خرید یوسی پابجی موبایل UC PUBG Mobile

با عرضه اولیه بازی و استقبال زیاد آن در سپتامبر ۲۰۱۷ شرکت بلوهول به شرکت پابجی موبایل تغییر یافت. برای این منظور به قطعاتی احتیاج دارید که در نقاط بنفش­رنگ تحت عنوان ترمینال یافت می­شوند. درخت ها از بهترین نقاط امن پابجی موبایل هستند. اگر از علاقه به مندان رپ فارسی هستید ، و احینانا مثل من یک گیمر هستید ، امروز ما پلی لیستی از بهترین ریمیکس های گنگ رپ فارسی رو با آهنگ سازی موزیک های گیم ، آماده کردیم ، که می تونید برای آهنگ مخصوص گیمرها و ساخت گیم پلی پابجی یا کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید. میباشد. خب امروز ما به شما وال هک را معرفی میکنیم. خوب حالا همانطور که در عکس زیر هم مشاهده میکنید بازی پابجی موبایل در حال نصب میباشد.

زمانی که مریتهای شما از 60 یا 75 پایینتر باشد، دیگر نمیتوانید با دوستانتان به صورت تیمی بازی کنید. ارتباط برقرار کردن با اعضای تیم مهم ترین نکته در بازی های تیمی است. کویک مچ هم یک نقشه کوچک دارد که بازی کردن آن هشت دقیقه طول میکشد. این گیم مود یک گیم مود بتل رویال خواهد بود که در آن شما باید پنج شب و روز زنده بمانید. این حالت بعد از عرضه بازی مپهای بیشتری هم دریافت کرد و به محبوبیتش میان بازیکنان روز به روز افزوده میشد. برای ادای احترام به پادشاه نبرد رویال و بازگشت به روز های خوب، بیایید در مورد اصطلاحات PUBG Mobile که در مورد آن نمی دانید، صحبت کنیم. بازی پابجی موبایل دارای یک نوع تقلب نمی باشد و انواع تقلب در آن وجود دارد.

شما با استفاده کردن از این اصطلاحات پابجی موبایل می توانید ارتباط قوی ای بین اعضای تیم خود ایجاد کنید. آیا جم کلش اف کلنز را که خریده ایم ، اگر استفاده نکنیم بر روی اکانت ما باقی می ماند ؟ پیشنهاد میکنیم اگر سیستم خوبی ندارید اصلا گرافیک خود را بالا نبرید چون بیش از حد بازی در این صورت لگ میدهد و نمیتوانید راحت بازی کنید. در این قسمت از هیچ برنامه ای مثل برنامه های رفع تحریم و سایر برنامه های Dns اصلا استفاده نکنید چون اصلا نیازی به استفاده اینجور برنامه ها نمیباشد. چون ما از قبل در این بازی اکانت داریم پس با گزینه Existing ادامه میدهیم. با ما همراه باشید تا این آموزش رو ادامه دهیم. ما در این قسمت از آموزش بازی پابجی قصد داریم راه کار های پیشرفت را با یاد دادن تقلب در پابجی موبایل به شما و نحوه جلوگیری از تقلب دشمنانتان به شما ارائه دهیم. روکش کار کاملا با چرم مصنوعی ساخته شده است. روکش صندلی گیمینگ باید به شما حس راحتی بدهد. پس برو پشت درخت یکی از اصطلاحات PUBG Mobile است که شما را از دست دشمن نجات می دهد. سبک مبارزه بر روی زین اسب و هنگام اسب سواری نیز یکی دیگر از بخشهای مهم مبارزاتی داخل بازی میباشد و گیمر توانایی شلیک به دشمنان (در حالت سوم شخص و اول شخص) را در هنگام سوارکاری دارد.

برای نفر اول 10 مریت، نفر دوم 15 مریت و نفر سوم 30 مریت از مریتهای شما کم میکند. مریت در واقع یک تنبیهی است برای کسانی که در بازیهای گروهی اشتباهات زیادی میکنند و تیم را از درون نابود میکنند. اگر شما در بازی PUBG با بازیکنی مواجه شدید و مطمئن هستید که یک هکر است، همیشه میتوانید از دکمه گزارش بازیکن (Report Player) استفاده کنید که در صفحه مرگ وجود دارد. البته اگر شما ماسک داشته باشید میتوانید در مدت مشخص شدهای در این گازها بمانید و فرصت بیشتری برای فرار دارید. از آن جایی که برای پیروزی در نبرد پابجی موبایل باید تیر انداز خوبی باشید و هدف ها را پیدا کنید، یک تیم باید یک استراتژی مشخص و مجموعه مهارت های خاصی داشته باشد. تیمی که زودتر به امتیاز مشخص شده (150 امتیاز) برسد برنده بازی میشود. بعد اتمام نصب بازی بصورت اتوماتیک مثل عکس زیر بازی اجرا میشود. بعد ساخت اکانت بصورت اتوماتیک وارد بازی پابجی موبایل میشوید. بخاطر همین هم در این پست تصمیم گرفتیم آموزش نصب بازی پابجی موبایل روی کامپیوتر رو هم قرار دهیم تا شما دوستانی که میخواین این بازی رو در کامپیوتر یا لپ تاپ اجرا کنید خیلی راحت با این آموزش این بازی رو نصب کرده و به راحتی در بتل رویال های هیجان انگیز با ماوس و کیبورد شرکت کنید.

