خرید نقد و اقساط ایران خودرو | kamapress

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و تمامی پیامک های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت. شرکت ایران خودرو در تاریخ 20 فروردین‌ماه و پس از کسب مجوز از شورای رقابت، قیمت کارخانه‌ای محصولاتش را افزایش داد. لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو ویژه اردیبهشت‌ماه 1402، از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت، از سوی این شرکت اعلام شده است. متقاضی با مراجعه به نمایندگی انتخابی، نسبت به انعقاد قرارداد فروش اقساطی، ارائه چک‌ها و تکمیل مدارک مربوطه، اقدام می‌کند.

درسته بیش از بیست سال از عرضه پژو 206 می گذرد اما با گذشت زمان هم چنان زیبا و جوان پسند است. ایراد دیگری که به طرح‌های پیش فروش ایران خودرو وارد است اینکه شما نمی‌دانید شرایط اقتصادی کشور به کدام سمت خواهد رفت و در هنگام تحویل خودرو، دقیقا باید چه مبلغی بابت دریافت ماشین خود بپردازید. همان‌طور که می‌دانید در طرح‌های پیش فروش، مبلغ نهایی خودرو متناسب با قیمت روز تعیین خواهد شد و این معامله از هر جهت دارای ضریب خطر بالایی به‌ویژه برای اقشار متوسط خواهد بود. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی هرچه بیشتر با موضوع فروش اقساطی خودرو، مقاله شرایط خرید خودرو لیزینگی را نیز مطالعه کنید.

فوری؛ زمان تغییر ساعت کاری کارمندان اعلام شد

خرید نقد و اقساط ایران خودرو | kamapress

این شرکت با هدف حضور در صحنه بازار داخلی و توسعه صادرات به کشورهای دیگر تولید انبوه خودرو سمند را دستور کار فروش اقساطی ایران خودرو 1421 خود قرار داد. در‌حال‌حاضر این شرکت در زمینه تولید، مونتاژ و فروش انواع خودروهای پارس، سمند، سورن، رانا،‌ پژو ۴۰۵، هایما، دنا، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، تارا، وانت آریسان، تندر ۹۰، کپچر، تندر پیکاپ، سوزوکی و اچ ۳۰ کراس فعالیت دارد. در طرح فروش خودرو اقساطی سپند خودرو امکان خرید محصولات ایران خودرو را خواهید داشت. بر اساس مطالب مذکور ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به کلیۀ محصولاتی که توسط این کمپانی معتبر تولید و به بازار عرضه شده است، اختصاص داده می شود. پژو 206، پژو 207، رانا، سمند، پژو پارس، پژو 405، هایما، پانوروما، دنا اتومات، تارا و …

  • پس در صورتی که قصد خرید قسطی محصولات ایران خودرو از شرکت های غیر رسمی فعال در این حوزه را دارید، ابتدا باید بررسی های لازم را انجام دهید.
  • اگرچه شرکت ایران خودرو هنوز فکری به حال راحتی مشتریان خود و راه‌اندازی سیستم اقساطی برای خرید اتومبیل‌ها ارائه نداده است، اما فروشندگان معتبری وجود دارند که این خلا را پر کرده‌اند.
  • تاریخچه ایران خودرو نشان‌گر رشد و پیشرفت پیوسته آن در صنعت خودروسازی ایران است.
  • خودروی دنا که توسط دیزلیران به شما تحویل داده می شود از نظر قیمت کاملا واقعی بوده و بالاتر از قیمت بازار نیست، دیزلیران با فروش اقساطی دنا شما رو صاحب ماشین خواهد کرد.
  • شرکت ایران خودرو با بیش از 50 سال فعالیت از قدیمی ترین شرکت های خودرو سازی ایران است و بیشترین سهم از بازار را دارد.
  • از طرفی پس انداز پول طی یک مدت طولانی برای خرید خودرو، نه تنها مناسب نیست بلکه به علت تورم موجود ضرر بزرگی را به دنبال دارد.

به طوری که این شرکت توانسته لقب تولید کننده اولین خودروی ملی ایران را با نام سمند از آن خود کند. خودروهای داخلی از پر طرفدارترین خودرو هایی هستند که در شرکت های تولید کننده خودرو در داخل کشور تولید و بفروش میرسند که. همین موضوع نیز باعث شده تا شرکت هایی تاسیس  و در زمینه فروش اقساطی خودرو داخلی فعالیت خود را آغاز کنند که این شرکت ها هر یک بر اساس سیاست کاری خود شرایط گوناگون و متنوعی را برای فروش خودروهای خود در نظر گرفته اند. در فروش اقساطی خودرو داخلی باید شرایطی در نظر گرفته شود که مشتری بتواند متناسب با شرایط خود خودرو را تهیه و خریداری کند و در واقع شرایط ایده آلی متناسب با بودجه پیش روی او قرار گیرد. بدون شک خودروهایی که از قیمت بیشتری برخوردار هستند، قطعاً مبلغ پیش قسط و اقساط آنها بیشتر تعیین می گردد.

قوانین ثبت نام پیش فروش ایران خودرو: سال 1402

ما در سایا خودرو به شما این امکان را می دهیم تا بعد از انجام امور اداری خودرو، فورا خودرو مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهیم. هرچه ظاهر خودرو قدرتمندتر و امکانات رفاهی آن بیشتر، شانس استقبال خریدار ایرانی از آن هم بالاتر. به نظر می‌رسد چینی‌ها، ذائقه مخاطبان بازار هدف را به خوبی می‌دانند، استقبال از طرح‌های خرید هایما s7 و s5 به خوبی بیانگر این موضوع هست. اگر بخواهیم به مزایای این دو خودرو از کشور اژدها بپردازیم باید به غیر از طراحی ظاهری جذاب، کابین لوکس و فضای داخلی جادار به امکانات رفاهی متعدد، ایمنی مطلوب و توان فنی قابل قبول نیز اشاره‌ای داشته باشیم.

طرح جدید فروش اقساطی ۳ محصول ایران خودرو +جدول