یوبی سافت قصد دارد با بازی Ass،in's Creed Shadows کنسول های نسل نهم را به چالش بکشد. همچنین کارل اونی، سازنده بازی مذکور اخیرا اطلاعات بیشتری در مورد روند ساخت به اشتراک گذاشته است.
کارل اونی در جدیدترین مصاحبه خود با GamesIndustry.biz اشاره کرد که ساخت یک بازی جدید پس از Valhalla که ،وان بزرگترین بازی یوبی سافت را یدک می کشد، عالی بود:
واضح است که انتظارات با،ت. ما همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود هستیم و سعی می کنیم همین کار را با Shadows انجام دهیم. ما تا جایی که بتو،م از محدودیت های خود عبور خواهیم کرد و مطمئن هستم که سایر تیم ها نیز اه، مشابهی دارند.
Ubisoft Quebec در حال توسعه Ass،in's Creed Shadows است. کارل وان احساس می کند که از زمان انتشار Ass،in's Creed Odyssey در سال 2018، استودیو تجربه لازم برای ایجاد یک ورودی جدید در این مجموعه را به دست آورده است. کارل اونی همچنین اشاره کرد که Ass،in's Creed Shadows با استفاده از موتور بازی سازی پیشرفته Ubisoft، Anvil ساخته شده است.
به نظر می رسد با سخت افزارهای امروزی در زمان من،ی برای پیشرفت هستیم و با کمک نسخه جدید موتور بازی این فرصت را داریم که به چشم اندازهای خود جامه عمل بپوش،م. استفاده صحیح از ،اصری مانند نور و سایه یا آب و هوای پویا، تشنه قدرت و عملکرد، برای ما ضروری بود.
Shadows اولین ورودی از فرنچایز نسل نهم Ass،in's Creed خواهد بود و برای کنسول های نسل قبلی عرضه نخواهد شد. Ass،in's Creed Valhalla که در اوا، سال 2020 منتشر شد، شکاف نسلی را با موفقیت پر کرد، اما Shadows داستان متفاوتی است.
بازی Ass،in's Creed Shadows در تاریخ 15 نوامبر 2024 برای پلی استیشن 5 سری ای، با، منتشر خواهد شد.
منبع: https://gamefa.com/1072734/،،ins-creed-shadows-is-pu،ng-the-limits-of-what-ubisoft-can-do-on-ps5-and-xbox-series-x/