معرفی وبررسی صرافی کوکوین KuCoin بورس آکادمیک

معرفی وبررسی صرافی کوکوین KuCoin بورس آکادمیک

کوکوین با حجم معاملات 24 ساعته حدود 1.5 میلیارد دلار در حال حاضر جز قدرتمند ترین صرافی هاست. من به اشتباه به جای main به tridding صرافی کوکوین ارز هارمونی واریز کردم ولی در کیف پول کوکوینم ننشسته چیکار میتونم بکنم تا درست بشه . بنده چند وقت پیش با صرافی کوکوین کار میکردم که برنامه گوگل اتینتکیتور از روی گوشیم پاک شد و حالا صرافی ازم احراز هویت با پاسپورت میخواد . اما کوکوین فقط یک صرافی معامله کرپیتو نیست و شما می‌توانید از سایر مزایای آن در قرض دهی دارایی و استیک بهره‌مند شوید. در قرض دادن دارایی‌ها، صرافی کوکوین تضمین می‌کند دارایی‌های قرض داده شده به بازار در موعد مقرر بازپرداخت خواهند شد. این پلتفرم دارای حجم معاملات مناسب و صدها جفت ارز است که با حجم‌های مناسب، تریدر‌های در آن معامله می‌کنند.

  • هم چنین ما به عنوان مشاور سرمایه گذاری در ابتدای راه فعالیت های مورد نظر را تجزیه و تحلیل میکنیم.
  • یکی دیگر از معاملات اختصاصی صرافی کوکوین، سفارش بازار یا سفارش Market نام دارد.
  • سلام دوست عزیز؛ تاثیر تعداد معاملات در سوددهی شما، بستگی به پارامترهای تعیین شده دارد اما به طور کلی فاکتور اصلی تاثیرگذار در سود شما به حساب نمی‌آید.
  • در عکس بعدی کاربرانی را میبینید که چندین روز KCS هولد کرده اند و تمام بونوس دریافتی آنها را در این مدت میتوانیم ببینیم.

در صورتی که وام گیرنده در زمانی که وام در آستانه انقضا است بازپرداخت نکند، سیستم به طور خودکار از دارایی های مربوطه در حساب حاشیه وام گیرنده برای بازپرداخت وام استفاده می کند. ورودی شما تغییر می کند، مکانیسم حفاظت از حساب بلافاصله فعال می شود و شما به طور خودکار از سیستم خارج می شوید. این اندیکاتور روی تمامی تایم فریم ها سیگنال لانگ و شورت با دقت بالا می ده و چندین واگرایی داره از این اندیکاتور می تونید روی تمامی ارز های دیجیتال و بازار های فارکس و …

موتور برق بخریم یا یو پی اس

سفارشات limit با قیمت وارد شده توسط شما پردازش شده و در لیست قرار می گیرند. در صورتی که market را انتخاب کنید، سفارش شما به قیمت لحظه ای(آخرین قیمت) به فروش خواهد رسید. شما می توانید آدرس خود را به صرافی های داخلی داده تا به این آدرس برای شما تتر واریز کنند. شما سپس می توانید تتر دریافتی را در قسمت مارکتس به هر ارز دیگری که مایل هستید تبدیل کنید. تنها با به انجام رساندن همین مرحله حساب شما در صرافی کوکوین ایجاد شده است.

  • روی Edit اول کلیک کنید تا احراز هویت دو مرحله ای انجام شود.
  • همانطور که گفته شد ویژگی‌های موجود در وب‌سایت و اپ مشابه می‌باشند.
  • کوکوین تبادل شخص ثالث است که به شما اجازه خرید و فروش و تجارت مقدار زیادی از ارزهای رمزی مختلف را می دهد.
  • در این بخش بصورت کامل در مورد بخش KCS Bonus صرافی کوکوین صحبت خواهیم کرد.

در گوشه سمت چپ این صرافی آیتم‌هایی را می‌بینید که هرکدام برای استفاده از بخش خاصی از این صرافی است. البته باید معیارهای دیگری را نیز برای انتخاب خود در‌نظر بگیرید و این به تنهایی کافی نیست. به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

فهرست پیشنهادی

ما در سرورجت پس از ماه ها راه اندازی سرویس آی پی ثابت خارجی مخصوص ترید ارز دیجیتال باز هم این افتخار را داریم که آی پی ثابت برای کوکوین KuCoin را نیز تقدیم شما کنیم. اگر سرمایه‌گذار بلند مدت هستید، همچنان می‌توانید از این قابلیت ارزشمند بهره‌مند شوید. بات معاملاتی Kucoin استراتژی‌های معامله بلند مدت نیز پیشنهاد می‌دهد.

  • کوکوین ، یک صرافی ارز دیجیتال است که جزو برترین های این رسته قرار دارد.
  • با اینکه از فیلترشکن قدرتمند nord استفاده کرده ام اما باز هم صرافی کوکوین متوجه ساعت موبایل من ( اختلاف زمانی تهران ) و همچنین سیمکارت بنده که ایرانسل می باشد شده است.
  • سپس می‌توانید فرآیند تأیید KYC را انتخاب کنید، که به شما امکان دسترسی به محدودیت ‌های برداشت روزانه بالاتر و دسترسی به ویژگی ‌های بیش تر را می ‌دهد.
  • به عبارت دیگر، می توانید چند هزار دلار واریز کنید و سپس به ربات دستور دهید هر روز یا یک روز در میان 50 دلار بیت‌کوین بخرد و به آرامی، میانگین نقطه ورود خود را بهبود ببخشید.
  • بهتره بدونین که پلتفرم کوکوین در سپتامبر سال 2017 برای معامله ارزهای دیجیتال معرفی و راه اندازی شد.
  • در ابتدا، این ارز دیجیتال برای سود سهام رمز ارز‌هایی بود که بر اساس استاندارد پروتکل ERC20 اتریوم منتشر می‌شود و اکثر کیف پول‌های اتریوم از آن پشتیبانی می‌کنند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد exchange کوکوین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.