آموزش صفر تا صد بازی کالاف دیوتی

باید اشاره داشت که بیشتر مودهای کالاف دیوتی موبایل در زیرمجموعه مولتی پلیر این بازی قرار میگیرند و بتلرویال این بازی، یک مود کاملا جدا از دیگر مودهای این بازی است. در حالت بتل رویال، کاربر بدون داشتن امکانات رایج، وسط زمین بازی پاراشوت میکند و باید اسلحه مورد نیازش را همچون آخرین بازمانده یک تیم یا گروه بهدست آورد. در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است. با کوچکتر شدن فضای بازی شما برای رسیدن به دیگر مکانهای نقشه ممکن است که مجبور به رد شدن از روی پلهای بازی باشید.

۲-گرافیک بالا و صدا اچ دی موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 4 با جزئیات خیره کننده ، جلوه های گیم پلی واقع گرایانه و نقشه اچ دی گسترده ، تجربه ای خوب برای ژانر اکشن تاکنیکی ایجاد می سایت e-games کند. بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد. برای اجرای Call of Duty Mobile در رایانه، ما قصد داریم از LD Player استفاده کنیم. پابجی موبایل (PUBG Mobile) یکی از معروف ترین و هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی در دسته بندی هیجانی و سبک بقا (یا همان Battle Royale) بوده و نسخه ی رسمی بازی محبوب Player Unknown Battle Ground برای موبایل به حساب می آید.

پس حتما در لیست بهترین فیلترشکن های قوی برای پابجی PUBG قرار میگیرد. این فیلترشکن قوی گیمینگ یکی از بهترین وی پی ان ها برای بازی پابجی PUBG است. برای مشاهده و یا خرید انواع دسته پابجی از برندهای معتبر، هدست بیسیم گیمینگ اورجینال، موس و کیبورد و مبدل موبایل گیمینگ حرفهای، انواع خنک کننده موبایل و دیگر اکسسوری های موبایل گیمینگ، میتوانید از منوی بالایی فروشگاه آنلاین پابجی دونی دیدن فرمایید. دانلود بازی پابجی موبایل لایت (از گوگل پلی). در پایان باید اشاره کنیم که برای انجام این بازی به یک ارتباط اینترنت با کیفیت و موبایلی با سختافزار خوب نیاز دارید. این روند بدون ایجاد مزاحمت حین بازی، وضعیت پینگ و کانکشن اینترنت شما را در حالت عالی و با ثباتی نگه میدارد. صدا گذاری بسیار عالی و استفاده از جلوه های صوتی سه بعدی. با پخش صدا های با کیفیت بالا و سه بعدی در نبرد احساس بهتری داشته باشید.

این مود ترکیبی از بتل رویال و Deathmatch است. در این مود یک رقابت ۳۰ دقیقه ای بین تیم های چهارنفره صورت می گیرد و تیمی که امتیاز بیشتری کسب کند برنده آن دست خواهد بود. در بازی PUBG Mobile LITE همانند نسخه PC اش تعدادی بازیکن در یک نقشه n کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! پس از یافتن وی پی ان مناسب گیمینگ برای رفع مشکل ورود به بازی، بهتر است به فکر تجهیزات موبایل گیمینگ باشید تا در کنار پینگ پایدارتر و آرامشی که هنگام وارد شدن به بازی دارید، به ارتقا سطح و کیفیت بازی خود بپردازید.

7 – دادن دسترسی به حافظه را فراموش نکنید / از تنظیمات گوشی به بازی همه دسترسی های لازم خصوصا دسترسی به حافظه را بدهید … درصورتیکه بسیاری از گیمرهای ایرانی به این دو عامل دسترسی ندارند و به همین خاطر آنها نمیتوانند از طریق گوگلپلی و بهصورت مستقیم سیپی بازی کالاف دیوتی موبایل را خریداری کنند. از آنجایی که ممکن است بعضی از بازیکنان، به خصوص افراد تازه وارد، از جزئیات گیمپلی بازی کالاف دیوتی وارزون و برخی از بهبودهای اعمال شده اطلاع کافی نداشته باشند، تلاش کردهایم تا در این مطلب راهنمای کاملی از بازی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. همانند مود کلاسیک است با این تفاوت که فقط در روزهای شنبه – یکشنبه – سه شنبه – پنجشنبه برای بازی باز است ، معمولا بخش کوچکتری از نقشه بزرگ را بازی میکنید.

