طراحی داخلی ویلاهای شمال با ایده های بی نظیر

در شیوه طراحی داخلی به روش سنتی، خانه خود را با مبلمان قدیمی، فرش های طرح دار و لوسترهای حرفه ای و ویلای خود را با نقاشی های قدیمی تزئین کنید. ایدههای مطرح شده دربردارنده اصول و نکات کلی در جهت بهبود طراحی داخلی و دکوراسیون ویلای شما ارائه شد. 100درصد بسیاری از شما زمانیکه به شمال سفر می کنید، حتماً این حس را مانند من داشتید. طراحی داخلی ویلا (Villa Interior Design) مانند بیرون آن بسیار بسیار حائز اهمیت است. در طراحی ویلای دوبلکس جهت ها را جدی بگیرید. طراحی داخلی ویلا همیشه گران قیمت نیست و با توجه به بودجه میتوان همیشه یک ویلای آرامش بخش و خوش رنگ و لعاب داشت . محوطه ویلا جایی است که میتوان به راه های مختلف آن را به شکل دلخواه درآورد.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

موارد اساسی که حتما باید در طراحی ویلا و باغ، ویلا مدرن، ویلا کلاسیک، ویلای دوبلکس مدنظر قرار بگیرد. البته افراد بسیار کمی از راه پله های شیشه ای برای ویلای دوبلکس خود استفاده می کنند. لازم است امور مربوط به طراحی، ساخت و اجرای دکوراسیون داخلی ویلای خود را به کارشناسان متخصص بسپارید. استفاده از راه پله های مارپیچ شیشه ای یکی دیگر از انتخاب های رسیدن به طبقه بالا در خانه های دوبلکس است. یکی از مهمترین بخشهای داخلی ویلا سالنپذیرایی یا اتاق نشیمن است. بکارگیری مبلمان بزرگ در سالن پذیرایی، انتخاب وسایل با رنگ روشن، استفاده از آینه در بخشهای مختلف فضای داخلی و استفاده از فرفورژه همگی بیانگر سبک طراحی مدیترانهای است. برای این منظور ، یک جعبه چوبی برجسته در طبقه دوم طراحی شده است که یک حیاط مستقل با مساحت 60 متر مربع با نمای فوق العاده از چشم انداز اطراف ایجاد می کند.

علاوه بر آن افزایش جمعیت متمرکز شهری و ترک روستا ها و مهاجرت انبوه به شهر ها و وجود آلودگی های زیست محیطی، ناخودآگاه ایده داشتن باغ، باغچه و یا ویلایی خارج از محدوده­ شهری و در منطقه ه­ای خوش آب و هوا را در ذهن پرورش می دهد. دیوارها، نردهها، دست اندازها، جداکنندهها، پلهها، پنجرهها و دربها از ملزومات طراحی پلان معماری هستند که علاوه بر دانستن ملزومات طراحی پلان معماری ویلا شمال باید استانداردهای طراحی پلان ویلا را بدانید. همانگونه که گفته شد طراحی ویلا به شدت بر میزان زیبایی و آرامش فضا تأثیر میگذارد به همین دلیل است که باید به این موضوع به صورت کاملاً تخصصی نگاه کنیم و از مهندسین مجرب در این زمینه کمک بگیریم تا بتوانیم بهترین طراحی را برای ملک شخصی خود اجرا نماییم. ما در آتلیه معماری نارسیس موسوی، بهترین مشاوره ها را در زمینه طراحی، ساخت و اجرای ویلای تان به شما عزیزان خواهیم داد.