حال بازی را اجرا کرده و از بازی لذت ببرید. او ممکن است ادعا کند که “در راه موفقیت خود شکست خورده است” اما در هر گیمی که بازی میکند کاملاً خوب است. شما می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. در ضمن برای خرید سی پی کالاف دیوتی نیز می توانید از سایت ما اقدام نمایید. همچنین اگر فایل نصبی بازی را دارید، میتوانید با درگ کردن آن به داخل محیط سیمولینک، اقدام به نصب پابجی موبایل نمایید. پس اگر ما به صورت انفرادی وارد بازی شویم، دیگر نیازی به مریت برای حضور در بازی نخوایم داشت. برای افزایش مریت و هم چنین بازی کردن، به صوت تک نفره وارد بازی شوید. این آموزش و این بازی رو برای اولین بار در سطح وب سایت فست موبایل با کمک نرم افزار Gameloop معرفی شما عزیزان میکند و بخاطر همین هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مورد رضایت ما نمیباشد.

موفق باشید. امیدواریم این آموزش نصب بازی پابجی موبایل روی کامپیوتر مورد علاقه شما سایت e-games قرار گرفته باشد. بسیاری از گوشیهای بازی دارای رفرش ریت بسیار بالاتری هستند (120Hz کاملاً متداول است)، اما لازم است به یاد داشته باشید که بازی و پردازنده باید بتوانند از رفرش ریت بالاتر پشتیبانی کنند تا نشان دهنده ی میزان کیفیت شان باشند. به عنوان اولین پروژه، گری متر ساخت یک بسته گسترش دهنده برای کالاف دیوتی را بر عهده گرفت و در نهایت Call of Duty: United Offensive پس از یک سال منتشر شد. استودیوی سازنده این بازی یک مپ جدید به نام Trol را طراحی کردهاست که در آن با محیطی جدید و با شرایط موجود سال ۲۰۵۱ مواجع میشویم و همینطور در این بازی از مپهای جدید دیگری استفاده شدهاست تا محیط بازی برای کاربران تکراری نشود.

پابجی نیو استیت مانند پابجی موبایل یک بازی در سبک بقای بتل رویال میباشد. این آپدیت رو اصلا قطع نکنید چون اگر قطع کنید به هیچ سروری نمیتوانید وارد شوید و آپدیت کردن دوباره بازی هم خیلی مشکل دار میباشد. اگر دوست دارید در بازی پابجی بازیکن حرفه ای شوید حتما این مطلب از سایت ایموجو را دنبال کنید. حالا به سایت Call of Duty مراجعه کنید. برای شخصی سازی بیشتر تنظیمات کنترل بازی میتوانید به منوی تنظیمات مراجعه کنید. پاسخ این است که اگر شما تعداد مریتهایتان را بیشتر از 60 یا 75 بکنید، اجازه ورود به بازی گروهی را دوباره پیدا خواهید کرد. ۷- بیشتر فعالیت شما در چه زمینه ای می باشد؟

تعداد مریت برای هر کسی، 100 عدد است که با کشتن یک هم تیمی 10 عدد، دومین هم تیمی 15 عدد و سومین هم تیمی 30 عدد از تعداد کل مریتها کم میشود. آن ها در به روز رسانی ها هر دفعه سعی بر این دارند که بازی را متعادل تر کنند تا بازیکن ها بتوانند با عدالت بازی کنند. از آن جا که منطقه امن همیشه رو به کاهش و جا به جا شدن است. هنگام مواجه خطرناک با دشمنان، درخواست برای جمع شدن تیم بسیار مناسب است. Form up on me یکی از اصطلاحات پابجی موبایل است که شما برای درخواست پشتیبانی از اعضای تیم استفاده می کنید. یکی دیگر از اصطلاحات پابجی موبایل در مورد نشان دادن دشمن می باشد.

