کاربردی ترین لوازم جانبی برای گیمرها

یک هواپیما گهگاه به صورت تصادفی یا هر جایی که بازیکن از تفنگ منور استفاده میکند، بر فراز قسمتهای مختلف نقشه قابل بازی پرواز میکند و یک بسته لوت را رها میکند که شامل مواردی است که معمولاً در طول گیم پلی معمولی سایت e-games قابل دستیابی نیستند. گیفت از نظر محتوا هیچ تفاوتی با سی دی کی ندارد گیفت به صورت مستقیم در اکانت شما فعال می شود و این کار با استفاده از اکانت شما صورت می گیرد .که کاملا قانونی و مادام العمر میباشد. نکته 2 : حتما قبل از ثبت سفارش گارد اکانت استیم خود را غیر فعال نموده و از اکانت استیم خود خارج شوید . همانطور که از این بازی آشنایی دارید اول شدن در بتل رویال های این بازی کمی سخت میباشد چون بازیکن های حرفه ای زیادی در این بازی وجود دارد.

واژه DNS مخفف Domain Name System یا سیستم نام دامنه است و در واقع مجموعه ای از سرور های DNS تخصصی است که تنها یک هدف دارند: آنها به عنوان یک پایگاه داده کار می کنند، یا با تعریف دقیق تر؛ این سرور ها یک دفترچه تلفن برای متصل کردن آدرس های IP به نام های دامنه هستند. اگر شما یک مبتدی باشید ممکن است که معنی آن ها را نفهمید، ما در این ما در این مقاله از سایت ایموجو معنی اصطلاحاتی را که پر کاربرد است به شما آموزش خواهیم داد. کافی است که شما روی آن یک ضربه بزنید.

سپس Play Games را بزنید. برای همین شما باید اصطلاحات استریم پابجی موبایل را یاد بگیرید تا بتوانید سریع از این عبارت ها استفاده کنید، شش مورد از این اصطلاحات در زیر آمده است. پس از دانلود نرم افزار تنها کافیست آن را نصب و گزینه مربوط به فعالسازی را کلیک کنید ! 1.1.1.1 یا بهتر بگوییم حاصل شرکت CloudFire درحال حاضر سریعترین DNS حال حاضر در کره زمین است که تمامی کاربران حتی کاربران ایرانی میتوانند از آن استفاده کرده و سرعت اینترنت خود را بهبود بدهند، از طرف دیگر این DNS باعث افزایش سرعت ارتباطی شما با سرور بازی کرده و خب کسانی که بازیهای آنلاین بازی میکنند حتما میدانند که ارتباط بهتر مساوی است با عملکرد بهتر در بازی.

جهت دانلود کلیک کنید 2- اجرای بازی نیازمند اینترنت با سرعت مناسبی است. یکی دیگر از مزیتهای اجرای و آموزش نصب پابجی موبایل روی کامپیوتر میتوان به اجرای آن حتی در کامپیوترهای متوسط نیز اشاره کرد که برای کاربران موبایلی که موبایل خوبی ندارند، راهکار جایگزین بسیار مناسبی است. پابجی برای اجرای بدون مشکل به یک دستگاه با حداقل رم 2 گیگابایت نیاز دارد؛ درصورتی که دستگاه شما از سخت افزار مناسبی برای اجرای آن برخوردار نیست، میتوانید از نسخه بهینه سازی شده پابجی برای دستگاه های ضعیف با نام PUBG MOBILE LITE استفاده کنید. در روش گیفت اما فقط فعالسازی توسط ما انجام میشود و نیاز به اطلاعات اکانت استیم شما داریم. اگر تعداد از 60 یا 75 پایین باشد، دیگر قادر به انجام بازی گروهی نخواهید بود. ابتدا گزینه Use the following DNS server address را فعال کنید سپس یکی از آدرس های زیر را واد کنید. برای استفاده از این هک ابتدا باید اسکریپت های هک پابجی موبایل رو از پایین صفحه دانلود کرده و از حالت زیپ استخراجش کنید و بعد نرم افزار Game Guardian رو هم نصب کرده و وارد این نرم افزار شده و بعد بازی پابجی موبایل رو اجرا کنید.

در ایران به دلیل وجود تحریم ها، امکان استفاده از حساب های بین المللی وجود ندارد. DNS های بیشتری در اینترنت موجود است که کافیست در گوگل جست و جو کنید و سرور مناسب با اینترنت خود را پیدا کنید و تحریم ها را دور بزنید. ۴- روی کانکشنی که با آن به اینترنت وصل هستید کلیک کنید. اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که بازی آنلاین را ترجیح می دهید، باید یک اتصال قوی میان خود و اینترنت برقرار کنید. اگر Scout هستید به نقشه دقت کنید تا رد پای دشمنان را بیابید. اما استفاده از فیلترشکن می تواند پینگ شما را پایین بیاورد و یا در حین بازی قطع و وصل شود که اصلا برای یک بازی مثل پابجی خوب نیست.