طراحی داخلی ویلا مدرن از دیروز تا به امروز مبلمان نیم دایره و یا منحنی شکل توانستهاند زیبایی خود را ضمن داشتن راحتی فوقالعاده حفظ نمایند. شمال کشور به دلیل داشتن سواحل، پوشش گیاهی سرسبز، جنگلها و آب و هوای بارانی و مرطوب، برای طراحی ویلا بسیار رواج داشته و در این سالها قیمت زمین در شمال کشور و استانهای مازندران و لاهیجان صعودی بوده. شما عزیزان برای داشتن یک شب آرام به همراه گیتار خود، می تواند نشیمن مخصوص ایجاد کنید. اگر شما از طریق اصولی برای خرید ویلا اقدام نمایید و از کارشناسان و املاکی های معتبر کمک بگیرید به شما خواهند گفت که ویلا در چه منطقه ای خریداری نمایید که به امکانات رفاهی و جاده نزدیک باشید. ما با ایجاد یک خلأ با سقف بلند و پنجره هایی با قاب های بزرگ ، نور و منظره ای عالی به طبقه همکف و طبقه اول داریم.

همیشه به این نکته مهم توجه کنید که چیدمان درست اسباب و اثاثیه یا لوازم منزل، نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در باز شدن فضای داخلی ویلاها دارد. اگر چیدمان یا دکوراسیون داخلی به درستی انجام نگیرد، هم از لحاظ باز شدن فضای داخلی و هم از لحاظ روحی برای افراد منزل بسیار تأثرات بدی دارد. پلهها در ویلاهای دوبلکس تنها ابزار ارتباط دو محیط نیستند؛ بلکه میتوانند در هر چه زیباتر شدن فضای داخلی ویلا نیز موثر باشند. و درصورت شنیدن این واژه میتوانند شکل و شمایل هم چنین فضایی را در ذهن خود تجسم کنند. آشپرخانه برای بانوان بسیار مهم و با ارزش است و آن ها بیشتر وقت خود را در روز در آشپزخانه سپری می کنند از همین رو به دنبال سبک و دکوراسیونی خاص برای آن هستند . خانه ها و ویلاها مکانی برای استراحت است و افراد عمر و زمان خود را در آن می گذرانند.

ویلاها خانه های بزرگ، شخصی و زیبا با فضاهای مجزا به منظور انجام کارها و فعالیت های گوناگون اند. شما عزیزان می توانید فضای ویلای خود را متناسب با سلیقه خود برای فعالیت های مختلف و حتی متناسب با فعالیت های اعضای خانواده تان چیدمان و طراحی کنید. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با تفاوتهای موجود بین ویلای دوبلکس و ویلای فلت اطلاعات بسیار مفیدی ارائه دهیم. در ادامه به راز ها و ایده های استفاده شده در طراحی ویلاهای دوبلکس شیک و زیبا می پردازیم. بلکه صحنه ای زیبا ، گرم و جذاب را ایجاد می کند.

طراحی داخلی ویلا دوبلکس

ما در گروه آتلیه معماری Narsis Mousavi، از خبره ترین و زبده ترین افراد در زمینه طراحی، بازسازی و اجرای پروژه های شما عزیزان استفاده می کنیم و شما را از 0 تا 100 پروژه تان همراهی خواهیم کرد. اگر خانه دوبلکس ویلایی مطابق این حرکت خورشید طراحی شود، نور بهتری دریافت و در مصرف انرژی صرفهجویی میشود و ویلای شما رو به خورشید خواهد بود. همچنین آپارتمانها دارای محدودیت زیادی برای دریافت نور خورشید هستند که ویلای دوبلکس این محدودیت را ندارد.

طراحی داخلی ویلا شمال

قیمت از طبقه اول و یا حتی دوم را به گیاهان اختصاص دهید و این قسمت را با زیباترین گیاهانی که در سرخرود و هوای معتدل آن رشد می کنند دیزاین نمایید. اما هنگامی که قصد بازسازی داشته باشید، تنها می توانید فضای موجود برای هر یک از این موارد را دوباره دیزاین نمایید. طراحی و دکوراسیون داخلی ویلا فردیس / گروه معماری و دکوراسیون داخلی داریان دیزاین : با توجه به توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. لازم است بدانید که یکی دیگر از خدمات حرفه ای ارائه شده توسط آکادمی معماری نارسیس موسوی، طراحی، چیدمان و دکوراسیون داخلی فضاهای داخلی ویلا است. فضاهای غذاخوری حرفه ای و اتاقهای خانوادگی، مکان هایی هستند که همه در آن جمع می شوند.

