه، محور تماس دیسک صندلی افست می‌شود، که عملا باعث می‌گردد تماس کشویی بین دیسک و صندلی را از بین ببرد.

دیگر محصولات پیشنهادی