کارگاه آموزش تزریق فیلر با تکنیک MD Codes گروه پزشکی پاسارگاد-مهسا امانی

این دوره فقط مختص پزشکان، دندانپزشکان یا پرستاران مقیم یا توریست در کانادا می باشد. و البته همیشه بهتر است تا یک هفته بعد از درمان از برنامه ریزی هرگونه کار مهم یا رویداد اجتماعی خودداری کنید. بسیاری از پزشکان به بیماران خود توصیه می کنند که آناناس تازه بخورند یا مکمل های بروملین را سه روز قبل و یک هفته بعد از تزریق مصرف کنند.

سرفصل های دوره بوتاکس و تزریق ژل

پرکننده های HA، بسته به ترکیب شیمیایی خاص آنها، می توانند از شش ماه تا دو سال دوام داشته باشند تا به تدریج جذب بدن شوند. یکی از مزایای اصلی پرکننده های HA ، جدا از ظاهر طبیعی آنها هنگام تزریق، این است که می توان آنها را در صورت بروز عوارض جانبی یا در صورت عدم خوشایند ظاهر توسط محلول خاصی حل کرد. همچنین ، بیشتر پرکننده های HA با لیدوکائین ، مخلوط می شوند تا راحتی را در طول درمان افزایش دهند.

کارگاه آموزش تزریق فیلر با تکنیک MD Codes گروه پزشکی پاسارگاد-مهسا امانی

معمولاً استفاده از چربی بدن خود فرد، به جای ژل های گوناگون، تاثیر بیشتر و ماندگارتری نسبت به سایر روشها در جوانسازی صورت دارد. چربی هایی که از بدن فرد گرفته می‌شوند و طی مراحلی آماده تزریق به بدن فرد داوطلب می گردند، ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به سایر روش‌ها دارند، به همین علت است که اکثر افراد در میان روشهای جوانسازی تزریق چربی را انتخاب می کنند. تزریق چربی است؛ در این روش از چربی های بدن خود فرد به عنوان فیلر یا حجم دهنده استفاده می‌کنند. این کار اثرات ماندگارتری را دارد و بافتهای بدن قطعاً کمتر دچار حساسیت و یا واکنش به ماده تزریقی خواهند شد. در این تزریق احتمال عفونت بسیار پایین است و نیازی به بیهوشی نیز نداشته و در مدت زمان کم و به صورت سرپایی انجام خواهد شد و در نهایت راحتی، زیبایی را برای افراد به ارمغان می آورد. آکادمی فارابی با آکادمی های آموزشی مشابه از سراسر دنیا تفاهم نامه های همکاری آموزشی و پژوهشی به عمل می آورد که دانشپذیران بعد از گذراندن دوره خود می توانند گواهینامه های معادل خود را از این کشورها در مرکز درخواست دهند.

بوتاکس بیش از دو دهه در بازار است و از آن برای درمان اختلالات عصبی که باعث ضعف عضلات می شود استفاده شده است. همچنین برای معالجه میگرن و سایر شرایط پزشکی نیز استفاده می شود. کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد.

در روز درمان شما نباید هیچ گونه آرایشی روی صورت خود داشته باشید و پوست باید کاملا تمیز باشد. بنابراین حتما پزشک به شما خواهد گفت که قبل از آن کاملا صورتتان را با آب و مواد شوینده مناسب شسته و خشک کنید. از 4 هفته قبل نباید از روش های لیزر برای مثلا از بین بردن موهای زائد یا سایر موارد استفاده کنید. بین تزریق فیلر و عمل های زیبایی دیگر باید حداقل 4 هفته فاصله باشد.

راهنمای کاربردی تزریق فیلرهای پوستی

دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر در سطح جهانی بازار کار بسیار خوبی داشته و شما می توانید از این راه درآمد چشمگیری داشته اموزش حرفه ای تزریق ژل لب باشید. سابقه استفاده از بوتاکس در علم پزشکی به بیش از ۵۰ سال باز می گردد اما به کار گیری آن در حوزه زیبایی و برای محو کردن خطوط پوست سابقه ای ۱۵ ساله دارد. این دوره آموزشی به صورت حرفه ای در کالج خصوصی CNTAA برگزار می شوند.

  • اما چنانچه درباره جزییات سرفصل ها سوال دارید می توانید از طریق قسمت تماس باما آکادمی فارابی با ما تماس بگیرید.
  • آکادمی آموزشهای آزاد بین المللی فارابی، هیچگونه تضمینی برای استخدام و یا اشتغال به دانشپذیران بعد از دریافت مدرک نمی دهد.
  • تزریق بوتاکس به طور معمول 4 تا 6 ماه دوام می آورد و پس از این دوره ، مجدداً تزریق انجام می شود ، زیرا حرکت ماهیچه ها برمی گردد.
  • اساتید مجموعه در حوزه ای که تدریس می کنند دارای تجربه می باشند و کسب و کار دارند.
  • بعضی از افراد به طور مادرزادی لب های نازکی دارند که می‌توانند با تزریق چربی به آنها حجم دهند.