خرید چای سیاه ممتاز قیمت و مشخصات فروشگاه پربیوتیک | OkChay

خرید چای سیاه ممتاز قیمت و مشخصات فروشگاه پربیوتیک | OkChay نوشیدنی‌های گرم مثل چای و قهوه برای اینکه یه میان وعده عالی باشن باید کیفیت شون رو به بالا باشه. چای گیلان کشت، یک چای کاملا ارگانیک، بدون هیچ گونه اسانس، رنگ و مواد افزودنی است و برای پرورش آن از سم و کود استفاده نشده است. چای گیلان کشت بعد از دم کشیدن شفاف و شیشه ای است که نشان از کیفیت بالای این چای دارد. پلی فنول‌های موجود در چای سیاه با ایجاد پلاک رو دندان مانع رشد چای مخصوص اوکی چای آنزیم‌های باکتریایی می‌شوند. البته ایجاد این پلاک‌ها از نظر ظاهری خیلی خوشایند نیست اما بهتر است بدانید که این پلاک‌های ناشی از پلی فنول‌های موجود در چای، روند پوسیدگی دندان را کاهش می‌دهند.

سعی بر آن شده تا محصولی باکیفیت و در خور به کاربران عرضه گردد. داناک مال تنها یک فروشگاه آنلاین نیست بلکه مرجعی برای دوست‌دارن قهوه و چای است. هدف ما این است که با ارسال به موقع، تضمین اصالت کالا، پشتیبانی کارآمد، خدمات حضوری و تنوع محصولات لذت خرید را برای شما به ارمغان بیاوریم. استفاده از چای ممتاز درجه یک که از سرگل چای بهاره و برگ های بالایی چای تهیه شده است، طعم و مزه ای متفاوت از چای را به شما هدیه می دهد. کافی است کمی از چای را درون قوری بریزید و بلافاصله بعد از ریختن آبجوش، عطر دلنشین چای فضا را پر خواهد کرد.

  • نحوه دم گذاری این محصول بسیار مهم است و رابطه مستقیم با عطر و طعم چای دارد.
  • بهترین نوع چای سیاه چای سرگل ممتاز است و دارای کیفیت‌های مختلفی است، در ادامه با انواع چای سیاه و ویژگی‌های آن آشنا خواهیم شد.
  • طعم و عطر خاص و تند این چای کاملا ارزش صبر کردن برای کامل دم کشیدن رو داره.
  • باید بگوییم که این نوع چای دارای پایین‌ترین کیفیت چای در میان چای‌های ایرانی است، چای پاییزه در مهر و آبان برداشت می شود، برگهای این چای دارای طراوت کمتری نسبت به چای‌های دیگر دارند، چای پاییزه بسیار تلخ بوده و عطر و طعم کمی دارد.
  • چای رفاه معروف‌ترین برند چای طبیعی ایرانی است و سابقه طولانی در تولید چای سیاه و سبز ایرانی داشته و نظر مخاطبین و چای شناسان را بخوبی به خود جلب کرده است.

تمام حقوق مادی و معنوی وبسایت برای شرکت تیمن (چای رفاه لاهیجان) محفوظ است. محصول نهایی چای یک‌دست به همراه پیچیدگی بالا و تغییرات در پروفایل عطری با تغییر فصل‌ها و حتی آب‌وهوا است. عطرهای گلی، آجیلی، مرکباتی و شیرین به صورت مداوم در چای وجود دارد. اگر خرید شما بالای پانصد هزار تومان است، هزینه ای برای حمل مرحله اول به سایت پرداخت نمی کنید، در واقع سفارش شما شامل تخفیف حمل برای مرحله اول شده است. این چای برای پاکسازی بدن، کاهش التهاب و همچنین برطرف کردن ضایعات پوستی نیز موثره. ما در گیلان کشت تلاش می کنیم تا چای را با بالاترین کیفیت به دست شما برسانیم .

فروشگاه بر اساس محصولات

اما اگه کسی با ظاهرش آشنایی نداشته باشه ممکنه چای قلم درشت رو با دستی (چای سنتی) اشتباه بگیره. به دلیل درشت و کامل بودن برگ ها، بسیار دیر دم هست و به 30 دقیقه زمان برای دم کشیدن احتیاج داره. طعم و عطر خاص و تند این چای کاملا ارزش صبر کردن برای کامل دم کشیدن رو داره. چای دستی اگه با دقت و به درستی فرآوری بشه می تونه بهترین کیفیت رو بین انواع چای ایرانی داشته باشه. زمانی که بوته چای جوانه میزنه و برگ های تازه و جوان شروع به رشد می کنن، باغدارها این برگ ها رو می چینن که تبدیل به چای بهاره سرگل میشه. برگ های تازه اندازه کوچکتری نسبت به برگ های پایینی گیاه دارن.

از ۱۳۰,۰۰۰ تومان تا ۱۹۲,۶۰۰ تومان