بررسی ۸ مچ‌ بند هوشمند برتر سال 2022+معرفی پرفروش ترین مدلهای 2022 گام اول خرید نقد و بررسی کالا

این پلتفرم توسط شرکت گوگل و بر پایه سیستم عامل اندروید نوشته شده است. شرکت‌هایی مانند ال جی، موتورولا، هواوی و… این سیستم عامل را استفاده کرده اند . این یک اصطلاح عمومی برای رایانه‌های شبکه‌ای است که روی بدن استفاده می‌شوند، به کار برده می‌شود. تکنولوژی پوشیدنی، یک دستگاه الکتریکی هوشمند است، این دستگاه الکترونیکی مجهز به میکرو کنترولِر است که نزدیک یا روی سطح پوست قرار می‌گیرد. برای بیان میزان مقاومت در برابر نفوذ آب از استاندارد IP هم استفاده می‌شود که علاوه بر مقاومت در برابر مایعات مقاومت در برابر جامدات نظیر گردوغبار را نیز نشان می‌دهد. رقم اول (۵) نشان‌دهنده میزان مقاومت در برابر گردوغبار و رقم دوم (۸) میزان مقاومت در برابر آب است.

تفاوت مچ بند و ساعت هوشمند از نظر عمر باتری چگونه است؟

هواوی نشان داد که اگر بخواهد، توانایی تولید محصولات درجه یک و باکیفیت را دارد. چینی‌ها در هواوی واچ 3، اولین ساعت تحت سیستم‌عامل هارمونی‌، سنگِ‌تمام گذاشته و امکانات بسیاری را با کیفیت ساخت عالی و ظاهری زیبا ارائه می‌دهد. Huawei Watch three که با اندروید و iOS سازگاری دارد، با قیمتی حدود ۹ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

مچ بند هوشمند مدل M6 2021

ازاین‌رو ما به بررسی بهترین مچ بند هوشمند ورزشی پرداختیم تا اگر قصد خرید بهترین مچ بند هوشمند 2022 رادارید بتوانید انتخابی آگاهانه نیز داشته باشید. تمامی کمپانی‌های فعال در زمینه تکنولوژی به تولید این نمونه اکسسوری‌های جذاب پرداخته‌اند. ازاین‌رو ما در این مقاله علاوه بر بررسی پرفروش ترین مچ بند هوشمند به بررسی بهترین مچ بند هوشمند شیائومی هم پرداخته‌ایم. کمپانی شیائومی همواره به تولید کالاهای اقتصادی نیز شهرت دارد پس در بین کاربران محبوبیت بالایی دارد. شما برای خرید یکی از بهترین مچ بند هوشمند ورزشی بهتر است ابتدا هدف خود را از خرید این اکسسوری ورزشی مشخص کنید و سپس بهترین محصول را برای خود خریداری کنید.

نقد و بررسی

بررسی ۸ مچ‌ بند هوشمند برتر سال 2022+معرفی پرفروش ترین مدلهای 2022 گام اول خرید نقد و بررسی کالا

مچ بند هوشمند فیت مدل T2 با بهره بردن از فناوری بلوتوث به گوشی متصل بهترین کرم برای رفع ترک های پوستی می‌شود. مچ بند هوشمند T2 می‌تواند با دستگاه‌های هوشمند اندرویدی، آی او اسی، ویندوز فون و همچنین اپل سازگاری کامل داشته باشد. این مچ بند هوشمند علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی ، می‌تواند زبان‌های دیگری را نیز پشتیبانی کند. اگر اصرار به خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان دارید و هیچ‌یک از مچ‌بندهای هوشمند رضایت شما را جلب نمی‌کند، ساعت «Mibro Color شیائومی» می‌تواند انتخابی ارزشمند برای شما باشد. درادامه و در قالب راهنمای خرید، بهترین ساعت هوشمند و بهترین مچ بند هوشمند موجود در بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی می‌کنیم. معیارهایی که برای انتخاب مدل‌ها در نظر گرفتیم، شامل امکانات و قابلیت‌ها، ابعاد و کیفیت ساخت، راحتی استفاده، کیفیت نمایشگر و خوانایی آن زیر نور آفتاب است.

  • علاوه بر برتری ابعاد ساعت هوشمند بر مچ بند هوشمند، صفحه نمایش ساعت های هوشمند کاملاً با صفحه نمایش لمسی سازگار است به طوری که می توانید آنها را با انگشتان خود کنترل کنید همانطور که با تلفن همرا خود کار می‌کنید.
  • در ادامه به معرفی محبوب‌ترین برندهای جهانی در زمینه مچ بند هوشمند پرداخته و هر آنچه در این باره باید بدانید را توضیح خواهیم داد.
  • از جمله زنگ هشدار، کرنومتر، تایمر و عملکرد پیدا کردن گوشی نیز می‌باشد.
  • نمایشگر آن بسیرا رنگی است و به راحتی در معرض نور شدید خورشید محتواها را به نمایش می‌گذارد.

