همه چیز درباره بازی های کالاف دیوتی؛ از ابتدا تا کنون

همچنین علاوه بر اینها بازی Sniper Elite 4 از حالتهای کمپین چندنفره به شیوه Co-op و Online Versus نیز بهره میبرد. بازی Sniper Elite 4 بسیار فراتر از یک بازی اسنایپر معمولی با نشانهگیری، زوم و شلیک است. طراحی نسخه چهارم سری Sniper Elite از صفر و به شیوهای کاملا متفاوت از نسخههای قبلی انجام شده است و میتوان گفت این عنوان حداقل تاکنون بهترین بازی اسنایپری است که برای پلتفرم ایکس باکس وان انتشار یافته. تنوع رویدادها در آینده بیشتر شده و میتوانید با انجام یک سری کارها، جوایز بیشتری کرده و پیشرفت بتل پس خود را هم افزایش دهید. این بازی در دو بخش بتل رویال و مولتی پلیر محبوبیت عجیبی دارد. این بازی که توسط شرکت Tencent Studio Timi و کمپانی اکتیویژن ساخته و به انتشار رسیده، به صورت مستقل برای گوشیهای هوشمند طراحی شده و دارای حالتهای مختلف تکنفره و چندنفره از جمله بتل رویال است که در آن بیش از 100 بازیکن امکان رویارویی با یکدیگر را دارند. این به این معناست که این سلاح برای وان شات کردن فوق العاده عالی است، اما با خشابی کم ظرفیت، باید مطمئن شوید که تک تک هدف هایتان وان شات میکنید تا تیر کم نیاورید. بعد از اجرای بازی با صفحه ای مانند عکس زیر مواجه می شوید ، شما باید طبق عکس زیر تیک dont show را بزنید و سپس روی علامت ضرب بالا طبق عکس زیر کلیک کنید.

در حال حاضر، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره اینکه آیا میتوان در وارزون موبایل با بازیکنانی از دیگر پلتفرمها بازی کرد یا که ن ه اعلام سایت e-games نشده است. اما یک نکته بسیار بزرگ درباره وارزون موبایل، این است که آیا این بازی، دقیقا همان عنوانی است که ما روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسولهای پلی استیشن و ایکس باکس تجربه کردهایم؟ Battlefield V یازدهمین نسخه از مجموعه بازی های Battlefield و بهترین بازی تفنگی کامپیوتر است که توسط استودیو دایس برای رایانههای شخصی، کنسولهای خانگی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ساخته شده و کمپانی الکترونیک آرتز نیز وظیفه انتشار آن را در سال 2018 برعهده داشته است. گیم پلی و طراحی بازی مورد ستایش قرار گرفت اما منتقدین و طرفداران به کوتاه بودن سناریوی بازی انتقاد داشتند. اما پس از انتشار، اکثر بازخوردها مثبت شد و طرفداران و منتقدین آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری جنگی دوست داشتند. از نکات مثبت بازی Call of Duty: World at War که آن را نسبت به نسخههای دیگر سری متمایز میکنند، میتوان به ترکیب اکشن سینمایی با محیطهای باز، کمپینهای تکنفره هیجانانگیز، دقت در شبیهسازی موقیتهای واقعی و تاریخی آن دوره و همچنین تنوع در مبارزات اشاره کرد.

اولین عنوان لیست بازیهای برتر جنگی اندروید، آیفون و PC، بازی Call of Duty Mobile است که از زمان انتشار خود تبدیل به یکی از محبوبترین بازیهای گوشیهای iOS و اندروید شده است. یکی از بازیهایی که هر سال پاییز با جدیدترین نسخهاش طرفداران شوتر اول شخص را به وجد میآورد، یکی از برترین بهترین بازیهای جنگی پی سی و کنسول، یعنی کال آف دیوتی (Call of Duty) است. شاید پاییز داغترین فصل برای غرق شدن در دنیای بازیها و لذت بردن از جدیدترین گیم های تفنگی جنگی باشد. برای دانلود یکی از بهترین بازی های تفنگی داستانی میتوانید سری به این صفحه بزنید.

