
بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1404
Phil Spencer: سری سری X باکس متوقف نمی شود
کارگردان Xbox ، فیل اسپنسر ، بار دیگر تأیید کرد که هیچ برنامه ای برای ارائه نام مستعار برای سری Xbox X و پشتیب، نهایی برای پشتیب، S -Series وجود ندارد.

در حال حاضر ، لازم است تا توسعه دهندگان اطمینان حاصل کنند که بازی های آنها با هر یک از واحدهای کنترل سری X و S برای انتشار آنها برای به دست آوردن واحدهای کنترل مایکروسافت سازگار است.
سال گذشته ، Baldur's Gate 3 مدتی در دستگاه های Xbox دیر شد ، زیرا اجرای آدرس در ضعیف ترین واحد کنترل زنجیره ای ، به ویژه به دلیل صفحه نمایش ، دشوار بود. ماه گذشته ، استودیوی Game Science واحد کنترل سری سری را دلیل اصلی فقدان افسانه سیاه توصیف کرد: Wukong در Xbox.
اکنون در مصاحبه جدید با Dastine Legarie ، رئیس بخش بازی های مایکروسافت ، توسعه بازی های این سری می تواند برای استودیوهایی که به دنبال هدف قرار دادن سیستم عامل های مختلف از جمله دستگاه های بازی قابل حمل هستند ، مزایایی داشته باشد.
همچنین ، در پاسخ به احتمال کاهش یا از بین بردن سری Si Six Six ، اسپنسر توضیح داد:
من کاملاً با این موضوع کاملاً اعتقاد دارم. با محبوبیت صفحه کلیدهای دستی و حتی معرفی Nintendo Switch 2 ، ما ، به ،وان توسعه دهندگان ، روی طیف گسترده ای از دستگاه ها کار می کنیم. یکی از قدرت پایین باتری به لوازم الکتریکی. در واقع ، من فکر می کنم این یک ویژگی نیز هست ، زیرا ما مدت طول، مشخصات S -Series را هدف قرار می دهیم ، بنابراین بازی های ما به روشی ساخته می شوند که می توانند در دستگاه های مختلف پخش شوند.
بنابراین وقتی به چیزی مانند Deck Deck ، Rog Ally یا سایر دستگاه های مشابه نگاه می کنیم ، نسخه خاصی از بازی های مختلف را داریم که مطابق با مشخصات بسیاری از دستگاه های ذکر شده است و فکر می کنم این یک کمک عالی است.
در نوامبر سال گذشته ، اسپنسر تأیید کرد که Xbox در حال تهیه یک واحد کنترل با دست است ، اما او معتقد بود که این دستگاه از راه اندازی فاصله ندارد.
وی افزود:
صادقانه بگویم ، امکانات موتورهای بازی امروز به شما امکان می دهد از هزاران مسیر پرتو پیشرفته برای دستگاه های تلفن همراه پشتیب، کنید. به نظر من ، سری S یک ویژگی مفید برای ما بود.
در حال حاضر ، من ایندیانا جونز را در سری S بازی می کنم ، و این آدرس عالی به نظر می رسد ، بنابراین این کنسول قطعاً قادر است بازی های نسل جدید را به روشی شگفت انگیز انجام دهد. بیشتر بازی هایی که در آینده در دسترس خواهند بود از دستگاه های مختلفی پشتیب، می کنند و مشخصات سری به خوبی شبیه به دستگاه هایی است که اکنون ارائه شده اند.
من فکر می کنم از این پس ، برای تیم های مختلف توسعه بسیار مهم خواهد بود که تعادل بین قدرت و عملکرد را مانند زنجیره بازگردانند.
در مصاحبه دیگری ، اسپنسر در مورد عدم وجود مانعی برای انتشار آدرس های Xbox در سیستم عامل های دیگر صحبت کرد.
منبع: https://gamefa.com/1123958/xbox-boss-spencer-says-series-s-compatibility-requirement-isnt-going-away/