در طراحی ویلای دوبلکس جهت ها را جدی بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر خدمات طراحی، بر روی طراحی دکوراسیون داخلی کلیک کنید. به عنوان مثال طراحی ویلا شیشه ای که اکثریت نمای آن را شیشه تشکیل داده، نمونه ای از طراحی خاص ویلا به حساب می آید که با هدف نورگیری عالی است. فضای قابل توجه این محیط ها، خلاقیت در طراحی، ارتباط عناصر و همچنین امکانات بسیار زیاد، باعث پیدا شدن ایده های عالی در طراحی این محیط های دوست داشتنی شده است. مثلاً چند نوع مبلمان و صندلی در فضای نشیمن و اتاق ها دارید و می خواهید یکی از انواع آن ها را برای باز شدن فضا جمع کنید. یکی از تخصصهای تیم مجرب مدرن ویلا، طراحی داخلی ویلا دوبلکس است. و همچنین مراحلی صورت می پذیرد که مستلزم دیدگاهها و ذهنیت های یک معمار مجرب را در خود دارد; تا طراحی ویلا که شامل فضای داخلی و بیرونی ویلا می شود زیبا و شکیل مورد پسند مشتریان واقع شود.

هزینه طراحی داخلی ویلا

این ویلاها بسیار جذاب و پر نور هستند. همانطور که در تصاویر بالا دیدید راه پلهها در خانههای دوبلکس کوچک و بزرگ نقش پر رنگی دارند. در قسمت جنوبی، سایبان باید بلندتر و در قسمت شمالی باید کوتاهتر باشد تا در زمستان بتوانید از انرژی خورشیدی نهایت طراحی ویلا دوبلکس کوچک استفاده را بکنید. در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا برای ایجاد فضای دور هم جمع شدن خانواده ها، میتوان از اتاق هایی مختص سرگرمیهای خانوادگی بهره برد که شامل تلویزیون یا سینمای خانگی باشد. برخلاف آپارتمانهایی که بالکنهای کوچکی دارند، در ویلاها میتوان فضاهای بیرونی بزرگی در درون بالکن ایجاد نموده و آن را با مبلمان و سایر عناصر دکوراسیون تجهیز کرد. میتوان این مساحت را افزایش داد. فضای سبز حال وهوا را افزایش داده و میتواند در درون خانه، محوطه، بالکن و پاسیو استفاده شود. مورد بعدی استفاده از شرکتهای معتبر ساختمانی آن منطقه و یا استان میباشد که با در نظر گرفتن تمامی خواستههای کارفرما و تیم حرفهای، دست به ساخت ویلایی میزنند، استفاده از شرکتهای معتبر هزینههای ساخت را شاید بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش دهد که دلیل آن کیفیت ساخت بالاتر و جزئیات اجرایی دقیقتر میباشد.

دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال نور میتواند یک فضا را آرام بخش کند. کاربر بر اساس بودجهای که در اختیار دارد میتواند تغییراتی را در فضای سبز به وجود آورد. این میتواند به جدا کردن فضاها در طراحی شما کمک کند, محل اتاقها را مشخصتر کنید و آشپزخانه خود را به عنوان مروارید در داخل یک صدف با اتصال به سالنهای مختلف نشان دهید. حتماً می دانید که حس زیبا یادآوری دنیای قدیم و ایجاد فضای سنتی (قدیمی) به شما عزیزان کمک می کند که یادآور خاطرات گذشته خود و تاریخ کشورتان باشید و به شما و اعضای خانواده حس خوبی می دهد.