چه روی PS4 و چه روی PS5 خود بازی کنید، با داشتن اشتراک PlayStation Plus میتوانید این پکها را دریافت کنید. کمپین تکنفره بازی Battlefield 4 حرفهای زیادی برای گفتن دارد؛ اما شاید بتوان گفت در بخش چندنفره است که این بازی تفنگی واقعا میدرخشد. وقایع بازی در جنگ جهانی دوم اتفاق میافتند و درخلال این نبردها کنترل یک اسنایپر حرفهای را به دست خواهید گرفت که باید با او به گشت و گذار در نقاط مختلف ایتالیا و جستجو برای منهدم کردن اعضای متحدین بپردازید. برای دانلود این مورد از بهترین بازیهای تفنگی آنلاین کامپیوتر نسخه بازسازی شده میتوانید به این لینک مراجعه کنید. این بازی تفنگی که برای بار نخست در سال 2014 برای پلتفرم PS3 منتشر شد از جنگهای جهانی جدا شده و به نبردهای آینده میپردازد. اما تفاوتی که میان دو سری Black Ops و Modern Warfare وجود دارد بیشتر در مورد نوع محیطهایی است که جنگهای سیاسی در آنها رخ میدهد. حواستان به رویدادها باشد: سیستم رویدادها تنوع بیشتری به بازی کالاف دیوتی موبایل میدهد.

یکی از مهم ترین مشکلات عدم دسترسی به سیستم های بانکی جهانی در ایران برای گیمر ها بیشتر نمایان می شود و آن عدم امکان خرید اکانت بازی ها به صورت مستقیم می باشد. از سویی دیگر بازیهای آنلاین و آفلاین دنیا که دارای پرداختهای درونبرنامه ای هستند، برای دریافت وجه از حسابهای بانکی بینالمللی استفاده میکنند و درگاههای بینالمللی، امکان خرید مستقیم و بدونواسطه را به ما ایرانیان نمیدهند. پس سعی کنید موقع نصب بازی تمامی برنامه و بازی هایی که از اینترنت استفاده میکنند رو قطع کنید. آرمان درباره مشکلات گیمرها می گوید: «درد تمامی گیمرها، پینگ (فاصله زمانی تبادل اطلاعات تا سرور) بالا در ایران است یعنی ما بازی را دو ثانیه دیرتر از خارجی ها می بینیم و این باعث می شود گاهی در تیراندازی ها با پیش بینی و حدسی تیر بزنیم به جایی که کسی نیست!

فرنچایزی که در نسخهی قبلش، یعنی ندای وظیفه: مادرن وارفر (Call of Duty: Modern Warfare)، تا حد خوبی به ریشههایش بازگشت و باعث شد طرفداران با کاپیتان پرایس محبوب دیداری تازه کنند. از این رو، بازی ندای وظیفه: جنگ سرد بلک اپس (Call of Duty: Black Ops Cold War)، بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازیهای 2020 و از بهترین بازی های تفنگی کامپیوتر به شمار میرفت. همچنین بر خلاف کال اف دیوتی: بلک اپس 4 در این نسخه کمپین تک نفره نسبت به حالتهای چند نفره و Co-op پرداخت بیشتری دارد. بخش چند نفره آنلاین در این بازی وسیعتر از نسخه قبلی بود و در کنار این، گرافیک بالا و اضافه شدن عناصر واقع گرایانه (مانند حرکت افقی گلوله و سپس افتادن آن) از ویژگیهای جذابی بود که موتور بازیسازی تقویت شده فراست بایت به ارمغان آورد. اگرچه تنظیمات و ویژگیهای بصری هردو تا حدودی یکسان است، اما از لحاظ ساختاری کاملا با هم فرق دارند. شایان ذکر است که جلوههای بصری و صوتی بازی نیز قابل تحسین هستند و روایت داستانی بازی هم از حضور کوین اسپیسی (Kevin Spacey) درنقش منفی جوناتان آیرونز (Jonathan Irons) بهره میبرد.

