چگونه روی کامپیوتر کالاف دیوتی موبایل نصب کنیم؟

بنابراین نگه داشتن پول به طور بلندمدت فایدهای ندارد، مگر اینکه بخواهید آیتم به خصوصی را خریداری کنید و مطمئن باشید آن آیتم به خصوص برایتان مفید واقع خواهد شد. Warzone با در نظر گرفتن پول نقد به عنوان ویژگی اصلی، به قابلیتهای معمولی و همیشگی Battle Royale رنگ جدیدی بخشیده و حالا استفاده صحیح از آن به یکی از مهمترین ترفند های Call of Duty Warzone تبدیل شده است. برای این کار باید از شبیه ساز گیم لوپ شرکت تنسنت استفاده کنید. جواب این سوال هنوز مشخص نیست، اما در اعلامیه رسمی که برای استخدام نیرو توسط اکتیویژن منتشر شده بود، به انگلیسی نوشته شده که Help Us Bring Warzone To Mobile که ترجمه آن میشود: »کمکمان کنید تا وارزون را به موبایل بیاوریم». او به آنها میگوید که بعد از شکست نازیها، آنها به پناهگاههای زیرزمینی در تمام جهان رفتند که او به صورت اتفاقی اولین بار یکی از آن پناهگاهها را در یک جزیره استوایی دیده است.

پس به سراغ اولین گزینه از چیت کالاف دیوتی موبایل به نام وال هک می رویم. همانند اکثر بازی های بتل رویال و شوترهای آنلاین، کالاف دیوتی موبایل نیز دارای بخشی به نام بتل پس (Battle Pass) است. هر 320 سی پی نیز قیمتی بین 115 تا 120 هزار تومان دارد. در بازی وارزون تقریبا میتوانید هر چیزی را در بخش تنظیمات به سلیقه خود شخصیسازی کنید. همگی میدانیم که در یک نبرد نظامی، چیزی مقدستر از این عبارت نیست که «هیچکس نباید جا بماند»، اما گاهی اوقات یک تیم موظف است بداند که چه موقع باید رها کند. هر موقع خشاب تان خالی شد در گوشه ای روی زمین بخوابید و خشاب خود را عوض کنید. دقیقاً مانند اخطار Obi-Wan به آناكین اسكای واكر در پایان فیلم Revenge of the Sith، بازیکنان روی بام همیشه نبرد راحتتری نسبت به بازیكنان روی زمین خواهند داشت. گرچه در این منطقه میزان درگیری و نبرد بیشتر است، اما لوت بیشتری نیز برایتان وجود خواهد داشت.

اگر اوایل در بازی شکست خوردید ناامید نشوید، زیرا همه این شرایط را تجربه کردهاند و لازمه موفقیت، گذر کردن از آن است. فناوری Raytracing تاثیر حیرتآوری بر کیفیت گرافیک بازی دارد اما هر سیستمی از پس آن برنمیآید. همچنین برخلاف اینکه تمامی ستینگهای روی تقریباً پایین ترین حالت ممکن هستند هنوز هم شاهد کیفیت بصری خوبی از بازی خواهیم بود. برای تعیین قیمت اکانت کالاف دیوتی موبایل خود می توانید با مراجعه به صفحه کانال تلگرام، مشاهده نمایید که اکانت های فروخته شده در حد اکانت شما؛ با چه قیمتی به فروش رسیدهاند، البته همیشه این مورد را به یاد داشته باشید که، خریدار حتی اگر شما صاحب بهترین اکانت کالاف دیوتی موبایل جهان هم باشید و گرانترین اکانت کالاف دیوتی موبایل، اکانت شما باشد، باز هم خریدار به دنبال اکانت قویتر با قیمت پایینتر خواهد بود و این در حالی است که فروشنده میخواهد اکانت خود را با قیمت بالاتری به فروش برساند، پس این 2 طرف معامله به یاد داشته باشید که، قیمت مناسبی را در معاملات خود در نظر بگیرید، همانطور که شما در صفحه خرید یوسی پابجی موبایل مشاهده خواهید کرد، تمامی بستهها با قیمت بسیار مناسب درج شده است، چرا که در غیر اینصورت آگهی شما به هیچ وجه تایید نخواهد شد.

