فروش گرمکن غذا صنعتی پرسنلی و اداری 10 نفره تا 200 نفره-اخگرتابش

گرمکن غذای رستورانی به دو روش کار میکند به معنای این است که گرمکن غذا پرسنلی هم با برق و همینطور با گاز شهری قابلیت کارکردن را دارد، گرمخانه غذا در مدل های مختلفی بر اساس ظرفیت و گنجایش تقسیم می شود. دستگاه گرم خانه غذا یا گرمکنیکی از بهترین و پر فروش ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی بوده که از جمله بهترین تجهیرات برای گرم نگه داشتن غذا در رستوران‌ها، هتل ها، ادارات،سلف سرویس ها، تالارهای پذیرایی و … دستگاه گرمکن غذا دارای دو نوع گرمکن صنعتی و گرمکن خانگییکی از پر مصرف ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی بوده و از تجهیزاتی است که بسیار مناسب بوده برای پخت در رستوران و فست فود، گرمکن غذا صنعتی همانند فر بزرگی بوده که دارای تایمر بوده و قادر است که انواع غذای گرم را در مدت کوتاهی گرم کند و برای مدتی طولانی گرم نگه دارد.

محصولات مشابه – دستگاه گرمکن غذا صنعتی در دو مدل تک درب و دو درب برای گرم نگه داشتن غذای کارکنان خدمت مشتریان عزیز ارائه میکنیم. گرمخانه یا گرمکن غذا صنعتی ( برقی و گازی ) که هردو نام به یک معنی هستند، مورد استفاده در رستوران ها، شرکت ها و کارخانه های کوچ و بزرگ برای گرم کردن و گرم نگه داستن انواع مواد غذایی بکار میروند. گرمکن غذا برقی امروزه به یک ضرورت غیر قابل اجتناب در مراکز طبخ غذا تبدیل شده است، استفاده از این گرمکن در هر آشپزخانه صنعتی توصیه می شود، زیرا بعد از پخت غذا نیاز به گرم نگه داشتن آن در مدت طولانی از اتفاقات هر روزه، مهم و جدانشدنی این مراکز است و می توان گفت این دستگاه بدون نگرانی از سوختن، فاسد شدن و تولید هرگونه قارچ و باکتری تا ساعت ها غذای شما را گرم نگه می دارد. در بین آشپزان این نوع گرمکن های غذای را با توجه به ظرفیت گنجایش تعداد غذای افراد دسته بندی می کنند، بطور مثال ظرفیت این این گرم کن غذا ۲۰۰ نفره می باشد و در ادامه توضیحات کامل تری درباره این محصول در اختیار شما قرار خواهیم داد.

قیمت گرمکن غذا

جنس گرمکن غذا 70 نفره برقی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق گالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،فن دار،المنت 1500 وات عالی. جنس گرمکن غذا 50 نفره برقی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق کالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،فن دار،المنت 1500 وات عالی. جنس گرمکن غذا 30 نفره برقی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق گالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،فن دار،المنت 1500 وات عالی. جنس گرمکن غذا 10 نفره برقی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق کالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،فن دار،المنت 1500 وات عالی. این گرمکن متناسب با اندازه خود دارای 3 تا 15 طبقه می باشد طبقه دو جداره و دارای عایق حرارتی پشم سنگ بهداشتی و ایمن و امکان نگهداری انواع غذای طبخ شده و با ظرفیت گرم کردن غذا 10 تا 200 ظرف را دارا می باشد.این گرمکن دارای بدنه دو جداره است، جداره داخلی ورق گالوانیزه نسوز و جداره بیرونی ورق استیل 430 می‌باشد.

در صورتی که دستگاه خریداری شده بزرگتر از حد نیاز باشد، انرژی زیادی صرف گرم شدن دستگاه می شود و در صورتی که دستگاه کوچک تر از حد نیاز شما باشد، باید زمان زیادی را صرف گرم کردن غذا با این دستگاه بکنید. از این رو قبل از خرید کردن این محصول از ظرفیت دستگاه مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. دستگاه های گرمکن دارای انواع مختلفی هستند که با جنس ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند.

دستگاه گرمکن غذا 100 نفره اتوماتیک یون دار

شما می توانید برای آگاهی از قیمت ها و اطلاعات بیشتر با شرکت معتبر اخگر تابش تماس بگیرید. لطفا جهت درج سفارشات خود به این شرکت میتوانید از طریق بارگذاری اطلاعات خود موارد ذیل را کامل و نسبت به ارسال فرم خود اقدام فرماید تا در اسرع وقت همکاران این شرکت اقدام نمایند . کلیه محتوای این سایت مربوط به آریا استیل نوین و کپی برداری غیر مجاز میباشد. لطفاً قبل از ثبت سفارش قیمت و متریال مورد استفاده را با واحد فروش هماهنگ کنید.