همچنین تعدادی از محبوبترین نقشههای نسخههای مختلف سری کالآفدیوتی در این بازی حضور دارند؛ نقشههایی همانند Crossfire ،Killhouse ،Firing Range و Standoff. همانطور که گفتیم، تصمیمات تاکتیکی نیز در بازی وجود دارند؛ مانند استفاده از اسنایپر برای رسیدن به اهداف به صورت غیرخطی و یا شلیک به چراغها و استفاده از دوربینهای دید در شب. هدف از انتشار این مقاله این است که به مبیت مگی هایی که عاشق بازی های کامپیوتری و ویدیویی هستند، کمک کنیم که بهترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین هدفون را برای استفاده در هنگام بازی انتخاب نمایند. ما در فروشگاه مبیت هدفون های زیبا و در عین حال با کیفیتی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا پاسخگوی نیاز ها و بودجه های متفاوت خریداران گرامی باشیم. Gears of War 4 یک بازی به سبک شوتر سوم شخص از زاویه روی شانه (Over-the-shoulder) با جلوههای بصری زیبا و تکههایی از اکشن سرگرمکننده است. شاید بهترین بخش این بازی هیجانانگیز با جلوههای بصری گیرا بخش چندنفره آنلاین آن باشد که از طریق آن قادر هستید در جنگهایی نمایشی با مقیاسهای بزرگ شرکت کنید که هر کدام حدود یک ساعت طول کشیده و دارای نقشههایی با محیطهای قابل تخریب هستند.

حدود ۵ سال داشتم که از خانه ویلایی مان به یک آپارتمان در سعادت آباد تهران اسباب کشی کردیم. بعد از گذشت حدود 15 سال، هنوز طرفداران منتظر یک اثر در حد و اندازه بازی COD 4 : Modern Warfare از طرف سازندگان به عنوان بهترین بازی کامپیوتری تفنگی 2022 هستند. بنابراین بازی Call of Duty: Advanced Warfare را که یکی از بهترین بازی های کامپیوتری جنگی نیز به حساب میآید، به هیچ عنوان از دست ندهید. از آن طرف نیروی شناسایی سپاه تفنگداران دریایی آمریکا (USMC) برای جلوگیری از قدرتمندتر شدن خالد به شهر اشغالی حمله کرده و با هدف تصرف ایستگاه تلویزیونی و دستگیری خالد، آنجا را تصرف میکنند، اما هیچ چیز آنطور که باید پیش نمیرود. داستان بازی ندای وظیفه ۴: جنگاوری نوین از اشغال یکی از کشورهای خاورمیانه و کشته شدن رئیس جمهور آنجا بدست تروریستی به نام خالدالاسد آغاز میشود. بازی کالاف دیوتی 4 جنگاوری نوین در تاریخ 5 نوامبر 2007 (14 آبان 1386) برای کنسولهای نسل هفتمی ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 و رایانههای شخصی منتشر شد. به بازی ندای وظیفه 4: جنگاوری نوین میتوان لقب پایهگذار بهترین بازی های تفنگی کامپیوتر جهان را اعطا کرد.

تمام شرکتهای ارائهدهنده شبیه ساز، این نرمافزارها را در سایت خود برای دانلود ارائه میدهند. گیمپلی بازی Modern Combat Versus بر اساس همکاری تیمی بنا شده و در آن باید با انتخاب مامور خود و نشان دادن مهارتتان در نشان دادن قابلیتهای منحصربهفرد او به مصاف دشمنان بروید. گیمپلی بازی بیشتر حول محور تاکتیک بنا شده است و برای گذراندن ماموریتهایتان باید روی قابلیت مخفیکاری (Stealth) خود تمرکز کنید؛ به طوری که اطمینان حاصل کنید حتی یک نفر هم از نیروهای دشمن متوجه قتلهای شما نیست. است که همگی بعدهای جدیدی به مبارزات سنتی کال آف دیوتی بخشیدهاند. مجموعهی گیم سیتی امکان خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز رایگان را فراهم کرده است تا ایرانیان عزیز با پول ملی ایران قادر به خرید آن باشند و با خیال راحت از بازی محبوبشان کلش آف کلنز لذت ببرند. در نسخه چهارم سری تحسین شده گیرز آف وار پسر مارکوس فنیکس (Marcus Fenix) را که قهرمان بازیهای پیشین بود کنترل خواهید کرد. همچنین منطقه وسیعی که در آن به نبرد خواهید پرداخت را میتوانید با وسایل نقلیه مختلفی همانند جیپها، جتهای جنگی، تانکها و بسیاری از ماشینآلات نبرد دیگر طی کنید.