از آن جایی هم که بازیکن در هم در نقش یک خلبان و هم یک فرمانده قرار میگرفت، پتانسیل زیادی برای نوآوری در گیم پلی به وجود آمده بود و خوشبختانه اینفینیتی وارد هم از آنها استفاده کرد. یا مودهایی مثل Domination، Search and Destroy که در آنها باز هم در قالب تیمهای ۵ نفره باید از موقعیتی خاص محافظت کرده و یا آیتمی خاص را از بین ببرید. در این صفحه باید بر روی گزینه Call Of Duty MW کلیک کرده تا وارد صفحه جدیدی شد و از آنجا بر روی گزینه Play for Free کلیک کرد. چگونه بازی Call of Duty Warzone را نصب کنیم؟ درست مثل حرکتی که اپیک گیمز برای بازی Fortnite زده است. در واقع با انتشار نسخه موبایلی بازی Call of Duty: Warzone، انتظار میرود که گیم پلی درست مثل همان چیزی باشد که در کالاف دیوتی موبایل دیده بودیم؛ چراکه دکمههای کافی و مورد نیاز برای آن روی صفحه لمسی هم وجود دارند و جای هیچ مشکلی از این بابت نیست. البته شاید هم این طرز فکر درست باشد، اما اگر شما فقط از دو انگشت شصت استفاده کنید و صرفا دور سایر انگشتان خود را خط کشیده باشید.

اما مشکلی که به وجود میآمد این بود که گیم پلی هر مچ خیلی زود به پرشهای بیپایان و نبردهای بیش از حد آشوبوار ختم میشد. با این وجود اگر از این مورد هم بگذریم، همه چیز به آن بستگی دارد که سازندگان تا چه حد بازی خود را بهینهسازی شده و مناسب برای گوشیهای هوشمند بسازند. این گزینه هر چقدر بالاتر باشد، کیفیت سایهها در بازی بهتر خواهد شد، اما در عوض نرخ فریم نیز تا حد زیادی پایین خواهد آمد. این گزینه نیز همچون قبلی تاثیر کمی روی نرخ فریم دارد و پیشنهاد میکنیم آن را فعال باقی بگذارید. عنوان Legends of War در واقع همان چیزی است که ما امروزه به نام Call of Duty: Mobile میشناسیم؛ عنوانی که پایه و اساس گیم پلی آن از ترکیبی از عناوین مختلف و قدیمی سری گرفته شده و نقشههای خاطرهانگیزی مانند Rust یا Crash از ساختههای استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و تری آرک (Treyarch) را در اختیار کاربران قرار میدهد. چیدن اسلحه در کالاف دیوتی موبایل را با توجه به نقشه و تیمتان انجام دهید: نقشههای بخش چند نفره بازی Call of Duty Mobile گیمرها را ترغیب میکند که سبکهای مختلفی را در گیمپلی پیدا کنند و در هر نقشه استایل متفاوتی داشته باشند.

وارزون یک بازی اول شخص در سبک شوتر و بتل رویال می باشد. یوتوبران معرفی مانند iFerg و Godzly در بازیهای موبایلی این مورد را به اثبات رساندهاند و حتی به نظر میرسد که توان رقابت با بازیکنانی که یا موس و کیبورد عناوین آنلاین سبک شوتر را بازی میکنند دارند! اما هنگام انتشار عناوین اندرویدی با گرافیک بالا، متاسفانه Gameloft با بازیهای سری Modern Combat شروع کرد و نهایتا با Modern Combat Versus به کارش در زمینه عرضه عناوین سبک FPS رده بالا پایان داد. در سوی دیگر میتوانید سلاحهایی نظیر Sentry Gun را در یک نقطه قرار دهید و آنها را رها کنید؛ دشمن وقتی به آنها نزدیک شود، کارش ساخته است. این بازی دارای مودهای مبارزه 5 به 5 مانند Team Deatmatch و Frontline که هست که در آنها هر تیمی که زودتر به حد نصاب امتیاز تعریف شده دست پیدا کند برنده است. این نشان میدهد که افراد تا چه حد به این بازی علاقه دارند و اجرای Call of Duty: Warzone روی گوشیهای اندرویدی تا چه حد برای بازیکنان جالب خواهد بود! اگر کسی بخواهد شروعی آرام داشته باشد، حومه به طور کلی آرام است و چند خانه Lootهای خوبی به همراه دارند. برای مثال اگر استایل بازیتان به شکلی سریع و با فاصله نزدیک است، باید به سراغ افزایش پویایی سلاح بروید.

