دانلود بازی Call Of Duty: Mobile برای کامپیوتر و PC

در بازی Call of Duty Mobile تعداد زیادی سلاح وجود دارد و میتوانید این سلاحها را جمع آوری کرده و آنها را ارتقا دهید. نارنجکهای دودی بسیار کاربردی هستند و میتوانید دشمن خود را محکوم به کوری کنید. مقام اول در دست کسی است که با زیرکی تمام خود را به آخرین نقطه برساند. اولین کسی که به ساختمان میرسد، احتمالا همه سلاحهای آنجا را درو خواهد کرد و شما با دیدن یک بازیکن، بهتر است که سریعا به سمت لوت کردن ساختمانها یا موقعیتهای دیگر بروید. یوتیوب برای اینکه به شما بابت محتوایی که تولید کرده اید هزینه ای بپردازد شما ابتدا باید به مقداری که در قوانین یوتیوب اشاره شده برسید و بعد از آن کسب درآمد شما آغاز میشود، یکی از این قوانین کسب 1000 سابسکرایب بری کانال یوتیوب تان هست، بعنی شما برای اینکه بتوانید کسب درآمد از یوتیوب را تجربه و آغاز کنید باید یکی از شرایط که جذب تعداد معنی سابسکرایب است را انجام دهید .

آنها میتوانند به راحتی وارد فروشگاه Play شوند. از بازی Call of Duty Mobile میتوانیم به عنوان یک سرگرمی بسیار خوب یاد کنیم، اما بازیکنان حرفهای برای سیستم پاداش عظیم و بتل پسهای آن، میتوانند انگیزه بیشتری برای ادامه دادن داشته باشند. آنها را میتوانید از طریق یک پنجره به سمت دیوار پرتاب کنید تا به آن چسبیده و هنگام رد شدن دشمنی از برابر آن، منفجر شود. میتوانید XP های خود را به آنها ارسال کرده و به جای آن، کارت Weapon XP دریافت کنید. در بازیهایی مانند Frontline و Team Deathmatch میتوانید نبرد را به سمت دشمن هدایت کنید. امروزه در برخی از فروشگاههای اینترنتی مانند فروشگاه آی گیم میتوانید از روش خرید اینترنتی بستههای جم بازی کلش آف کلنز برای پیشبرد سریعتر اهداف بازی استفاده کنید.

همچنین باید بگوییم که برای کامل کردن برخی از رویدادها ناچار به استفاده زیاد از Gunsmith هستید، چون برای پیشروی در آنها به برخی از بهترین اتچمنت های کالاف دیوتی موبایل که مناسب سلاحهای خاص باشند، نیاز خواهید داشت. اولی Ground War بود؛ این مچها در مپی بزرگ جریان داشتند و شامل ۱۰۰ بازیکن و همچنین وسایل نقلیه مختلف میشدند. داشتن ۱۰ لود کات به این معنی است که میتوانی در طول مسابقه و متناسب با شرایط، تغییر وضعیت دهید. گلولههای جنگی بسیار قدرتمندی روی آنها تعبیه شده است و میتوانند تمام کننده باشند. در بازی پابجی موبایل تمامی بازیکنان حسی واقعی خواهند داشت و با چتر روی جزیره فرود میآیند و باید تلاش کنند منابع را از ساختمانهای متروکه پیدا کنند. باید بدانید که شما تا حدی میتوانید دور از چشم دشمنان قدم بردارید یا گوشهای از ساختمانی را پیدا کنید که کمین کردن در آن مناسب باشد. میتوانید بار حملات خود را متناسب با نقشه و تیم خود برنامه ریزی کنید. این نوع از رمز های PUBG Mobile باعث میشود بازیکن در عرض چندین ثانیه بتواند از یک سوی نقشه به سوی دیگر آن برود. نبرد قبیلهای دو روز زمان می برد ؛ روز اول روز آمادهسازی قبلیه و برانداز کردن حریف خود و چیدن استراتژی مناسب دفاع و روز دوم رو اصلیِ جنگ است که شما با دو حملهای که در اختیار دارید به نبرد میروید و در صورت کسب ستاره غنایم متناسب به سطح حریف دریافت میکنید.

