پرده کرکره فلزی در صدر لیست با دوام ترین و مقرون به صرفه ترین انواع پرده! مجله تصویر زندگی

پرده کرکره آلومینیومی یا پرده کرکره ای فلزیدر اولویت اول خریداران پرده کرکره ای می باشد چرا که به خوبی و به طور کامل نور ورودی را کنترل می نماید. پرده کرکره آلومینیومی یا فلزی در سازمان ها و ادارات در اولویت بوده و بیشترین استفاده را دارد چرا که در کنار قیمت مناسب ظاهری شکیل و رسمی به فضا و اتاق ها می دهد.. پرده های کرکره فلزی طرح های مختلفی دارند که یکی از آنها پرده کرکره فلزی طرح چوب است.

كركره فلزي 25 میل طرح چوب کد 4403

حرکت تیغه ها و تغییر زوایه نور دهی از 10 درجه تا ninety درجه در پرده کرکره فلزی باعث خواهد شد تا بتوانید در ساعات مختلف روز میزان و زاویه نوردهی را تغییر دهید و شرایط نورپردازی را در ایده آل ترین حالت خود قرار دهید. پرده های کرکره فلزی به طور عمودی باز و بسته می شوند اما برای ورود نور به خانه احتیاجی به باز و بسته کردن آن ها نخواهید داشت و کافی ست تیغه ها را در زوایای مختلف بچرخانید. جهت خرید پرده کرکره فلزی می‌توانید از سه روش خرید اینترنتی پرده، خرید تلفنی یا خرید حضوری اقدام نمائید.اطلاعات تماس با ویکی دکو در بخش تماس با ما قابل دسترسی است.

  • تنها کافی‌ست اندازه پنجره‌ها را محاسبه کرده و هنگام سفارش خرید به کارشناسان ما اعلام فرمائید.
  • دلیل قیمت پایین کرکره فلزی و چوبی در بعضی از شرکت ها استفاده از مواد اولیه ضعیف و کم کیفیت است که مشتریان بدون توجه به این مورد اقدام به خرید می‌کنند که در آینده مشکلاتی نظیر خرابی گیربکس و طناب باعث نارضایتی می‌شود.
  • تنوع در طرح و رنگ ، نگهداری و نظافت آسان ، دوام و عمر بالا و در نهایت قیمت مناسب سبب محبوبیت کرکره های آلومینیومی شده است.
  • خرید پرده کرکره فلزی مشکلاتی از قبیل شستشوی مداوم پرده و دردسرهایی همچون فرآیند اتوکشی و نصب دوباره را برای شما به دنبال نخواهد داشت.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجی پارکت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر http://vistapardeh.ir/ منبع بلامانع است.
  • نصب سریع و آسان به دلیل اینکه تمامی قسمت های کرکره به صورت مونتاژ شده و آماده نصب عرضه می‌گردد.

پرده کرکره فلزی با تیغه هایی به عرض 16 و 25 میلی متر تولید می شود. جنس این تیغه ها عمدتا از آلومینیوم می باشد و به همین علت به آن پرده کرکره آلومینیومی نیز گفته می شود. تنوع در طرح و رنگ ، نگهداری و نظافت آسان ، دوام و عمر بالا و در نهایت قیمت مناسب سبب محبوبیت کرکره های آلومینیومی شده است. پرده کرکره فلزی از آن دست پرده های ساده و شیکی است که بعید به نظر می رسد نتواند با محیط و فضاهای مختلف جور شود. این پرده در هر نوع محیطی می تواند به زیبایی هر چه تمام بدرخشد و زیبایی را برای دکوراسیون به ارمغان بیاورد.

پرده کرکره فلزی در صدر لیست با دوام ترین و مقرون به صرفه ترین انواع پرده! مجله تصویر زندگی

پرده کرکره فلزیبا تیغه هایی به عرض 16 و 25 میلی متر تولید می شود. جنس این تیغه ها عمدتا از آلومینیوم می باشد و به همین علت به آنپرده کرکره آلومینیومی نیز گفته می شود. پرده کرکره چوبی، پرده لوردراپه ساده، انواع پرده تصویری را از دکوراسیون داخلی ویستا افرند بخواهید. یکی از مهم‌ترین مزایای پرده کرکره ای این است که این گزینه بسیار مناسب همه کاره برای پنجره است که به عنوان یک گزینه مدرن و مطمئن تر وجود دارند به خصوص اگر به دنبال کرکره های بیرونی برای محافظت در برابر مزاحمان و عناصر هستید. در صورت لزوم ، می تواند کاملاً بسته شود تا حریم شخصی کاملاً فراهم شود و از محافظت کافی در برابر عناصر استفاده کند.

شما می توانید پرده کرکره فلزی را در رنگ های متنوع همچون طوسی، نقره ای، سفید، زرد، بژ، آبی، سبز و طلایی خریداری کنید. این رنگ ها تنها تعدادی از محبوب ترین رنگ های پرده کرکره فلزی هستند و در واقع این پرده در انواع طرح و رنگ ها به تولید می رسد. شما می توانید انواع پرده کرکره فلزی را در طرح های مختلف همچون طرح چوب، طرح سنگ و طرح پرفراژ خریداری کنید.

برای پاسیو، از قدرت و دوام پرده کرکره ای آلومینیومی استفاده کنید. برای کرکره های پنجره داخلی از بین خط صاف و گزینه های عایق کاری ما استفاده کنید. محصولات کرکره و پرده‌های کاورسان این امکان را به شما می دهد که خانه خود را به طرز مختلفی متمایز کنید. از مدل­های طرح چوب پرده کرکره فلزی به عنوان پرده آشپزخانه استفاده می­شود. پرده کرکره فلزی آشپزخانه مناسب برای پرده پشت سینک است و رطوبت باعث آسیب به پرده نمی­شود. جهت خرید کرکره پذیرایی از مدل­های طرح دار پرده کرکره فلزی استفاده کنید و در انتخاب طرح و رنگ حتما از اطلاعات کارشناسان مجموعه بهره‌مند شوید.

سوال : چرا هزینه ارسال و هزینه نصب یا اندازه گیری محصولات پرده جداگانه می باشد؟