بلاک شارک یک گوشی فوق العاده است و بدون شک برای گیمرها ساخته شده است، دارای روشنایی RGB در طرفین و پشت بوده و جلوه های رنگی مختلفی را ارائه می دهد. همانطور که در عکس زیر هم مشاهده میکنید بدون هیچ مشکلی تا اینجا بازی پابجی موبایل در ویندوز 7 ما به راحتی اجرا شده است. در لبه راستی انواع گیم مد های بازی را می بینید ، سه مد اصلی بازی Ranked Match ، MultiPlayer ، BattleRoyal هستند ، در گوشه سمت راست بخش Featured نیز چند مد دیگر نیز مشاهده میکنید که ممکن است این مد ها باتوجه به سیزن یا ایونت های گونان تغییر کنند. یک ویژگی جالب دیگر بازی هم ماموریتهای ویژهای به نام Strike Force بودند که جدا از داستان اصلی قابل انجام بودند. ALEX MASON: الکس ماسون یک مامور سیا هست که ماموریتهای خود را در کوبا ,ویتنام و لائوس انجام میدهد. در حقیقت بازیکن ها از اولین روز انتشار به دنبال تقلب در پابجی موبایل بودند، اما این موضوع از اولین روز برای سازنده ها یک مشکل بزرگ بوده است. این حالت فوقالعاده متفاوت و عجیب شد، چراکه تا به آن روز کسی کالاف دیوتی موبایل ندیده بود!

ابتدا وارد یک صفحه ای مثل عکس زیر میشوید که در اینجا میتوانید با کلیک روی گزینه Customize جای نصب بازی رو انتخاب کنید و بعد برای نصب شدن بازی باید روی گزینه Install کلیک بزنید. بعد دانلود شدن کامل بازی روی گزینه Installing کلیک کرده و صبر کنید تا بازی در صفحه دیگر روی کامپیوتر یا لپ تاپ شما اجرا شود. اگر این اسحله را هنگام غارت کردن حریف یا در فضای باز پیدا کردید، از تعویض اسلحه دیگر خود با آن نترسید و حتما آن را امتحان کنید. اگر حاضرید هیجان را به بازی تزریق کنید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. اگر شما هم سوالی در رابطه با بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone دارید در بخش دیدگاههای همین مطلب مطرح کنید تا ما به شما پاسخ بدهیم. در این مطلب شما را با اصطلاحات عامیانه پابجی موبایل آشنا کردیم.

اما یک اتفاق بد برای آن کمپانی افتاده است، بازی پابجی موبایل در هند به دلیل اختلاف های میان چین و هند مسدود شده است، در مقابل این اتفاق برای تیک تاک نیز رخ داده است. آپدیت جدید بازی پابجی موبایل کامپیوتر برای اولین بار در سطح وب در تاریخ 20 بهمن ماه قرار داده شد. شما اگر حتی به کسی نزدیک شوید و این هک برای او روشن باشد به طور خودکار شما خواهید مرد. اگر این قسمت برای شما اررور میدهد پس آخرای این آموزش رو نگاه کنید راه حلی برای این مشکل هم قرار دادیم. حدود 2.5 گیگابایت بازی پابجی موبایل در این قسمت دانلود میشود. گاهی کمیت و تعداد بازیهای ساختهشده فدای کیفیت ساختشان میشود. اما تعداد شرکت کنندهها در بازی حدود 100 نفر میباشد. برای این که بتوانید از بازی 3 مریت بگیرید، باید جزو 10 نفر اول باشید.

بدترین اتفاق برای یک گیمر در حین بازی این است که موس به درستی عمل نکرده و گیمر ناچار شود از دست دیگر خود برای تنظیم موقعیت موس استفاده کند. شاید این سوال پیش بیاید که ما دیگر نمیتوانیم بازی گروهی انجام دهیم؟ تفاوت اصلی پوینتاستریکها این بود که بازیکن با انجام دادن آبجکتیوها هم میتوانست امتیاز کافی برای به دست آوردن استریک مد نظرش را به دست آورد. توجه داشته باشید که روش گفته شده در بالا تنها برای حسابهای کاربری هک شده اکتیویژن کاربرد دارد؛ در نتیجه اگر اکانت شما به هر دلیلی بن شده یا در لیست سیاه قرار گرفته است، نمیتوانید از این ویژگی استفاده کنید. خوب حالا در بالا صفحه نرم افزار روی عکس پوشه مثل عکس زیر کلیک کرده و هر نرم افزاری یا بازی که فرمتش Apk میباشد رو میتوانید از طریق همین قسمت نصب و یا آپدیت کنید. توجه کنید که این نسخه کاملا واقعی میباشد و توسط خود سازنده پابجی موبایل هم عرضه شده است. بازیکن باید خود را به همراه هم تیمیهایشان در یک مکان از جزیره با استفاده از چتر نجات بیاندازد و سریعاً به دنبال سلاح و مهمات به رود تا بتواند دشمنان خود را در این جزیره شکست دهد و آخرین نفر یا آخرین گروهی باشد که بتواند زنده بماند و برنده بازی شود.