خدمات بازسازی آسانسور و تزئینات آسانسور

خدمات بازسازی آسانسور و تزئینات آسانسور

علاوه بر سرویس و نگهداری آسانسور که در جهت امنیت همچنین آسایش انجام می شود کابین آسانسور هم نیاز به بازسازی دارد. در بعضی موارد کابین آسانسورها به سبک قدیمی می‌باشد که با سبک مدرن و امروزی سازگار نیست بنابراین قبل از تعویض کل کابین می‌توانیم به بازسازی داخل کابین فکر کنیم. برای بهتر دیده شدنآسانسور نیاز به نوسازی آسانسور و اجرای ترئینات آسانسور است. در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان واستعلام قیمت بازسازی آسانسور تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبتدرخواست نمایید. هوم سرویز بهترین ها را به شما معرفی کرده که می توانید به صورترایگان از آنها قیمت بگیرید.

  • می‌توان این مشکل را با تغییراتی در ظاهر وسیله- در کنار تعویض قطعات فرسوده- حل کرد.
  • گاهی نیز ظاهر آن واقعا ازمدافتاده و قدیم‌ست، یا کسانی که باآن سروکار دارند، نیاز به یک نوسازی دارند.
  • یکی دیگر از مهم ترین نکات، نور پردازی فضای داخل آسانسور می باشد که باید به آن توجه بسیاری کرد، اگر از پوشش سقف کاذب در قسمت سقف آسانسور خود استفاده کرده باشید می توانید انواع لامپ های فلورسنت و LED را برای نورپردازی فضای داخلی آسانسور خود به کار ببرید.
  • هر چند سابقه زیاد ممکن است در زمینه آن چیزی که پایداری و کارشناسی نامبرده می شود ارزشمند باشد.ولی در زمینه قدیمی بودن و تاریخ گذشته بودن می تواند تاثیر بالعکس داشته باشد.
  • این ممکن است شامل تبدیل یک ماشین DC با دور انداختن مجموعه مولد موتور (m-g) و نصب یک موتور AC به جای آن باشد.

اگر شما نیز پس از اطلاع از اهمیت بازسازی آسانسور به دنبال متخصصان بازسازی آسانسور در تهران، شیراز و سایر شهرها هستید، تنها چند مرحله کوتاه با بهترین متخصصان شهر خود دارید. پیگیری تیم پشتیبانی “خدمت از ما” برای بررسی روند اجرای کار را نیز به این موارد اضافه کنید. در ادامه توضیح خواهیم داد که اصلا چرا به بازسازی آسانسور نیاز داریم.

تزیینات نباید با پیچ یا پرچ بصورتی که از داخل کابین نمایان باشد به بدنه متصل شوند. وزن تزیینات اهمیت زیادی دارد و پس از اتمام کار آسانسور باید از نظر بالانسی چک شود . تزیینات جدید نباید بر روی تزیینات قدیمی سوار شود زیرا باعث کوچک شدن ابعاد کابین می شود. درهنگام انجام تزیینات جابجای شاستی داخل کابین باید توسط یک متخصص انجام شود . گروه بازسازی شرکت سهند فراز کیمیا که از مهندسان و تکنسین های با تجربه ، خلاق و خوش فکر تشکیل شده ، در صورت نیاز در برج ها و بناهای بلند مرتبه قدیمی حاضر می شوند و آسانسورهای ۲۰-۳۰-۴۰ ساله را بازسازی می آتیس کنند. زمانی که کار این گروه تمام می شود دغدغه و دلواپسی نیز پایان می یابد و ساکنان با خاطری آسوده از آسانسور استفاده می کنند.

متخصصین خدمات ساختمانی

به صورت معمول، اولین قدم در روند به‌روزرسانی، استخدام یک مشاور با تجربه در زمینه صنعت آسانسور برای ارزیابی وضعیت آن و نوشتن برنامه‌ها و مشخصات و تحلیل پیشنهادات و مدیریت پروژه است. عمران مدرن یک پلتفرم در زمینه فعالیت‌های ساختمانی است که توسط عده‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر تهران راه اندازی شده است و هدف آن ایجاد بستری هوشمند در زمینه ارائه خدمات و محصولات ساختمانی و حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده است. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.

انتخاب نوع پوشش داخلی در کابین آسانسور

وجود یک آسانسور سالم و تمیز در مجتمع های مسکونی و اداری اهمیت زیادی دارد؛ زیرا باعث حفظ امنیت جان افراد می شود و مانع از بروز اتفاقات غیرمنتظره می شود. به همین دلیل است که توصیه می کنیم برای تعمیر و بازسازی آسانسور خود به شرکت خدمات آسانسور جامعی مراجعه کنید که تخصص و تجربه کافی را داشته باشد و تعمیرکار آسانسور آن مرکز بتواند این کار مهم را به خوبی و متعهدانه انجام دهد. با توجه به مطالب فوق به این نتیجه می رسیم، پس از مدتی بازسازی آسانسورهای قدیمی نه تنها به تنوع دكوراسیون ساختمان كمك می كند، بلكه كاری لازم و اصولی است.

برای مثال انتخاب کفپوش های گران قیمت و دیوارکوب ها می تواند باعث افزایش قیمت بازسازی کابین آسانسور شود و همچنین به کار بردن متریال های ارزان قیمتی مانند MDF می تواند باعث کاهش هزینه بازسازی کاربین آسانسور شود. در ادامه بیشتر به طور اجمالی به عوامل موثر بر هزینه بازسازی آسانسور و تزئینات کابین آسانسور می پردازیم. معمولا سقف آسانسور با استفاده از ورقه استیل و یا آینه و به صورت سقف کاذب اجرا می ‌شود که قیمت بازسازی کابین آسانسور با هر کدام از این متریال ها، متفاوت تمام خواهد شد. نورپردازی های متنوع کابین آسانسور در پوشش سقف کاذب و با انواع لامپ های فلورسنت و ال ای دی انجام می ‌شود. نوع نورپردازی را نیز می توان از عوامل موثر بر هزینه بازسازی آسانسور و تزئینات کابین آسانسور در نظر گرفت.

تعویض صفحه کلید طبقات

با تغییر کاربری آسانسور و اعمال مقررات جدید بایستی یکسری تغییرات جدید در سرعت و ظرفیت کابین آسانسور اعمال شود و از اجزای جدیدی استفاده شود. به‌طور کلی به تعمیر کابین آسانسور از نظر ظاهری، تزئینات کابین آسانسور گفته می‌شود. شما می‌توانید چه از خدمات بازسازی آسانسور استفاده کنید و چه از خدمات تزئینات آسانسور، گاهی از یکی از این خدمات و گاهی نیز هردو باهم.