میان رده یا پرچمدار؟

همین داستان در مورد Motorola Moto G31 (نوع هندی) نیز صدق می فونر سایت خرید لوازم جانبی کند. آنها دوست دارند تا موبایلشان همیشه آخرین اپدستهای روز را دریافت کند و با پیشرفت تکنولوژی همگام باشند. در رام گلوبال شارژرها معمولا متفاوت هستند و با پریز برق آن کشور همگام هستند. به صورتی که شاید برای رام چین نیاز به تبدیل پریز داشته باشید. همه این موارد، این نکته را به خریداران میرساند که اگر خریدار یک گوشی هوشمند در بازار هستید، سامسونگ برای تمام سلیقهها تنوع بالایی از انتخابها را فراهم کرده است و کمتر برندی چنین شرایطی را دارد.

بررسی گوشی شیائومی

برای مثال پرچمدار شیائومی در سال اخیر دوربین 108 مگا پیکسلی داشت که در نوع خود خاص و تک است. صفحه نمایش گوشی این برند چشمان شما را در هنگام خرید موبایل شیائومی خیره میکند چون از صفحه نمایش FULL HD با رزولوشن 1920 در 1080 بهره میبرند. از سال 2019، Mediatek به نظر میرسد که این مشکل را با سری جدید Dimensity خود برطرف کرده است. مشابه چیزی که در MIUI 10 دیده بودیم، در نسخه جدید نیز یک حالت تیره برای رابط کاربری در نظر گرفته شده است؛ با این تفاوت که در MIUI 11، حالت تیره با اپلیکیشنهای بیشتری سازگار است و نوع رنگ بندی آیکون ها و اجزای مختلف، به گونه ای انتخاب شده است که هماهنگی بیشتری در حالت تیره داشته باشد. در حالت کنتراست خودکار، دقت رنگ sRGB بوده و ما میانگین deltaE را 5.4 اندازه گرفتیم. از این رو در خرید گوشی شیائومی بسیار دقت کنید که بر روی جعبه برچسب رجیستری کالا وجود داشته باشد و گوشی از قبل در طرح رجیستری ثبت شده باشد.

با توجه به پیشرفت روزمره ی تکنولوژی، تعداد لوازم جانبی گوشی موبایل با گذشت زمان افزایش می یابد تا کنون این لوازم عبارتند از : کارت حافظه، کابل شارژ، کابل تبدیل، انواع هندزفری و هدست، پاوربانک، مونوپاد، شارژر وایرلس، قاب محافظ، برچسب محافظ صفحه نمایش. در برخی از مدلها یک قاب ژلهای باکیفیت نیز برای محافظت کامل از گوشی شما وجود دارد که کمبود لوازم جانبی شیائومی در ایران را پوشش میدهد. این گوشی برای افرادی که عادت دارند همه چیز را با بالاترین کیفیت و بینقص در اختیار داشته باشند، پیشنهاد میشوند.

این حرکت شیائومی برای گرفتن بازار لوازم جانبی و جذب مشتریان اپل به این برند بود. شیائومی در ایران دارای نمایندگی بوده و بهتر است برای خرید کالا اصل همراه با قیمت اصلی و دریافت گارانتی، موبایل خود را از نمایندگی شیائومی و یا سایتهای معتبر خریداری کنید. با توجه به محبوب بودن گوشی شیائومی در بازار ایران نمونههای تقلبی و جعلی بسیاری از گوشیهای این شزکت در ایران وجود دارند که بعضا به جای گوشی اصل و نو به فروش میرسند، به همین دلیل بهتر است از فروشگاههای معتبر و سایتهای اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید تا مطمئن شوید جنس اصل و سالم با گارانتی شرکتی تحویل میگیرید. در جعبه شیائومی با توجه به سیاستهای این برند هیچ هندزفری مشاهده نخواهید کرد، اما میتوانید از هندزفری، ایرباد و هدفونهای با کیفیت این شرکت را تهیه کنید و استفاده کنید.

خرید گوشی شیائومی

از این جهت با تلاش فراوان اولین گوشی خود ، یعنی اولین فرزند خانواده سامسونگ با نام سامسونگ SH- 100 روانه بازار شد. در همین زمان، سامسونگ مجموعهای از گوشیهای هوشمند مبتنی بر سیستمعاملهای مختلف از جمله سیمبین، ویندوزفون و حتی سیستمعاملهای داخلی خود را روانه بازار کرد، اما هیچ یک بازخورد مثبتی نگرفت. گوشی سامسونگ S21 نسبت به دو مدل دیگر این سری، تفاوتهای فاحشی دارد که از جمله این تفاوتها طراحی بدنه متفاوت این گوشی است. با این وجود، اینکه عملکرد این گوشی در زمینهٔهای مختلف چگونه است، سؤالی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. حتی اگر واقعا حواس پرت هستید، قاب های پشتی و محافظ های صفحه نمایش اغلب بسیار ارزان هستند، بنابراین می توانید آنها را در طول عمر تلفن بدون ضرر و زیان به تعویض آن ها ادامه دهید.