با اینکه این مناطق برای کشتار وسیع بسیار ایده آل هستند، اما بیاد داشته باشد که شما سلاحی ندارید و به دلیل دیر رسیدن شما، احتمالا شما چیزی هم پیدا نخواهید کرد. اما آیا می دانید که ، به گفته ى خودش ، به بازى World of Warcraft اعتياد داشته است؟ باید حسابهای بین المللی و دلار یا یورو داشته باشید که توی ایران خیلی دردسر دارد اما خوشبختانه میتوانید در سایت ما اقدام کنید و با ریال برای اکانت خود UC بخرید و در بازی به راحتی و بدون مشکل تحریمها خرید کنید که در مقایسه با روش تهیه حساب PayPal و Mastercard خیلی ارزان تر میشود و به صرفه است. این بازی همچنین یک بازی ویدیویی شوتر سوم شخص است که توسط استودیوی Rockstar ساخته و توسط Rockstar Games منتشر شده است. استریم بازی ویدیویی در یوتیوب یکی از علایق رو به رشد با سرعت زیاد است. علاوه بر نیرو های کمپ، میتوانید از دوستان خود نیرو گرفته و در این ساختمان ذخیره کنید و در جنگ ها استفاده نمایید.

این ها مهم ترین مبالغی بود که برای CP کالاف دیوتی موبایل باید در نظر بگیرید. قدم بعدی این است که بازی خود را انتخاب کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که حتما از صفر تا صد بازی را از خود استیم دانلود کنید چراکه هم مطمئن تر است و هم اینکه بازی پابجی دارای آپدیت زیادی است که فقط از طریق استیم قابل دریافت است. تفاوت سی دی کی و گیفت : در روش خرید سی دی کی که دارای ریجن گلوبال یا جهانی است و در خرید سی دی کی شما یک کد دریافت میکنید و خود به راحتی بازی را فعال میکنید همچنین واحد پول در روش خرید سی دی کی مطابق با ریجن شماست اما در گیفت ریجن یا منطقه شما در استیم کشور روسیه است و واحد پول شما در استیم روبل است، البته شما میتوانید در هر دو روش خرید گیفت و سی دی کی بعد از 14 روز ریجن خود را تغییر دهید، نکته دیگر این است که در نظر اکثر گیمرها سی دی کی اورجینالتر به نظر میرسد؛ اما در اصل هیچ تفاوت چندانی بین گیفت و سی دی کی نیست و هر دو روش مادام العمر هستند.

این قابلیت بسیار ارزشمند است، به خصوص وقتی که قرار است تیم از مکانی دفاع کند و فرصتی برای خروج از آن نیست. مدرن وارفر تقریبا تمامی سیستمهایی که امروزه در مولتیپلیر CoD میبینید را پایهگذاری کرد؛ سیستم پیشرفتی که دائما سلاحها و آیتمهای جدید برای بازیکنان باز میکرد، سیستم پرستیژ، Loadoutهای قابل شخصیسازی، کیلاستریکهایی که به بازیکنان در صورت کشته نشدن و کیل زیاد گرفتن پاداشهایی همچون حمله هوایی و هلیکوپترهای پشتیبان میداد، پرکها، و غیره همگی از سیستمهایی هستند که اولین حضورشان را در مدرن وارفر تجربه کردند. به دلیل محدودیتهای دسترسی به گوگلپلی، دانلود بازی کال آف دیوتی با دیتا از طریق مایکت برای کاربران موبایلهای اندرویدی آسانتر است؛ همچنین ترافیک شما در دانلود هر برنامه یا بازی از مایکت به صورت نیم بها محاسبه میشود. شما از طریق Hip-Firing، حالت ADS یا حالت سفارشی میتوانید به تیراندازی بپردازید. کریستن تجربه سفر، آشپزی و سوارکاری خود را از طریق Vlogs به اشتراک میگذارد. سومین مورد از اصطلاح های PUBG Mobile که ممکن است شما بشنوید، NT به معنی سعی خوب است. همان طور که گفتم در این مقاله ۶ مورد از اصطلاحات پابجی موبایل که شما ممکن است آن ها را بشنوید، ذکر کرده ایم.