حال فکر کنید که این عنوان روی پلتفرم اندروید یا iOS اجرا شود؛ قطعا شما نیاز به بهترین چیپهای حاضر در بازار گوشیهای هوشمند خواهید داشت! بازی کالاف دیوتی موبایل برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید و IOS منتشر شده است شما میتوانید برای نصب از فروشگاه های Play برای اندروید و یا App store برای گوشی های آیفون اقدام به نصب این بازی کنید. Nvidia Highlights: این قابلیت برای ضبط بازی شما میباشد، برای مثال وقتی دشمن را میکشید یا چند نفر را پشت سر هم بزنید، خودکار از صفحهی شما ویدئویی ضبط میشود. به تازگی هم بازی به رکورد ۵۰۰ میلیون دانلود دست یافت.

با این حال این گزینه برای زمانی که از شات گان استفاده میکنید، میتواند مفید باشد، زیرا در این حالت قادر به حرکت سریع خواهید بود و این طور میتوانید به دشمنان آسیب بزنید. درسته که این فاصله زمانی کمتر از یک ثانیه به نظر میرسه؛ ولی فراموش نکن که داری وارد میدان نبرد میشی و کوچکترین مشکلی باعث کشته شدنت میشه. اگر متوجه شدید که توسط یک اسنایپر زیر نظر قرار گرفتهاید، یک حمله هوایی یا یک بمب خوشهای میتواند شما را از مخمصه خلاص کند و این مورد از ترفند های بازی Call of Duty Warzone محسوب میشود.

به این ترتیب میتوان همتیمیهایی که رو به مرگ هستند را به سرعت احیا کرد و حتی در صورت سرنگونی برای آنها نیز خود احیایی خرید. همچنین باید اشاره داشت که با انجام بازی در مود بتلرویال، بازیکنان میتوانند جوایز بسیار زیادی را از بتلپسها دریافت کنند و به همین خاطر انجام بازی در این مود میتواند علاوهبر هیجان بیش از اندازه، جوایز بسیار خوبی را نیز داشته باشد. از ویژگی های بارز دانلود بازی کالاف دیوتی 7 نسبت به نسخه های قبلی این سری از بازی ها می تواند به تغییر گیم پلی ان و بهبود گرافیک این بازی به صورت فوق العاده ای اشاره کرد. حداقل انتخاب ایدهال در این اثر، پردازندهای با ۶ هسته واقعی یا حداقل ۸ رشته میباشد تا پردازنده به صورت ۱۰۰ درصدی درگیر نباشد و در صحنههای سنگینتر بازی مشکلی ایجاد نشود. آنها گران هستند و ارزش درگیر شدن را دارند. بسیاری از کلانتریها و فروشگاههای اسلحه در داخل خود انبار مهمات دارند که از آنها نیز میتوان به همین شکل استفاده کرد.