این برنامه همچنین دارای قابلیت ردیابی دمای سختافزار، تنظیمات فن و به طور کلی بررسی سیستم در حال بازی است. برای مطالعه نقد و بررسی این مورد از بهترین و برترین بازیهای جنگی پی سی و کنسول میتوانید به این لینک مراجعه کنید. در این مدت با سپهر خلسه به دلیل توهینی که به من و برادرم کرده و همچنین خانواده ام را که جزو آدم های بد دانسته بود، چلنج داشتم. در سال 2010، ادامه بازی بتلفیلد بد کمپانی با نام Battlefield: Bad Company 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های تفنگی کامپیوتر منتشر شد که در آن کمپانی B در تلاش بود تا بمب الکترومغناطیسی (EMP) را پیدا کند. Battlefield: Bad Company 2 دنباله مستقیم نسخه قبلی خود و یکی از بهترین و برترین بازیهای جنگی پی سی و کنسول است که در سبک شوتر اول شخص توسط استودیو دایس با موتور بازیسازی آپدیت شده فراست بایت ساخته شده و برای رایانههای شخصی، سیستم عامل مک، کنسول ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و سیستم عامل iOS منتشر شد.

در حالت کمپین تکنفره این بازی تفنگی کامپیوتر هم میتوانید در نقش سربازهای آمریکایی و هم در نقش سربازان روسی ظاهر شوید و در تعدادی از تاریخسازترین جنگهای تاریخ شرکت کنید. از جنگ جهانی دوم به عنوان یکی از جنگهای خونین و وحشتناک تاریخ یاد میشود. شخصیت اصلی این عنوان، سربازی جوان به نام رونالد رد دنیلز است؛ کسی که به همراه همقطارانش در لحظات دراماتیک جنگ جهانی دوم از سواحل Normandy تا جنگل Hürtgen را تجربه میکند. سرویس هوایی ویژه بریتانیایی (SAS) به فرماندهی کاپیتان پرایس و به همراهی سوپ مکتاویش، رد خالدالاسد را گرفته و در یک عملیات دریایی به اطلاعاتی از او دست پیدا میکنند. از دیگر امکانات رد مجیک 7 میتوانیم به تریگرهای کناری، هپتیک فیدبک پیشرفته و امکان کنترل عملکرد هربازی بهصورت جداگانه اشاره کنیم.

بازی Call of Duty: World at War جنگهای ویرانگر بین کشورهای آمریکا، امپراطوری ژاپن، اتحاد جماهیر شوروی و آلمان نازی را به تصویر میکشد. در Modern Warfare بیشتر شاهد جنگهای وسیع و همه جانبه در محیطهای باز هستیم، در حالی که سری Black Ops بیشتر به جنگهای شهری و هوشمندانه میپردازد. گسترهی سرویس های ارائه شده در تمام زمینه در دنیا آنقدر وسیع و متنوع است که برای هیچ کاربر ایرانی قابل چشم پوشی نیست. هر چقدر لول بازی بالاتر باشد؛ کاربر میتواند به آیتم ها و تجهیزات بیشتری در بازی دسترسی داشته باشد. خب امروزه همه نمیتونیم گوشی داشته باشیم حالا به دلایلی ، اما میتونید توی کامپیوترتون بازی یا برنامه های گوشی رو تنها با داشتن یک شبیه ساز بیارید ، خب طبیعتن Bluestacks یکی از معروف ترین عوامل شبیه سازی اندورید در کامپیوتر هست ، ساخت اکانت ، محیطی نسبتن ساده و کاربر پسند ?? . باتوجهبه بهروزرسانی سریع شبیه سازها در سایت اصلی، بهتر است شبیه ساز مورد نظر خود را از سایت رسمی دانلود کنید. برای دانلود شبیه ساز اندروید به مقاله زومجی مراجعه کنید. در آخرین بخش نیز به معرفی برترین بازی های جنگی اندروید و آیفون خواهیم پرداخت.