گوشی Razer Phone 2( قیمت 799 دلار): با رفرش ریت صفحه نمایش 120 هرتز، بلندگوهای جلوی دوگانه و یک لوگوی نوری در پشت، Razer Phone 2 از هر لحاظ یک گوشی گیمینگ است و از هر جهت در نسخه اصلی اصلاح می شود، اما پردازنده Qualcomm Snapdragon 845 قدیمی است و دوربین آن کاملاً معمولی است. توجه کنید که cash در طول بازی به شما هدیه داده میشود اما CP را بایستی از فروشگاه بخرید. پس از انجام این مراحل میتوانید حالا با خیال راحت بازی را اجرا کنید. برای تنظیم کردن DNS مراحل زیر رو انجام دهید . برای تنظیم dns در تلفن همراه شما نیاز به یک نرم افزار جانبی در گوشی خود دارید . نکته مهم اینکه قیمت روش سی دی کی بیشتر از روش گیفت است چرا که در روش سی دی کی شما میتوانیدخود کد بازی رو فعال کنید و نیاز به دادی اکانت استیم به ما نیست. این اصطلاح پابجی موبایل زمانی استفاده می شود که شما قبل از دیدن دشمن ها بخواهید شروع به تیر اندازی کنید که این برای کشف کردن مکانی می باشد که آن ها مخفی شده اند.

مطمئناً در اطرفیان خود چند گیمر دارید که دارای اکانت جذاب و خوب پابجی موبایل، کلش آف کلنز یا کلش رویال هستند. از آنها میتوانید برای افزایش برد و گسترش لوله سلاحهای خود استفاده کنید. از پولی که در بازی با کشتن دیگر بازیکنان و یا لوت کردن به دست میآورید، میتوانید برای خرید آیتمهایی مثل زرههای اضافی، آیتم احیا و موارد دیگر استفاده کنید. و گیم لوپ را ببندید، که معمولا توی این بخش از taskbar هنوز باز هست. پس از این که نسبت به دانلود و نصب محیط های شبیه ساز اندروید اقدام کردید، شما می توانید در قدم بعدی نسبت به دانلود و نصب نسخه اصلی بازی پابجی لایت موبایل اقدام کنید. باید صبر کرد و دید.هندرسون تاکید دارد که پیوند مستقیمی بین بازی Call of Duty: Warzone 2 و بازی Call of Duty: Warzone برقرار نمیشود و مثلا شاهد ادغام سلاحهای حاضر در آنها نخواهیم بود. مثلا اگر ۴۵۰۰ دلار دارید، اولویت را به خرید آیتم احیا بدهید. برای خرید لباس ها و جسچر ها باید واحد پولی این بازی که UC (یوسی) هست رو تهیه کنید.

یکی از دلایل پیشرفت مولتیپلیر مدرن وارفر نسبت به قبل این بود که اینفینیتی وارد از همان ابتدای کار یک تیم مخصوص توسعه این بخش در نظر گرفته بود. بعد انتخاب اسکریپت مثل عکس زیر قابلیت های هک باز میشود که میتوانید بر حسب نیاز خود یکی از آن هارو فعال کرده و وارد بازی شوید. هر بازی نیاز به یکسری از ایتم های ویژه دارد تا بتوان در آن بازی به خوبی انجام وظیفه کرد. کاری که ما باید برای ورود به این سرور های انجام بدهیم دور زدن این تحریم ها است ، که میتوان از فیلتر شکن ها و یا Vpn ها استفاده کرد تا ip اینترنتمان را روی کشور دیگه تنظیم کنیم. اگر برای بازی آنلاین با تحریم مواجهید (مثل ایکس باکس XBOX یا بازی پابجی موبایل PUBG Mobile و…) دی ان اس بهترین راه برای رفع مشکلات شما است.

هم اکنون فورتنایت برای پلتفرم های پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ، کامپیوترهای شخصی (PC) و موبایل در دسترس است. این اصطلاح پابجی موبایل معمولا برای تشویق بازیکن هایی انجام می شود که در بازی تلاش خوبی کرده اند اما در نهایت شکست خورده اند. در حالی که این بازی دارای طرفداران زیادی برای بازی در تلفنهای هوشمند است، بخشی از بازیکنان آن دوست دارند بازی را روی دسکتاپ انجام دهند. استقبال از گیمهای موبایلی باعث شده هرروز نام بازیهای جدیدتری بهگوشمان بخورد. بازی پابجی موبایل در سراسر جهان طرفدار های زیادی دارد همین موضوع باعث شده است تا اصطلاحات پابجی موبایل کاربرد زیادی در میان بازیکن ها پیدا کنند و حتی در دنیای واقعی استفاده شوند. هر دوی این هک ها نیاز به توضیح دارند یکی از آن ها باعث می شود که با سرعت زیاد نقشه را دور بزنید، در حالی که هک دیگر به شما این امکان را خواهد داد تا سلاح شما به طور خودکار به دشمنانتان شلیک کند و آن ها را بکشد. برای اجرای این بازی به اندروید 5.1 و بالا نیاز است. اما نکته مهم اینجاست که حتما برای اجرای بازی نیاز به خرید این محصول چه به صورت سی دی کی و چه به صورت گیفت را دارید.