گرمکن غذا پرسنلی شرکت طبخ آرا “warmer food”

گرم کن غذا صنعتی مخصوص گرم کردن انواع غذاهای طبخ شده پرسنل می باشددر تمامی مراکز اداری، آموزشی کارخانجات، مدارس و حتی فروشگاه ها قابل استفاده است. ویژگی گرمکن صنعتی اخگر تابش – تولید گرمکن صنعتی برای انواع بخش های صنعتی از مهمترین تاسیسات مورد نیاز محسوب می شود. معمولا از گرمکن ها برای گرم نگه داشتن مواد غذایی استفاده می شود که در مدل ها و ظرفیت های متنوعی ارائه می شوند. برای خرید گرمخانه های غذا شرکت روماکینگ میتوانید به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری از شرکت و خط تولید آن بازدید نموده و خریدی بدون واسطه و مطمئن را تجربه کنید . همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی میتوانید با کارشناسان فروش شرکت روماکینگ تماس حاصل نمایید.

جنس گرمکن غذا 30 نفره گازی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق گالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،ترموکوبل،درجه،فندک عالی. جنس گرمکن غذا 20 نفره گازی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق گالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،ترموکوبل درجه و فندک. گرم کن غذا پرسنلی یک سال ضمانت نامه کتبی و 10 سال خدمات پس از فروش را دارا میباشد.قرار گیری در کنار انواع ترولی آبچکان و سماور ترموس در تجهیزات آشپزخانه های صنعتی میباشد. دستگاه گرمکن را می توانید به دو صورت گازی و برقی خریداری کنید و از بابت انرژی مصرفی نگران نباشید چرا که این دستگاه ها قابلیت جابجایی را دارند. برای خرید گرمکن های صنعتی از نمایندگی های مجاز، علاوه بر کیفیت محصول می توانید جنس خریداری شده را گارانتی کنید و با خریدی مطمئن تر محصول را استفاده کنید.

  • گرمکن غذا صنعتی قابلیت کار کردن با برق یا گاز شهری همراه با سیستم اتوماتیک و معمولی را دارند، و با توجه به سفارش مشتریان قابلیت تولید دومنظوره (برقی و گازی) نیز وجود دارد، و بر اساس گنجایش در انواع مختلف (20، 30، 50، 100، 200 نفره) طراحی و تولید می شوند.
  • دستگاه گرمخانه صنعتی غذا، نام دیگر آن گرمکن غذا می باشد که استفاده ی صنعتی میتواند داشته باشد و ظرفیت آن از 10 نفره الی 200 نفره می باشد.
  • دستگاه گرمکن غذای 100 نفره و 200 نفره می‌تواند انتخاب مناسبی برای رستوران و فست فودها باشد.
  • با توجه به این موضوع که بعضی از شرکت ها ناهار پرسنل را طبخ نمی کنند و پرسنل باید غذا همراه خود بیاورند و تعداد غذاها زیاد می باشد باید دستگاه گرمکن غذا صنعتی تهیه شود که تمام غذاها درون آن گذاشته ور مدت 30 الی 60 دقیقه گرم شود.
  • به خاطر تعداد زیاد مشتریان و سفارشات آن ها، بیشتر غذاها از قبل آماده می کنند، و در داخل گرمکن غذا قرار می‌ دهند، تا هنگام سرو کاملا گرم باشند.

دستگاه گرمخانه یا گرمکن غذا بهترین وسیله برای گرم نگه داشتن غذا در رستوران‌ها، ادارات، تالارهای پذیرایی و … دستگاه گرمکن غذا ازتجهیزات پخت رستوران و فست فود و مانند فر بزرگی است که تایمر دارد و می‌تواند انواع غذا را در مدت کوتاهی گرم کند و برای مدتی طولانی akhgartabesh گرم نگه دارد. دستگاه گرمکن غذا با برق یا گاز شهری کار می‌کند و بر اساس ظرفیت به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شود. گرمکن غذا 20 نفره، 50 نفره، 100 نفره، 200 نفره و رومیزی از کاربردی‌ترین انواع این تجهیزات آشپزخانه صنعتی است.

قیمت گرمکن غذا رستورانی در اردیبهشت 1401 از پنج میلیون و دویست هزار تومان میباشد. دستگاه گرمخانه صنعتی غذا، نام دیگر آن گرمکن غذا می باشد که استفاده ی صنعتی میتواند داشته باشد و ظرفیت آن از 10 نفره الی 200 نفره می باشد. از دستگاه گرمخانه صنعتی غذا برای گرم نمودن انواع غذاهای طبخ شده ی پرسنل استفاده می شود و از همه نواع ظرف غذا اعم از ظروف مایکروفری شیشه ای و پلاستیکی ،قابلمه ، بشقاب، پیرکس، استیل و … استفاده نمود. سامانه گرمایشی افروز به همراه باند تابشی مناسب که می‌تواند دارای لوله هایی با قطرهای متفاوت باشند، توانایی گرمایش مخازن و کوره های مختلف با ابعاد و نیاز های متفاوت را دارد، در محیط های خورنده برای جلوگیری از زنگ زدن و یا خورده شدن لوله های باند گرمایشی می توان از لوله های از جنس استیل استفاده نمود.

فروش گرمکن غذا صنعتی پرسنلی و اداری 10 نفره تا 200 نفره-اخگرتابش