این بازی نیز در سبک بتل رویال برای دوست داران این سبک عرضه شد و توانست خیلی زود در میان گیمر های کل دنیا مطرح شود .مدل ها و سبک های مختلفی که این بازی داردکه باعث شده تا کسانی که این بازی را انجام می دهند به هیچ عنوان برایشان خسته کننده به نظر نیاید . در نظر داشته باشید که گاهی اوقات این احیاها تنها تله هستند و دشمنان برای کشاندن شما به سمت دوستتان، میتوانند به راحتی نابودتان کنند. Call of Duty: Ghosts در نهایت در بهار ۲۰۱۳ معرفی و برای انتشار در پاییز آن سال، آن هم همزمان با انتشار پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در نظر گرفته شد. Call of Duty: Modern Warfare 3 در نهایت در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. وینگسوت یکی از کاستومهای جذاب در بازی Call of Duty Mobile است که هنگام خارج شدن از هلی کوپتر یا قرار گرفتن در ارتفاع بسیار کاربردی است.

میتوانید سرعت پیشروی خود را در بتل پس افزایش داده و اکانت خود را توسعه دهید. شما میتوانید توسط یک پهپاد که روی نقشه مشاهده میشود، شناسایی شده و به دیگر بازیکنان نمایش داده شوید. ۱۱ – مانند عکس زیر روی SIGN IN کلیک کنید. در نقشههایی مانند Killhouse و Nuketown، انداختن نارنجک از موقعیتی به موقعیتی دیگر بسیار آسان است و به سرعت میتواند دشمن شما را از پا دربیاورد. این مهارت برای تسلط یافتن بیشتر جهت حرکت در کنار دشمن است و میتوانید امکان تیراندازی را برای دشمنان خود محدود کنید. از طریق Gunsmith میتوانید میزان آسیب گذاری سلاح خود را بالا برده و ظرفیت موثر بیشتری هم برای شلیک سریعتر برای آن خریداری کنید. آنها مربوط به ویژگیهای هر سلاح هستند و روی دقت، میزان آسیب گذاری یا تحرک شما تاثیر میگذارند. صدا گذاری شخصیت ها بر چه اساس انجام میشود و صداهای مختلف نظیر صدای راه رفتن، چیزی شکستن، صدای پرندگان و بسیاری صدا های دیگر چگونه تولید میشوند. از صدا خفه کن استفاده نکنید، چرا که سبب کاهش دامنه این سلاحها خواهد شد. منطقه در دسترس بازی رفته رفته با توجه به تعداد بازیکنان باقیمانده در نقشه کوچکتر خواهد شد و بازیکنانی که زنده ماندهاند، به یک منطقه تنگتر هدایت خواهند شد.

یکی از ویژگی های این بازی بتل رویال این است که شما میتوانید از طریق افزودن دوستان تان به بازی با ایدی شان میتوانید بازی گروهی انجام دهید. در این حالت، باید استراتژی تیمی و گروهی را پیاده کنید. میتوانید هم تیمی خود را احیا کرده و تعداد تیم خود را همچنان بالا نگه دارید. وقتی که در یک جمع بزرگ از بازیکنان حضور دارید، میتوانید با این سلاح همه آنها را بکشید. اگر توان مبارزه با دشمن روبروی خود را نمیبینید و در ارتفاع قرار دارید، میتوانید با وینگسوت از مهلکه فرار کرده و زنده بمانید. این موضوع بر حسب نقشهای که در آن حضور دارید، متفاوت خواهد بود. با توجه به بالا بودن حجم سفارشات در مجموعه و اولویت بندی خرید ها بر حسب تایم سفارش، تمامی خرید های شما عموما بین 1 تا 3 ساعت کاری و در روز های 5 شنبه و روزهای تعطیل بین 3 الی 8 ساعت کاری انجام میشوند.