یکی دیگر از وسایلی که در فهرست وسایل گیمینگ میخواهیم به آن اشاره کنیم، دسته گیمینگ است. از جمله این کنترلهای خودکار میتوان به برداشتن سلاح از روی زمین، تجهیز خودکار آن و همچنین باز کردن خودکار درها اشاره کرد. وی پی ان X VPN، در طول بازی متصل میماند و اگر لحظهای اتصالش قطع شود به طور خودکار مجدد اتصال را برقرار میکند. استار وی پی ان Star VPN یکی بهترین وی پی ان VPN ها برای پابجی PUBG موبایل است که برای ورود با بازی آنلاین پابچی PUBG، کالاف Call Of Duty و فورتنایت Fortnite کمک بسزایی میکند.

انواع بسیار زیادی از اسلحه در این بازی محبوب گنجانده شده است که اتفاقا یکی از دلایل محبوبیت و همهگیری این بازی هم اسلحههای نامحدود و کاربردی آن است. این بازی توانست طی مدتی کوتاه به یکی از محبوبترین بازیهای اکشن در پلتفرمهای موبایل تبدیل شود. برنده شدن در بازی کال آف دیوتی موبایل (بخش رقابت آنلاین و نه بتل رویال) بیش از هر چیز به مهارت شما در استفاده از سلاحهای مختلف، سرعتالعمل نشانهگیری و شلیک و در نهایت تحلیل حریف و توانایی بازی تیمی بستگی دارد. در بازی PUBG Mobile همانند نسخه PC اش ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه ۸ در ۸ کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! حضور دشمنان واقعی از سراسر دنیا و روبات های خود بازی برای نبرد. حالت های مختلف آب و هوایی همانند روز یا شب برای واقعی تر جلوه دادن محیط بازی. این تنوع در سلاحها موجب شده تا ضمن چندین برابر شدن لذت بازی، افراد بتوانند مشابه یک نبرد واقعی را در موبایل یا کنسولهای مختلف داشته باشند. این نسخه توسط کمپانی سازنده پاجی به صورت اختصاصی مخصوص دستگاه های ضعیف اندروید طراحی شده است و در اصل همانند نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود.

هنگامی که این گزینه را فعال کنید، سیستم دستگاه همیشه از GPU برای ترکیب صفحه نمایش و بهبود عملکرد استفاده می کند. همان طور که گفته شد بازی پابجی در واقع یکی از برترین بازی های کنسول های بازی است که برای سیستم عامل اندروید و ios نیز باز سازی شده و علاقه مندان می توانند این بازی را در گوشی های خود تجربه کنند. در گام آخر بازی را اجرا کرده و تا ساعت ها سرگرم شوید. در دسترس بودن نقشه های متنوع و گسترده برای انتخاب و سرگرم شدن. در دسترس بودن حالت های مختلف بازی با امکان دانلود و انتخاب توسط بازیکن . در دسترس بودن انواع و اقسام لباس های خاص برای به دست آوردن توسط بازیکن. به دلیل رنگ مشکی خنثی و رنگ های زنده و پرطراوت این نمایشگر، به راحتی می توانید برای مدت زمان طولانی به آن خیره شوید، همچنین رزولوشن 3200×1440 آن ممکن است بهترین نمایشگر در میان گوشی های هوشمند 2020 تاکنون باشد.

دانلود بازی پابجی موبایل اندروید (از سایت سازنده). فقط به ID دوستانتان که روی بقیه پلتفرمها بازی میکنند نیاز دارید. بازی پابجی توسط استودیوی Tencent ساخته شده و مخصوص کسانی است که دوست دارند یک بازی شوتر بتل رویال خوش ساخت را روی گوشی اندرویدی خود تجربه کنند. به همین دلیل هم هر چه سازندگان بیشتر روی طراحی بازی تلاش کنند، زمان انتشار آن هم دیرتر و دیرتر خواهد بود. حساسیت را تنظیم کنید: هر دستگاه در ارائه بازی Call of Duty Mobile عملکرد متفاوتی دارد و شما در بخش Sensitivity میتوانید تنظیمات نحوه حرکت کردن و نحوه حساسیت حرکت از طریق ژیروسکوپ گوشی را تغییر دهید.

