بهترین اتاق فرار

بهترین اتاق فرار
هیجان ناشی از اکتشاف و حل معما
هیجان ناشی از بازی گروهی در کنار عزیزان
افزایش کیفیت و راندمان کار گروهی در بین گروه ها
افزایش حس ازخودگذشتگی و عشق در بین همگروهیان
افزایش کیفیت تمرکز و دقت در بازیکنان
ایجاد مهارت برقراری ارتباط با دوستان
هر اتاق با یافتن هر سرنخ هیجانی غیرقابل وصف برای بازیکنان پدید می‌آید، باز شدن هر قفل شبیه به باز شدن دریچه‌ای به دنیای ناشناخته هاست، در پشت هر قفل اتفاقی است که پیش از آن بازیکنان هیچ اطلاعی از آن نداشته‌اند.
دیگر وقت آن رسیده که کمی از گوشی ها و فضای مجازی فاصله بگیریم و کمی به بازی های هیجان انگیز و گروهی روی بیاوریم ،امیدواریم مطالب گفته شده در مورد اتاق و مزایای انجام آن شما را ترغیب به انجام این بازی کرده باشد .

بهترین اتاق فرار

به طور معمول معماهای اسکیپ روم ساده یا پیچیده هستند. برخی از آنها واقعا به فکر و تفکر خلاق نیاز دارند و یا در بعضی از مراحل کافیست تا کمی به اطراف خودتان توجه کنید تا بتوانید معما را پیدا کنید. پیشنهاد ما در این مقاله این است که هرگز قبل از رزرو بازی درباره ماجرای داخل بازی پرسجو نکنید و به خودتان این فرصت را بدهید که بتوانید یک معمای واقعی را حل کنید تا بتوانید لذت بیشتری از زمانتان ببرید.
نکته: در حالی که شما غرق در معما ها و سناریو بازیتون هستید یک‌نفر تمام مدت شما رو نگاه میکند و صدای شما را میشنود. اگر از روند بازی خارج بشید از راه های مختلف کمکتون خواهد کرد اگر اتفاقی بیوفته اون شخص همیشه اونجاست تا مطمئن شود شما هیجان انگیزترین یک ساعت زندگی خود را سپری میکنید.
یک گیم مستر خوب ساده ترین بازی رو برای شما و تیمتون فوق‌العاده جذاب میکنه و گیم مستر بد میتونه فوق‌العاده ترین بازی رو تبدیل به یه خاطره بد کنه و شما هیچ کاری ازتون بر نمیاد به جز یک تصمیم مناسب… .

مزیت این بازی نسبت به بازی های دیگر چیست؟

امروزه در کشور ما اسکیپ روم های زیادی توی اکثر شهرها هستند که با کیفیت های مختلفی مشغول هستند. برای انتخاب یک مجموعه یا یک بازی خوب بهترین و مطمئن‌ترین راه نظرات بازیکنان است.
اما نکته بسیار مهم اینه که خیلی بستگی به سلیقه شخص هم داره، تا حدی که در یک تیم چهار نفره شاید دو نفر اصلا لذتی نبرن ولی دو نفر دیگه عاشق اون بازی و تجربه ایی که داشتن بشن پس خیلی حساس نباشید…
اگر برای اولین بار بازی می‌کنید حتما از گیم‌ مستر‌ها کمک بگیرید و این رو بدونید که هر بازی کاملا با بازی دیگه متفاوته پس توی انتخاب دقت کنید و ژانر مورد علاقتون رو اولویت انتخاب قرار بدید که تا وقتی وارد فضای بازی شدید با چیزی روبرو بشید که توقع دیدنش رو داشتید. به توانایی های مورد نیاز برای سناریوها و ویژگی های آنها دقت کنید؛ برخی به کار تیمی بیشتر احتیاج دارند و برخی هوش زیادی می طلبند. البته بازی هایی هم هستند که نیاز به فعالیت بدنی دارند یا دلهره بسیاری را برای تان ایجاد می کنند.

اتاق فرار بازیه سختیه؟