بنابراین، اگر قصد گیمر شدن دارید، باید در انجمنهای گفتگو مرتبط به گیم شرکت کنید و تیم مخصوص به خودتان را تشکیل سایت e-games دهید. اما در حالت پیشرفته کنترل کامل تمام کارها در دست خودتان است و ما توصیه میکنیم این حالت را انتخاب کنید. نباید از یاد برد که خدمات ارائه شده از سوی اول گیم در خصوص بازی کالاف دیوتی موبایل کامل بوده و شما قادر خواهید بود که علاوه بر استفاده از خدمات مربوط به بازی اکانت های کرک شده، به چیت ها و تقلب های این بازی نیز دسترسی داشته باشید و در کوتاه ترین زمان به بهترین نتایج دست پیدا کنید. استودیوی TiMi وظیفه ساخت این عنوان را بر عهده گرفت و بر خلاف بازیهای پیسی و کنسول از انجین Unity استفاده کرد. ساخت یک اتاق گیمینگ ازجمله کارهایی است که احتمال هر گیمری به انجامش فکر میکند.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ گیمینگ؛ بررسی تخصصی 17 مدل بدون محدودیت بودجه! بیشتر بخوانید: بهترین مانیتور بنکیو؛ انتخاب گیمرها کدام است؟ بیشتر بخوانید: بهترین صندلی های گیمینگ؛ بشین لذتشو ببر! یکی از وسیله های ضروری برای هر گیمر حرفه ای یا غیر حرفه ای صندلی گیمینگ است. خبر خوب این است که یک روش قابل اعتماد برای یافتن بهترین حساسیت برای شما وجود دارد که اکثر بازیکنان حرفه ای از آن استفاده کرده اند تا حساسیت کامل خود را پیدا کنند. این نارنجکها برای پاکسازی کامل تک تیراندازها از ساختمان یا پاکسازی افرادی که در پشت جعبهها پنهان شدهاند، بسیار عالی است.

بازی به صورت اینترنتی و آنلاین اجرا می شود. اغلب اوقات، ریلود کردن این سلاحها هم بسیار سریع صورت میگیرد و میتوانید شلیکهای بیشتری در واحد زمان داشته باشید. یکی از ویژگی هایی که کالاف دیوتی را نسبت به بازی های رقیب خود متمایز میکند وجود مود های مختلف در بازی است، مود Battle Royale ، Multi Pleyer و یا مود زامبی از مودهایی هستند که شما میتوانید انتخاب کنید. تعداد اعضای خانواده فارس گیمر تا به امروز بیش از 70 هزار نفر بوده است. ۱- بعد از دانلود بسته ای که در بالا برای دانلود قرار دادیم اکنون فایل BlueStacks.0.8.9.3088 را اجرا کنید تا نرم افزار شبیه ساز اندروید نصب شود آموزش راه اندازی و نصب آن در این پست آموزش تصویری و کامل نرم افزار بلو استکس BlueStacks را کامل بخویند ، دقت کنید فقط از آموزش استفاده کنید چون نسخه ای که در بسته برای دانلود قرار داده ایم با نسخه ای که در اموزش استفاده است فرق دارد پس هیچ فایلی از بخش اموزش bluestaks دانلود نکنید چون شما قبلا بسته را دانلود کرده اید. سپس فرم خرید سی پی با ایدی یا عادی کالاف موبایل متناسب با نوع اتصال خود به بازی را تکمیل کنید و اطلاعات خود را کامل و با دقت وارد نمایید.