از زمان ورود تقریبا روزانه تجهیزات جدید هوشمند به بازار که دارای قابلیت رهگیری، رصد، اندازه‌گیری و بهبود تمام جنبه های فعالیت های بدنی در زندگی نه چندان فعال ما هستند، دیگر شعار «هر روز 10 هزار قدم پیاده روی کنید» کهنه شده است. اگر بارها از خرید اینترنتی خود رضایت کافی را نداشته اید، با بررسی مطالب سایت شما می توانید دید بهتری در مورد خرید یا نخریدن محصولات به دست آورید. نتایج را به یک پورتال اپلیکیشن اینترنتی بفرستید تا بتوانید به داشبورد شخصی خود دسترسی داشته باشید و فعالیت‌های خود را به‌ صورت آنلاین یا از طریق یک برنامه دنبال کنید.

این دستبند هوشمند به نمایشگر 1.2 اینچی AMOLED مجهز شده که توسط شیشه 2.5D محافظت می‌شود. اندازه صفحه نمایش این دستگاه نسبت به نسل گذشته افزایش 20 درصدی داشته و اطلاعات بیشتری در اختیار خریداران قرار می‌دهد. شیائومی علاوه بر افزایش ابعاد نمایشگر، واچ‌ فیس‌های انیمیشنی جدیدی به این محصول خود اضافه کرده است. روشنایی صفحه نمایش این مچ‌بند هوشمند نیز از four hundred نیت نسل قبلی به 450 نیت افزایش پیدا کرده و شما به 5 سطح مختلف برای تنظیم میزان روشنایی دسترسی دارید. شیائومی به دستبند هوشمند جدید خود 5 حالت ورزشی جدید اضافه کرده که مناسب ورزش در فضای داخلی است.

حتی اگر می خواهید یک ساعت هوشمند کامل و بدون محدودیت را تجربه کنید، یک مدل LTE نیز موجود هست که قیمت بالاتری دارد. مچ بند شیائومی با بدنه‌ای بیضی شکل طراحی شده که بسیار اسپرت هم به نظر می‌رسد. ازاین‌رو برای کاربران خانم و آقا مناسب است و نظرات مثبتی را به سوی خود جلب می‌کند. این مچ بند به راحتی برای استفاده هنگام ورزش، روزمره و حتی محیط‌های رسمی مناسب می‌باشد. این مچ بند از مواد بسیار با کیفیتی ساخته شده که به همین دلیل در برابر ضربات و آسیب‌های فیزیکی جزئی مقاومت خوبی دارد.

این مچ بند هوشمند شیائومی با تنوع تم‌ و تصویر پس زمینه مختلف ارائه شده است. برای می بند ۵ چندین حسگر ضربان قلب، سرعت سنج، بارومتر و ژیروسکوپ تعبیه شده است. مچ بند Blaze بهترین مچ بند هوشمند برای ورزشکارها و دوست‌داران ورزش است. مچ بند هوشمند فیت بیت اطلاعات کاملی از فعالیت‌ها و علایم جسمانی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

نکته قابل‌توجه در مورد این مچ بند هوشمند آن است که به‌دلیل پشتیبانی از زبان فارسی در نمایش پیام‌ها و اعلانات از برنامه‌های مختلف بسیار مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است. البته استفاده از مچ بند هوشمند ورزشی در رشته والیبال چندان رایج نیست و در کشور ما ورزشکاران کمی از این محصول استفاده می‌کنند. اما پیشنهاد می‌شود این ورزشکاران جهت کنترل هرچه بیشتر بر تمریناتشان حتما از یک مچ بند هوشمند استفاده کنند. فوتبالیست‌ها به‌کمک یک مچ بند هوشمند فوتبال عالی می‌توانند کاملا فعالیت‌های تمرینی خود را از تعداد ضربه‌های زده شده به توپ تا تعداد گام‌هایی که برداشته‌اند زیر نظر داشته باشند. این اطلاعات به فوتبالیست کمک می‌کند تا از میزان فعالیت خود در طول تمرینش آگاه شود و در صورت نیاز فعالیت‌های خود را بیشتر کند. خصوصا مچ بندهای هوشمند مجهز به GPS داخلی از انواع دارای GPS اتصالی گران‌ترند.

علاوه بر این از چندین فعالیت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند از جمله دوچرخه سواری، دویدن در فضای باز، شنا، پرش، یوگا و … دارد که در طول انجام فعالیت تمام آیتم‌ها را بررسی می‌کند. علاوه بر ارائه خدماتی برای تناسب اندام در خصوص سلامت فیزیکی هم به خوبی عمل کرده‌است. سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون و سطح استرس می‌تواند اطلاعاتی در خصوص سلامت فیزیکی شما در اختیارتان قرار دهد. تمامی این قابلیت‌ها سبب شد تا این مچ بند بتواند در لیست بهترین مچ بند هوشمند قرار گیرد و توجه کاربران را به سوی خود جلب کند. این مچ بند به یک بند سیلیکونی مجهز شده‌است که دارای یک سگکی ساده است تا به سادگی بتوانید آن را باز و بسته کنید. از دیگر قابلیت‌های این مچ بند می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری اشاره کرد.

این سیستم عامل را استفاده کرده اند .