موبایل شیائومی

از مدل های محبوب این سری می توان به Redmi Note 5 و Redmi Note 6 Pro اشاره کرد. یکی دیگر از نقاط قوت این محصول در بخش ساخت بهره مندی از استاندارد IP68 است. برند شیائومی در این بخش کاملا سربلند است، چون هنگامی که به فکر خرید موبایل میافتید و گوشی شیائومی قیمت میکنید، باید بدانید که بیشتر گوشی های این برند تا دو اندروید بالاتر از نسخه فعلی را پشتیبانی میکنند. در گوشی های جدید شیائومی قابلیت حذف دکمه Home نیز وجود دارد تا از صفحه نمایش یکپارچه لذت ببرید. باتری های جدید گوشی موبایل سامسونگ نگهداری بهتری از شارژ را دارا هستند و برای اینکه عمر بهتری را برای باتری گوشی خود داشته باشید، بهتر است بین 40 تا 80 درصد شارژ بماند. این یعنی خدمات پس از فروش ، تعمیرات ، قطعات ، قاب ، گلس و چیزای دیگه برای سری A بیشتره و راحت تر بهش دسترسی دارید .

فراموش نکنید که در حال حاضر، تصاویر ۳۳ مگاپیکسلی، کیفیت بیشتری نسبت به تنظیمات دیگر دارند و اگر یک عکاس حرفهای نیستید، میتوانید از همین تنظیمات استفاده کنند. عکسهای التراواید کنتراست مناسبی دارند و رنگها را شاداب و واقعی نشان میدهند. وقتی به دوربین میرسیم زبان از گفتن بند میآید چون دوربینهای 4 گانه و 3 گانه گوشی شیائومی به قدری با کیفیت هستند که باید در عکسهای پرینت شده بر روی دیوار آنها را دید. نام شیائومی در سال 2021 در کنار غول های موبایل مانند اپل و سامسونگ میدرخشد و امروزه این برند یک رقیب جدی برای این دو غول اسمارت فون ساز به حساب میآید.

پس ارزان بودن قیمت گوشی شیائومی به هیچ بخاطر کیفیت پایین نیست. گوشی های شیائومی xiaomi ساخت کدام کشور است؟ در اینجا، ما آن را بررسی میکنیم و به شما میگوییم که کدام گوشی هوشمند ممکن است برای شما مناسب باشد. خریداران می توانند مشخصات فنی و قیمت هر کدام از مدل ها را با یکدیگر مقایسه و مناسب ترین گوشی را با بهترین قیمت انتخاب و خریداری کنند. اگر حافظه داخلی گوشی موبایل شما ظرفیت کمی داشته باشد و یا بخواهید فایل های زیادی را در موبایل خود ذخیره کنید و به آنها دسترسی داشته باشید، خرید کارت حافظه برای گوشی موبایل، انتخابی درست و ایده آل محسوب می شود. اگر برای خرید گوشی کیفیت بالا، اپدیت بلند مدت، سخت افزار قوی، رابط کاربری فوقالعاده و قیمت ارزان مد نظرتان است، حتما مدلهای مختلف XIAOMI را بررسی کنید، چون برای هر قشر و هر سلیقهای مدلهای متنوعی دارد که رضایتتان را جلب خواهد کرد.

تکنولایف شیائومی را با گارانتی شرکتی و تضمین رجیستری ارائه میکند به همین دلیل از اصل بودن کالا و رجیستری گوشی موبایل خیالتان راحت خواهد بود. بدین ترتیب با خرید گوشی شیائومی حداقل تا 3 الی 4 سال خیالتان از خرید گوشی راحت میشود. کافی است یک موبایل شیائومی را در دست خود بگیرید تا کیفیت و خوش دستی را حس کنید. Xiaomi Mi 8 Lite: این گوشی میان رده قدرتمند به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین گوشی های شیائومی محسوب می شود. ما سرویس های مربوط به این برند قدرتمند که به تازگی طرفداران زیادی بین کاربران پیدا کرده است را در تهران و سایر شهرستان ها به مشتریان عزیز ارائه میدهیم. این یعنی 0 تا 100 خرید موبایل شیائومی تنها مقایسه، انتخاب و پرداخت است. درست است قیمت گوشی شیائومی ارزان است، اما این ارزانی باعث نشده تا آنها کیفیت محصولات خود را پایین بیاورند، بلکه همیشه در تلاش بودند تا بهترین کیفیت ساخت را به مشتریان خود تحویل دهند.