شارژر لپ تاپ اچ پی تعویض و تعمیر شارژر لپ تاپ hp-شارژر لپتاپ مستر جانبی

این مقدار انرژی الکتریکی است که در هر لحظه به لپ‌تاپ سرازیر می‌شود. لپ‌تاپ‌ها به مقدار مناسبی جریان انرژی الکتریکی نیاز دارند تا تمام مدارهای داخل دستگاه را تامین کنند. معمولاً ولتاژ معیاری است که نشان می‌دهد لپ‌تاپ چقدر می‌تواند از انرژی پتانسیل استفاده کند. آمپر آداپتور لپ‌تاپ باید مطابق با آمپر مورد شارژر لپ تاپ لنوو تینک پد نیاز لپ‌تاپ باشد.

شارژر لپ تاپ لنوو سر فیش یو اس بی 20 ولت 3.25 آمپر ADAPTER NOTEBOOK LENOVO USB

این مرکز به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان از به ‌روزترین و متعهد ترین مراکز ارائه تعمیرات تخصصی لپ تاپ می‌باشد که توانسته است رضایت تمامی مراجعین خود را به دست آورد. همان طور که می دانید استفاده از قطعات اورجینال نقش موثری در بازگردانی کیفیت و کارایی اولیه ی دستگاه دارد. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگیتعمیرات لپ تاپتحت نظر مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ تنها در انحصار یک برند نبوده بلکه تمامی برند های معتبر چون ال جی ، سامسونگ، سونی ، اچ پی ، دل و … را شامل می شود. شارژر لپ تاپ در واقع می‌تواند یک آداپتور مبدل ولتاژ با ولتاژ و شدت جریان ویژه و البته فیش آداپتور ویژه با اندازه متفاوت در نظر گرفته شود. معمولا این دسته از شارژرهای لپ تاپ دارای کابل پاور سه پین هستند.

تبدیل سوکت شارژ ۳٫۰ × ۵٫۵ میلی ‌متر مدل H

شارژر لپ تاپ اچ پی تعویض و تعمیر شارژر لپ تاپ hp-شارژر لپتاپ مستر جانبی اگر منوی بایوس لپ تاپ شما این گزینه را ندارد، می‌توانید با استفاده از «Windows Power Options» این کار را به صورت دستی انجام دهید. اما قبل از وارد شدن به هر تنظیماتی، مطمئن شوید که لپ تاپ خود را کاملاً شارژ کرده اید. ACPI مخفف عبارت Advanced Configuration and Power Interface است. کار واقعی ACPI حفظ خدمات شارژ لپ تاپ شما است، اما هر چند وقت یک‌بار، زمانی که شما به خوبی از سیستم عامل خود مراقبت نکرده‌اید، خراب می‌شود. برخی از خطاها تنها زمانی رخ می‌دهند که شما با بی دقتی هر چیزی را از اینترنت دانلود می‌کنید.

درجه ی تنظیم آن را بر روی ولتاژ قرار داده و پراپ های مثبت و منفی را به اهم متر متصل میکنیم ، پس از اتصال به سراغ شارژر لپ تاپ می رویم . در این قسمت باید پراپ منفی که معمولا مشکی رنگ هست را به خروجی منفی شارژر و پراپ مثبت را که معمولا قرمز رنگ هست را به خروجی مثبت شارژر متصل کنیم . شاید شما کاربران از قسمت خروجی منفی و مثبت شارژر اطلاعی نداشته باشید .بهتر است به ادامه ی مطلب توجه فرمایید . اکثر سوکت های شارژر لپ تاپ دارای دو قسمت است ، 1 _ مغزی ( در داخل سوکت شارژ ) 2_لایه ی دوری سوکت شارژ که دور مغزی قرار دارد . مغزی سوکت شارژ همان خروجی مثبت و لایه ی دوری مغزی همان خروجی منفی شارژر می باشد . با اتصال پراپ های مثبت به خروجی مثبت و اتصال پراپ منفی به خروجی منفی در حالت عادی باید اهم متر ولتاژ 19v یا کمی بیشتر را نشان دهد .

  • امنیت این شارژرها بسیار بالا است و می‌دانید که آن‌ها می‌توانند دما و اتصالات را کنترل کنند.
  • اگر باتری لپ تاپ رو دیر به دیر شارژ کنید ، باتری و محتویاتش خاصیت خودشون رو از دست میدن و باتری معیوب میشه پس حواستون باشه که دیر به دیر شارژ نشه .
  • همچنین می‌توانید شارژری با همین مشخصات و با کانکتور usb-type c هم در میان محصولات لنوو پیدا کنید.
ویندوز 11 دارای یک طراحی جدیدی با منوی شروع و تک بار جذاب است. ویندوز 11 یک رابط کاربری جدید و شبیه Mac را به سیستم عامل ارائه می دهد. برای اینکه کابل اداپتور قطع نشود; باید اداپتور را به صورت صحیح جمع کرد،انتهای سیم اداپتور را مقداری ازاد بگذارید تا مشکل قطعی یا پارگی در این ناحیه مشاهده نشود.