طراحی ویلا شمال

علاوه براین، میتوانید با گنجاندن یک میز غذاخوری کوچک در درون آشپزخانه اعضای خانواده را حداقل یکبار در طول روز دور هم جمع نموده و از غذای دست اول لذت ببرید.در پایان این مطلب یادآور می شود که ویلا نماد تجمل، زندگی لوکس و آسایش بیشتر و همچنین سلایق، سبک و میراث برجای مانده شما است، و این مورد در دکوراسیون داخلی ویلا نیز میبایست رعایت طراحی ویلا دوبلکس کوچک شود. به علاوه شما می توانید یکی از اتاق ها را مخصوص تفریح خود و اعضای خانواده تان دکوراسیون کنید. البته در صورتی که شما به دنبال تنوع رنگی زیادی هستید میتوانید پوشش شینگل آسفالتی را برای استفاده در بنای خود به کار ببرید. از میان تنوع زیادی که در طراخحی خانهها وجود دارد، خانه دوبلکس ویلایی جز منحصر به فردترینهاست که نظر هر بینندهای را به خود جلب میکند. ویلا های فلت، دوبلکس و تریبلکس از گونههای مختلف ویلا می باشند. با یک ویلای تریبلکس در شمال علاوه بر اینکه چشم انداز بی نظیری به طبیعت خواهید داشت، امکاناتی از قبیل آلاچیق، باربیکیو، مبلمان باغی را هم در اختیار دارید.

طراحی داخلی ویلا های مدرن

حتماً در مورد روش طراحی خانه به سبک Uniformity Of Design کار کرده و ببینید که تغییرات ظاهری آن چطور به نظر می رسد. همچنین برای ویلاها امکان ایجاد اتاق های سرگرمی بزرگ و عایق صدا را فراهم کرده که می توانند به عنوان اتاق های اداری با فضاهای کنفرانس کوچک تبدیل شوند. 7. در این نقشه همانطور که می بینید اتاق های خواب در مجاورت هم قرار گرفته و برای زوجینی که ترجیح می دهند اتاق خواب میهمان داشته باشند، مناسب است. محیط داخلی خانه با محوطه بیرونی و حیاط باید کاملا هماهنگ باشند؛ به این معنا که هر طراحی داخلی خانه با هر نقشه خارجی نمی تواند تناسب داشته باشد. شکل قرار گرفتن سازه و پنجره ها نورگیرها باید طوری باشد که غروب و طلوع خورشید در آنها به وضوح قابل دیدن و تأثیر گذاری باشد و سازه به نحوی طراحی شود که در زمستان بیشترین استفاده از نور خورشید بشود.

به دلیل قدرت بالای نوری که دارند، مورد استفاده افراد زیادی نیز هستند. به همان اندازه که طراحی دکوراسیون داخلی ویلا اهمیت دارد، محوطه سازی حیاط آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید در طراحی استخر این ویلا از متریال سنگ مرمر در بخش بدنه دیوار و از سرامیک در کف سازی استفاده شده است. به عنوان مثال، در بسیاری از ویلاها دیده شده است که در اتاق نشیمن، بدنه های آبی احاطه شده با شاخ و برگ طبیعی به همراه فضای سقفی به منظور عبور نور ساخته شده و می توان وسعت بالکن ها را گسترده تر کرد و با گیاهان، گلدان ها و صفحات سنگ طبیعی پر کنید.

میتوان این مساحت را افزایش داد.

سقفهای کاذب با نور مناسب، لابی، سالن های پانلشده با روکشهای طلایی کم رنگ، کفپوش و دیوارهای چوبی و لوسترها نیز عناصر طراحی ای هستند که به خوبی کنار هم مینشینند که نه خیلی سنگین وزن و نه خیلی سبک وزن هستند. تعیین بودجه ای که باید در هر مرحله از کار در ابتدای کار هزینه شود و تهیه جداول جریان نقدی کار مهمی است که باید انجام شود. در ادامه به معرفی انواع طراحیدکوراسیون داخلی منزل و عوامل موثر بر هزینه دکوراسیون داخلی خواهیمپرداخت.