علاوه بر اینها نور پردازی بازی، انیمیشن های شخصیت ها و محیط در داخل بازی تغییراتی داشته است اگر از بازیکنان قدیمی پابجی موبایل باشید میدانید که مودهای Payload و EvoGround خیلی وقت است که تغییرات اساسی به خود ندیده اند، در آپدیت جدید پابجی موبایل این دو مود دچار تغییراتی میشود و تعدادی جنگ افزار به این حالت ها اضافه خواهند شد. نکته:نسخه پابجی موبایل لایت تنها برای سیستم عامل اندروید میباشد و برای ios تنها نسخه کامل و رسمی موجود است. اما دقت داشته باشید که چه در هنگام نصب و چه در هنگام آپدیت بازی کالاف دیوتی موبایل از طریق لانچر اگر دقیقاً همان ورژن فعلی فایل درحال دانلود بازی را از قبل در اختیار داشته باشید میتوانید با کپی کردن آن در پوشه مربوط به فایلهای موقتی یا همان Temp لانچر Gameloop مراحل نصب را تسریع کنید ، شما میتوانید این محل که آدرس آن در منوی Diagnasis لانچر نیز ذکر شده است در یکی از درایو های سیستم خود بیابید ، برای اینکار Install یا Update را متوقف کرده و پس از یافتن پوشه Temp فایل apk جدید که از قبل در اختیار دارید را در پوشه MobileGamePCShared قرار دهید.

بله شما بدون ذخیره کردن بازی بر روی شبکه های اجتماعی و گوگل می توانید بازی کنید، اما در نظر داشته باشید شما در این صورت به عنوان مهمان بازی می کنید. شما باید از حساب کاربری فیسبوک یا اکانت Call of Duty Activision استفاده کنید و در غیر این صورت نیز میتوانید به عنوان مهمان وارد شوید. این ستایش شامل رتبه هشتم کاپیتان پرایس در لیست Game Informer از “۳۰ شخصیتی که یک دهه را تعریف کردند” و به عنوان هفدهمین شخصیت برتر بازی ویدئویی در تمام دوران در کتاب رکوردهای جهانی گینس ۲۰۱۱ نسخه گیمر انتخاب شد. همانطور که گفته شد Call of Duty Warzone یکی از جدیدترین و محبوب ترین نسخه های بازی ندای وظیفه است که توسط کمپانی اینفینیتی وارد و اکتیویژن عرضه شده است. اول اینکه محبوب ترین تیمم پرسپولیس است. فعالیت می کنند که یکی از معروف ترین و باسابقه ترین آنها سایت ایران موجو می باشد. این مود فوق العاده سرگرم کننده است پیشنهاد موجو جم این مود جذاب و اعتیاد آور میباشد. یک مد ترکیبی و فان واس سرگرم شدن گیمرا.

اسلجهمر گیمز هم در کنار کار روی COD 2021، به عنوان یک استودیوی پشتیبان به ساخت بازی کمک کرد. بعد از Ghosts، نوبت اسلجهمر گیمز بود تا اولین بازی مستقل خود از کالاف دیوتی را منتشر کند. شاید در این اقدام با متصل شدن به حساب کاربری کالاف دیوتی یک کاراکتر متفاوت گیرتان بیاید که ارزشاش را دارد. از این قبیل کاربرانی نیز به دنبال خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل خود میباشند. یکی از پرفروش ترین بازی های دنیا هم محسوب میشه و با ۵۰ میلیون فروش در سرارسر دنیا جزو چند بازی اول دنیا از این لحاظ هست. در مود Payload شاهد اضافه شدن یک هلیکوپتر جنگی جدید، برج های ارتباطی پیشرفته تر و تعدادی جنگ افزار دیگر خواهیم بود، وسیله های نقلیه مختلفی هم به بازی اضافه خواهند شد که نبردهای بازی را کمی سریعتر میکنند. پیکسل 4 XL از باتری کمی بهتر و صفحه نمایش بزرگتری برخوردار است و با حدود 900 دلار، قیمت بهتری دارد، اما برای قرارگرفتن در این لیست هنوز به اندازه کافی خوب نیست.