ارائه خدمات تضمینی، بهترین قیمت و همچنین ارائه خدمات با کیفیت بسیار بالا باعث شده است تا بسیاری از گیمر های حرفه ای بازی کالاف دیوتی نسخه موبایل به ما اعتماد داشته سایت e-games باشند. مطمئن باشید با انتخاب حالت کنترل ساده به جایی نخواهید رسید و نمیتوانید به یک گیمر حرفهای تبدیل شوید. Zardya Prison Complex منطقهای کوچک در جنوب شرقی نقشه است و احتمالا بازیکنان زیادی را در آنجا پیدا نخواهید کرد (مگر اینکه دقیقا در نقطه شروع مسیر پرواز هواپیما باشد). این گزینه کیفیت ذرات و قطعات کوچک در بازی را تعیین میکند که تاثیر چندانی روی نرخ فریم ندارد. علاوه بر این، هدفون به شما اجازه میدهد بهتر بفهمید که در اطرافتان چه میگذرد. علاوه بر مولتیپلیر، زامبی هم برگشته بود. بازیکن در هر مرحله چندین هدف برای انجام دادن داشت و میتوانست به روشهای مختلف آنها را به اتمام برساند، اما بر خلاف بسیاری دیگر از شوترهای آن موقع، شخصیتی که بازیکن کنترل میکرد یک قهرمان تمام عیار نبود. در این باندلها که میتوان آنها را مجموعهای کامل از انواع تجهیزات نامید، انواع مختلف آیتمها مانند اسلحه، اپراتور، گجت و پول سیپی قرار دارد.

با این حال اکانت رسمی اکتیویژن در فضای مجازی بالاخره جواب حمایتها و هیجان کاربران را با یک پیام داد؛ «بازی وارزون برای گوشیهای موبایل در دست ساخت قرار دارد». با اینکه این بازی اساسا بهینهسازی خوبی برای اجرا روی کامپیوترهای مختلف دارد، اما سنگینی آن برای برخی کاربران ممکن است مشکلزا شود. در رابطه با سوال «چگونه وارد بازی Call of Duty Warzone شویم» پس از نصب بازی و باز کردن استیم، از طریق این برنامه روی آیکون آن کلیک کنید تا وارد بازی شوید. یکی از مهمترین نکات Call of Duty Warzone، کیل استریکها هستند که با ظاهر جدیدی به بازی اضافه شدهاند. در این مطلب قصد داریم تا به راهنمایی و آموزش وارزون، معرفی رازها، نکات و ترفند های Call of Duty Warzone بپردازیم. در سری ویدیوهای آموزشی Call of Duty Warzone سراغ ترفندهایی میرویم که به شما اجازه میدهند موثرتر بازی کنید. به همین دلیل هم وقتی شرکت از موفقیت آینده فرنچایز خود در کنسولهای نسل هشتمی و نهمی مطمئن شد، سراغ حمایت بیشتر از نسخه موبایلی، با کمک از عناوین قدیمی رفت! این امتیازها را میشد خرج باز کردن درهای پیشتر قفل شده برای آزادی بیشتر در حرکت کردن، و خرید سلاحهای قدرتمندتر کرد. برای بازیکنانی که از کنترلر استفاده میکنند، بیشترین میزان حساسیت (Sensitivity) را در حدود چهار یا پنج با حساسیت ADS در حدود 0.80 برای دقت بیشتر هنگام هدف قرار دادن توصیه میکنند.

از زمان عرضه کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile) ، این بازی در همه دنیا سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. صداگذاری سلاحها هم که در Ghost پیشرفت خوبی کرده بود، اینجا بهتر از قبل هم شد و باعث شد شلیک کردن آنها بیش از پیش لذتبخش باشد. بجای اینکه این قابلیت را از طریق کشتن باز کنید، میتوانید آنها را پیدا کنید و یا اینکه بخرید. آن را روی 1.00 قرار دهید چرا که مقادیر بالاتر در صورتی که Anti-Aliasing را روی خاموش یا SMAA 1X تنظیم کرده باشید، هیچ تاثیری نخواهند داشت. انتشار بازی وارزون موبایل تقریبا بیش از یک سال است که خود به یکی از اخبار داغ تبدیل شده و در رسانههای مختلف شایعات مربوط به آن منتشر میشود. این مد قرار بود به مهمترین بخش کالاف دیوتی تبدیل شود و این سری را وارد دورانی جدید کند. موفقیتی که اکتیویژن تنها با تبدیل مدرن وارفار به اثری بتل رویال به دست آورد.