سئو چیست؟ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

طبق آمار بیان شده، تعداد بسیاری از مخاطبان با استفاده از گوشی خود در حال سرچ و جست‌وجو هستند. از همین رو در صورتی که سایت با موبایل سازگار باشد و در قالب آن نمایش خوبی را داشته باشد، می‌تواند برای تعداد مخاطبان بیشتری جذاب شود. این موضوع نیز می‌تواند بر روی سئو یک سایت تاثیر گذاشته و نتیجه مطلوبی را در پی داشته باشد.

  • اعتبار را می‌توانید به صورت ماهیانه (۱۳۰ هزار تومان)، فصلی (۳۴۵ هزار تومان)، نیم‌سال (۶۵۰ هزار تومان) و یکساله ( یک میلیون تومان) بخرید.
  • آژانس خلاقیت وبسیما در سال 2012 با هدف ایجاد تغییر و تحول در فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
  • هر موتور جستجو، از ترکیب الگوریتم‌ها و سیگنال‌های رتبه بندی برای ارائه صفحات وب استفاده می‌کند.
  • بطور کلی، Page Authority توانایی رتبه گیری یک صفحه خاص از یک وبسایت را پیش بینی کرده و حدس می‌زند، در‌حالیکه Domain Authority توانایی رتبه گیری کل سایت در صفحات نتایج موتور‌های جستجو را تخمین می‌زند.
  • این فهرست کردن نتایج جستجو، بر اساس مربوط بودن را Ranking یا رتبه بندی می‌نامند.

در این سیستم گوگل سعی می کند که پاسخ های خوبی به سوالات کاربران به نمالیش بگذارد. در بسیاری از مواقع با جستجوی عبارتی در گوگل به لیستی از وب سایت ها خواهید رسید. اما در بعضی مواقع مشاهده می کنید که گوگل بخشی از محتوای یک وب سایت شامل پاسخ به سوالتان را در صدر نتایج به نمایش گذاشته است.

Snippet جزو با ارزش‌ترین چیز‌هایی است که در کسب و کار دیجیتال کاربرد دارد. شما نیاز دارید تا کاربران روی لینکتان کلیک کرده و به سایتتان وارد شوند؛ پس باید تا حد امکان آن را جذاب کنید. هر موتور جستجو، از ترکیب الگوریتم‌ها و سیگنال‌های رتبه بندی برای ارائه صفحات وب استفاده می‌کند.

گوگل دیسکاور ( چگونه محتوای خود را به گوگل دیسکاور وارد کنیم؟ )

اگر اهل مشاهده فیلم های وسترن غربی باشید، احتمالا میدانید که همیشه کلاه مشکی رنگ روی سر نقش منفی داستان و کلاه سفید، روی سر نقش مثبت قرار دارد. به طور کلی استفاده از ریپورتاژ آگهی علاوه بر دو مزیت بالا، کاربرد‌های دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. به همین منظور دوره سئومستر را رونمایی کرده و سعی کردیم تا بهترین اطلاعات و به روز ترین مطالب را در آن برای شما آماده نماییم. تا شما بعد از شرکت در دوره سئومستر به هیچ دوره دیگری نیاز پیدا نکنید. از بزرگترین مزیت های دوره سئومستر آپدیت همیشگی و مادام العمر دوره می باشد و شما برای همیشه به دوره و فایل ها دسترسی خواهید داشت.

سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)

هر‌چه سایتی برای کاربران جذاب‌تر و کاربر پسند‌تر باشد، مخاطبان بیشتری را جذب کرده و این یعنی افزایش رتبه سایت در موتور‌های جستجو که همان سئو است. 302 Redirectاینترنت روی پروتکلی به نام (HTTP) اجرا می‌شود که تعیین می‌کند URL‌ها چگونه کار کنند. ریدایرکت 302 به این معنی است که صفحه‌ای که کاربر و موتور‌های جستجو به دنبالش هستند، روی URL دیگری در HTTP نسخه 1.1 پیدا شده اما موقتا به HTTP نسخه 1.0 منتقل شده است. ریدایرکت 302 به کاربران و موتور‌های جستجو می‌گوید که URL مد نظر بطور موقت به آدرسی دیگر منتقل شده و برای رجوع‌های بعدی باید از URL اصلی استفاده کنند. زمانی که موتور‌های جستجو به این نوع ریدایرکت بر‌می‌خورند، درمی‌یابند که نباید لینک‌های صفحات نتایج جستجو‌ی خود را به آدرس جدید تغییر داده و نیز رتبه‌های صفحه، به صفحه جدید منتقل نمی‌شود. SEO در لغت به معنی بهینه سازی موتور جستجو می‌باشد اما در تعریف، به بهینه سازی وب سایت برای موتور‌های جستجو اطلاق می‌شود.

دنبال کردن یا ردیابی رتبه سایت

سئو چیست؟ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو