لیست قیمت شیشه ساختمانی قیمت بروز انواع شیشه های ساختمانی بازرگانی شیشه سلیمی

همچنین امروزه به دلیل افزایش انواع شیشه های مختلف ، تشخیص شیشه مناسب درهر زمینه کار نسبتا دشوار و سختی شده است. واز این رو شناخت انواع شیشه ساختمانی ، قابلیت ها و کاربردهای آن ها می تواند نقش مهمی دراستفاده بهینه ازاین ماده مهم چه درافزایش بهره وری و چه درافزایش زیبایی ساختمان داشته باشد. این محصولات را با هر کاربردی در هر جایی شیشه ساختمانی می نامند. از سال 1354 فعالیت خود را در زمینه صنعت شیشه آغاز نمود. ماموریت اصلی این شرکت در آن سال ها، ارائه کالا و خدمات صنعت شیشه ساختمان بود. سایز و ابعاد شیشه‌های منحنی بسته به‌نوع کاربرد و مصرفی که‌دارن متفاوتن.

شیشه ساختمانی

امروزه پخش شیشه ساختمانی به صورت عمده انجام می گیرد، و همچنین می توانید از تخفیف های شگفت انگیزی بهره مند شوید. در کارخانه شیشه خم علاوه بر میز‌های دکوری کوچک ، انواع میزهای ناهار‌خوری نیز با شیشه منحنی تولید می‌شن. میزهای ناهارخوری تمام شیشه ، از جلوه‌ای بسیار متمایز و زیماکو شیک برخوردارن. همونطور که‌گفته شد شیشه لمینت از بهم چسبیدن چند لایه شیشه ساخته می‌شه. زمانی که‌تو ساخت شیشه لمینت از شیشه‌های نشکن سکوریت استفاده بشه، این محصول از مقاومتی چند برابر برخوردار می‌شه.

برای خرید از نمایندگان کارخانه شیشه می توانید با تماس با کارخانه و دریافت شماره های نمایندگان هر شهر را بگیرید و یا از طریق وبسایت آن مجموعه در زیر گروه نمایندگان استان خود را بر اساس محل فعالیت پیدا کنید. این محصول از جمله میزهایی هستش‌که در شرکت‌ها و اداره‌ها و هم‌چنین در منازل بسیار استفاده می‌شه. به‌همین دلیل زیبایی اون برای اکثر افراد مهمه و درکنار زیبایی ،کاربردی بودن و کیفیت اون نیز بسیار اهمیت داره. انواع میز شیشه‌ای کامپیوتر تولید شده در کارخانه شیشه خم فرکو ، می‌تونه هم جنبه زیبایی و هم جنبه کیفیت و کارایی رو هم‌زمان داشته باشه.

  • این شیشه ها را به علت اینکه مستقیم از این شرکت ها خریداری می نمایید می توانید آن را با قیمت بسیار کمتر تهیه کنید.
  • انواع استخر شیشه‌ای با زیباترین و مدرن‌ترین طراحی‌ها برای انواع ویلاهای شخصی و اماکن توریستی و هم‌چنین استخرهای شخصی و عمومی ساخته می‌شن.
  • شیشه لمینت متشکل ازدو یا چند لایه شیشه فلوت یا سکوریت میباشد.
  • شیشه هایی که در بانک ها، طلا فروشی ها، صرافی ها و برخی خودروهای خاص به کار می رود، از ویژگی های به خصوصی برخوردار می باشند که از لایه های متعدد ساخته شده اند.

شایان ذکره که‌انواع شیشه‌ خم سکوریت و لمینت با قیمت‌های مناسب تو مرکز خرید شیشه خم ارائه می‌شه. تو روش دوم شیشه هم‌زمان با حرارت دیدن حالت می‌گیره و در حین نرم شدن به‌شکل مورد نظر در میاد. تو مرکز خرید شیشه خم انواع شیشه منحنی ساختمانی و شیشه خم ویترینی با هردو روش تولید و بفروش می‌رسن. کارخانه شیشه خم فرکو یکی از تولیدکنندگان برتر شیشه خم تو ایرانه که‌‌تولیداتش رو به‌صورت محصولات شیشه‌ای دکوری ، تزئینی و محصولات شیشه‌ای ساختمانی ارائه میده. کارخانه تولید شیشه سکوریت ، شیشه سکوریت فروش عمده و تک شیشه سکوریت ، قیمت شیشه سکوریت ، فروش شیشه سکوریت ، تولید شیشه سکوریت نصب شیشه سکوریت گترگاه تولید اگ… شیشه ساختمانی از محصولات کارخانه های ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که همین امر باعث صادارت و اختصاص دادن بازار بزرگی از اروپا برای این محصول شده است.

ارائه شیشه سکوریت و آینه و درب اتوماتیک

شرکت تابان یکی از اعضا گروه صنعتی شیشه کاوه می باشد که به تولید انواع شیشه های مشجر و شیشه های مات می پردازد. شرکت تابان در سال 1382 در شهر صنعتی ساوه واقع در اراک احداث شد. در ابتدا شرکت تابان با احداث اولین کوره خود اقدام به تولید انواع شیشه های مشجر به ضخامت 4 الی 10 میلی متر و با حداکثر عرض 230 میلی متر تولید و روانه بازار کرد. همچنین این کارخانه در سال 1383 کوره خط مینی فلوت خود را برای تولید شیشه های رنگی و ساده در ضخامت 4 الی 10 میلی متر راه اندازی کرد. محصولات شیشه ای این کارخانه برای مصارف صنعتی و ساختمانی استفاده می گردد.

شیشه های خام شامل شیشه های فلوت – شیت و مشجر در رنگهای متنوع میگردد که ممکن است با کیفیتهای متفاوت تولید گردد. برای دریافت لیست شرکت ها، کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی مرتبط با شیشه ساختمانی ، بر روی سفارش کلیک کنید و در پایان صفحه گزینه پرداخت و دانلود را کلیک نمایید. شرکت آسا فلوت از دیگر کارخانجات بزرگ و فعال گروه صنعتی کاوه می باشد. این کارخانه با استفاده از دستگاه ها یی مجهز و بسیار دقیق شیشه های پوشش دار و آینه تولید می کند. تنوع در ابعاد شیشه های تولیدی این کارخانه باعث شده است شیشه هایی در سایزهای بزرگ چون مانند 366×600 و جام های کوچیک چون 70×70 را تولید کند.

شیشه سکوریت دوجداره با بهترین کیفیت نصب شیشه سکوریت و لمینت با قیمت مناسب ساخت شیشه لمینت دوجداره و… طراحی ، ساخت و اجرای انواع شیشه سکوریت دوجداره ، ضد … هم اکنون گروه صنایع شیشه گیلان بزرگترین تولید کننده شیشه اتومبیل کشور و یکی از برترین تولید کنندگان شیشه های ساختمانی و صنعتی می باشد.

از سال 1354 فعالیت خود را در زمینه صنعت شیشه آغاز نمود.

همانطور که از نامشان پیداست این شیشه ها از دو لایه شیشه تشکیل شده اندو لذا ترکیب هر نوع از شیشه ها، نوع خاصی از شیشه دوجداره را ایجاد می کند. برای شناخت تنوع رنگی این محصول و تمام مزایای اون مقاله‌ رو مطالعه کن. استخر شیشه‌ای از جدیدترین تولیدات شیشه‌ای هستش که‌با انواع شیشه مقاوم و شفاف تولید می‌شه. انواع استخر شیشه‌ای با زیباترین و مدرن‌ترین طراحی‌ها برای انواع ویلاهای شخصی و اماکن توریستی و هم‌چنین استخرهای شخصی و عمومی ساخته می‌شن. در کارخانه فرکو انواع میز با طراحی بسیار شیک ، برای اتاق مدیریت ساخته می‌شن.

لیست قیمت شیشه ساختمانی قیمت بروز انواع شیشه های ساختمانی بازرگانی شیشه سلیمی

گروه صنعتی شیشه زاگرس در سال 1387فعالیت خود را در زمینه تولید شیشه های ساختمانی آغاز نموده است . ارسال رایگان تمامی لوازم جانبی همراه با ارسال شیشه در سریعترین زمان ممکن به تمامی نقاط کشور با کاملترین سبد محصولات هر آن چه نیازتان در صنعت شیشه است آماده خدمت رسانی به شما غزیزان می باشد. جهت سفارش انواع جام های شیشه، ابزار و هرآن چه که در صنعت شیشه مورد نیازتان می باشد باشماره های موجود بر روی سایت تماس بگیرید.

انواع بسیار جذاب و مدرن این محصول با شیشه منحنی تولید می‌شن. این شیشه‌ها با نام تجاری شیشه‌های پشت‌رنگی نیز معروف هستن.این محصول بدلیل رنگ‌های بسیار براق و متنوعی که‌داره در دکوراسیون داخلی و حتی نماسازی ساختمون‌ها کاربرد بسیار زیادی داره. تنوع رنگ در این محصول شامل مجموعه‌کاملی از انواع تناژ‌های رنگیه. به‌دلیل جذابیت شیشه‌های خم ، کیفیت بالا و کاربری متنوع ، محصولات این مجموعه محبوبیت خیلی زیادی داره. و می‌تونی زیبا‌ترین و مدرن‌ترین مدل‌های شیشه خم رو از فرکو تهیه کنی.