آنتاگونیست اصلی بازی کالاف دیوتی: بلک آپس ۲ یک تروریست به نام رائول منندز بود که طی این دو بازه زمانی قصد داشت آمریکا و چین را وارد یک جنگ سرد دوم کند. 3- اینترنت خود را یک بار خاموش روشن کنید تا اطلاعات آن تغییر کند. گاهی اوقات بالا بودن درجه تنظیمات گرافیک بازی می تواند باعث کند شدن سرعت و لود آن شود. این بازی دارای یک کمپین سه بخشه بود، اما در مقیاسی بسیار کوچکتر نسبت به نسخههای اصلی که البته باعث شده بود بازی گرافیک بسیار خوبی برای یک عنوان PSP داشته باشد. استریمرهای ایرانی خوبی نیز در توییچ و یوتیوب فعالیت میکنند که برخی از آنها حتی در تیم ملی بازیهای رایانهای ایران هم عضویت دارند. اگر هم تیمیهای شما عملکرد خوبی ندارند و هماهنگ نیستند، شما را نیز با خودشان به سراشیبی سقوط خواهند کشاند. با کمک چیت کالاف دیوتی موبایل که برای هر دو بخش مولتی پلیر و بتل روبال برنامه ریزی شده است شما به راحتی می توانید برنده این نبرد ها باشید. با پاداش ها کسب شده می توانید کارت اسلحه بخرید. جوایزی که در بازی کسب میکنید، میتوانند کارتهای اسلحه را برای شما به همراه داشته و امکان ارتقا سلاح را به شما بدهند.

بتل رویال حالتی برای بقا در دنیای بازی است و باید باهوشتر عمل کنید. شما همواره باید چشم خود را به نقشه خیره کرده و ببینید که چه ردپاهایی از حضور دشمنان میتوانید بیابید. شما به گزینههای متنوعی به واسطه آن دسترسی پیدا کرده و میتوانید تمام سلاحهای خود را شخصی سازی کنید. Gunsmith به تازگی به بازی Call of Duty Mobile اضافه شده است و برای ارتقا سلاحها و ساخت اسکین شخصی برای آنها کاربرد دارد. برای بازی کردن Call of Duty با دو انگشت شصت و یک انگشت اشاره بازیکنان می توانند همه گزینه ها را از حالت ADS به حالت HIP تغییر بدهند. شما میتوانید از سه اسلات برای پر کردن مهمات آنها استفاده کرده و برای شکار به سمت دشمن بفرستید. شما میتوانید با استفاده از روشهای خاص، کارتهای Weapon XP بیشتری به واسطه آنها کسب کنید. با استفاده از تیرهای انفجاری، میتوانید سلاحهایی مانند FHJ-18 را سریعا روی دشمن خود قفل کرده و امتیازات لازم را کسب کنید. این بازی آنلاین را میتوانید روی گوشیهای اندرویدی میانرده، بالارده و پرچمدار تجربه کنید و باید روی آنها حداقل اندروید 4.3 نصب شده باشد. کالاف دیوتی موبایل یک بازی جذاب، مهیج و آنلاین و چند نفره می باشد.

اگر در نقشه Hijacked بازی میکنید، میتوانید از یک گذرگاه مخفی با قایق خود استفاده کنید که شما را از یک سمت نقشه به سمت دیگر آن خواهد برد. میزان قابلتوجهی از تسلیحات در نسخه موبایل بازی کالاف دیوتی تعریف شده است که شما میتوانید آنها را جمع کرده، تقویت کنید و برای بازی در حالت مولتیپلیر از آنها استفاده کنید. از آنجایی که اکتیویژن از مدرن وارفر جدید بهعنوان یک دنباله یاد کرده است، اما بهسادگی از وارزون بعدی بهعنوان یک تجربهی جدید یاد میکند، هنوز مشخص نیست که وارزون جدید قرار است یک نسخه کاملاً جدید باشد یا یک بهروزرسانی بزرگ برای وارزون فعلی خواهد بود. سپس مثل تصویر زیر روی گزینه ی مشخص شده یعنی key maps کلیک کنید . معمولا اکثر بازیکنان، پرکها را در بازی نادیده میگیرند و این موضوع به دلیل عدم تاثیر فوریشان روی سلاحها و خصوصیت آنها است. نقشههایی مانند Crossfire هم برای سلاحهای دوربرد عالی است. این بتل رویال قوانین کلاسیک خود را دارد و مانند فورتنایت یا پابجی، یقینا به آنها آشنایی دارید. اگر بازی موبایل مثل فورتنایت و اندروید گیمینگ اولویت اصلی شماست و بودجه شما محدود است، Xiaomi Black Shark 2 Pro برای شما مناسب ترین انتخاب است.