صرافی کوینکس ، آموزش و مقایسه 🏛️ -ایران ارز دیجیتال

هر چند که، بیش از چند سال از شروع فعالیت کوینکس نگذشته است، اما توانسته متخصصان زیادی در زمینههای مختلف از جمله امور مالی و اینترنتی جذب این صرافی کند. ارزهای پشتیبانی شده در صرافی کوینکس به بیش از 199 ارز می رسد. زیرا، ممکن است بیشتر ارزهایی که رشد زیاد پیشرو داشته باشند، در این صرافی ها پشتیبانی نشوند. کاربران ایرانی میتوانند بدون هیچ ممانعت قانونی و به صورت رسمی در صرافی کوینکس برای احراز هویت اقدام کرده و حتی از مزیت های احراز هویت قانونی در این صرافی مانند کاهش کارمزدها نیز استفاده نمایند. برای استفاده از این صرافی نیازمند ثبت نام در آن هستید که در ادامه، به صورت کامل توضیح خواهیم داد. یک دغدغه اصلی معاملهگران ارزهای دیجیتال، پیدا کردن یک صرافی مشابه با نیازهای خود است. قیمت بازار: در این گزینه، شما با قیمت زمان حال بازار معامله میکنید و موتور مچ کردن سفارشات، برای ورود به پوزیشن شورت، بالاترین و برای ورود به پوزیشن لانگ، پایینترین قیمت را برای شما پیدا میکند.

اگر این ارز را خریداری و در کیف پول خود نگهداری کنید، کارمزد برای دارندگان 50% کمتر میشود. به عبارتی، این بخش همان کیف پول شما به حساب میآید. در صورتی که توکن CET که همان توکن صرافی کوینکس است را بخرید و در کیف پول داراییهای خودتان در این صرافی ذخیره کنید، تا 40 درصد تخفیف در کمیسیونهای مبادلات به شما داده میشود. رئیس این سایت و صاحب صرافی کوینکس، یانگ هایپو (Yang Haipo) است که زمانی استخر ماینینگ یا همان استخراج رمز ارزهای معروف به اسم ViaBTC را راه اندازی کرده بود وحالا در تمامی حوزه های برنامه نویسی ، متخصص درحوزه بلاکچین و اینترنت را دور هم جمع کرده تا بتواند چنین سایتی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال راه اندازی کند. صرافی کوینکس (CoinEx) جزء صرافی هایی است که، کارمزد کمتری از معاملهگران دریافت میکند.

اما، هر ارزی را بخواهید از این حساب خارج و یا برداشت کنید، به ازای هر رمز ارز از حساب شما مبلغی کسر میشود. وارد کردن ارزی به حساب این صرافی کارمزدی برای شما در بر نخواهد داشت. کوینکس رمز ارزی مختص به خود دارد که با نام CET خرید و فروش میشود. با توجه به سایت الکسا مشاهده میکنید که بیش از 68 درصد کاربران این سایت را ایرانیان تشکیل دادهاند. VIP پنج : یعنی میزان ذخیره توکن CET در کیف پول شما برابر یا بیش از 1000,000 توکن باشد. البته اون موقع فقط با ارز BTC بر پایه تتر بود اما در حال حاضر یه عالمه کریپتوهای مختلف در قسمت فیوچرز پیدا کنید و براحتی باهاش پول دربیارید. از گزینههایی که امنیت حساب کاربری را میتوانید بالا ببرید میتوان به فعال کردن کد تایید توسط ایمیل، شماره همراه و 2FA با استفاده از گوگل آتنتیکیتور Google Authenticator اشاره کرد.

24 ساعته بودن معاملات در صرافی کوینکس: 24 ساعته بودن زمان معاملات در صرافی کوینکس باعث شده است که، تریدرها در هر زمان از ساعت شبانه روز که قصد خرید و فروش را دارند، اقدام کنند. Coinex DEX صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که امکان مبادلات رمز ارز ها را به صورت کاملاً غیرمتمرکز در دسترس قرار میدهد. دفتر مرکزی این صرافی در شهر هنگ کنگ قرار دارد که توسط شخصی به نام یانگ هایپو راهاندازی شده است. میانگین کارمزد برای برداشت از حساب صرافی برابر با 0.0005 می باشد. با این کار حساب شما در کوینکس شارژ می شود.

رمز ارزی مختص به خود دارد که با نام CET خرید و فروش میشود.

با افزایش محبوبیت سرمایهگذاری ارزهای دیجیتال، امنیت در این بازار و پلتفرمهای مربوط به آن اهمیت بیشتری پیدا کردهاند. دسترسی راحت به پنل کاربری این صرافی با استفاده از انواع VPN ها کار ایرانیها را برای خرید و فروشهای ارز دیجیتال در کشور خود بسیار راحت کرده است. Fee ) صرافی کوینکس چقدر است؟ اما در کل، این تعداد از کاربران ایرانی نه تنها کاهش نیافته، بلکه افزایش نیز پیدا کرده است. پشتیبانی از تعداد کم ارزهای دیجیتال و گاهاً ارزهایی که قابل رشد نیستند در صرافی های داخلی: پشتیبانی از ارزهای دیجیتال کم، از کارمزد بالا نیز با اهمیتتر است. وسایل نقلیه متاورس Wilder World را میتوان به گونهای اصلاح کرد که با ویژگیهای واقعی که فقط برای وسایل نقلیه خاصی در دسترس هستند، برجسته شوند. در دسامبر سال 2017 صرافی کوینکس فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال آغاز اکسچنج کوینکس coinex کرد. این صرافی ها امکانات و خدماتی را برای کاربران خود ارائه میدهند.