بررسی بازی موبایل PUBG Mobile

طی این مدت نیز در مسابقات بسیاری شرکت کرد و توانست مقامهای دوم یا اول را کسب کند، اما درخشش اصلی و دوباره او در سال 2016 در مسابقات Capcom Cup بود که وی را تبدیل به یکی از بهترین گیمر های جهان کرد. مولتیپلیر بازی از نظر محبوبیت انفجاری حتی بزرگتر از نسخه اول بود و بازیکنان جدید و قدیمی بسیاری را به خود جلب کرد. پس پیشنهاد مسترنکست به گیمرها، برای اینکه هم سلامتی خودشان را حفظ بکنند و هم از بازی کردن در تایم های طولانی لذت ببرند، این است که هرچه سریعتر به سراغ خرید بهترین صندلی های گیمینگ بروند. از جمله این کنترلهای خودکار میتوان به برداشتن سلاح از روی زمین، تجهیز خودکار آن و همچنین باز کردن خودکار درها اشاره کرد.بیشتر قابلیتهای نسخه کنسولی بازی در پلتفرم موبایل پیادهسازی شده است و هیچ کم و کاستی دیده نمیشود.

در بازی پابجی موبایل 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده سایت e-games بماند. بالاخره به مقام اول فهرست پولدار ترین و حرفه ای ترین گیمر های جهان رسیدیم و این مقام به کسی تعلق ندارد جز ساحیل آرورا (Saahil Arora) که با نام مستعار UNIVeRsE نیز شناخته میشود که اکنون پولدارترین گیمر جهان است. در سال 2011 یک فیلم کوتاه از روی سری بازی های کالاف دیوتی با نام Find Makarov: Operation Kingfish ساخته شد که مورد استقبال طرفداران نیز قرار گرفت. کالاف دیوتی وارزون 2 با سری قبلی وارزون چه تفاوتی دارد؟ بخش آفلاین هر بازی حتما حرفی برای گفتن دارد.

اگرچه برندهای معتبر کم کم در بازار ایران کمیاب شده اند و کالا های آنها به قیمت چند برابری فروخته میشود، اما آنها بهترین گزینه برای خرید هستنید. قیمت خرید صندلی گیمینگ میشن CHR22 در دیجی کالا حدود 8 میلیون و 850 هزار تومان است. وارزون 2 را کدام استودیو قرار است بسازد؟ دومین نفر از لیست “سه گیمر برتر آمریکایی در بین زنان” به ریکی اورتیز میرسد که از سال 2003، رقابت خود را در بخش مبارزهای آغاز کرده است. در واقع کالاف دیوتی 2 موقعی بود که نام این فرنچایز به عنوان یکی از عناوین چندنفره محبوب بر سر زبانها افتاد.

در اصل با اینها میشه دید بازیکن رو عوض کرد و حرکت کرد . در بازی های بتل رویال معمولا کاراکتر به صورت پیش فرض نمی رود اما دویدن یکی از نکات بسیار مهم در بازی های بتل رویال است، در پابجی میتوانید با لمس کردن دکمه دویدن خودکار به صورت خودکار و با سرعت تمام حرکت کنید و هرگاه به ایستادن احتیاج داشتید و یا خواستید سرعتتان را کم کنید باز هم با لمس دکمه دویدن به حالت قبلی بازگردید. برای دانلود و اموزش نصب و راه اندازی این چیت باید به اخر مطلب بروید و اخر مطلب را بخوانید. توی اون مطلب بهترین کانفیگ ها گیمینگ تو رنج های قیمت 20 تا 100 میلیون رو معرفی کردیم. شاید فکر کنید که 7 میلیون پول کمی نیست، اما خبر خوب این است که این صندلی گیمنگ رو با قیمت 6 میلیون تومان هم میتوانید تهیه کنید. همانطور که تمام گیمر های میدانند بهترین صندلی گیمینگ که در بازار ایران میتوانید فراهم کنید از برند محبوب و لاکچری dxracer است. برند dxracer بهترین برند صندلی گیمینگ موجود در بازار ایران است. این صندلی dxracer یکی از بهترین صندلی های گیمینگ این برند است که در بازار وجود دارد. مدل پیشین آن، Red Magic 3S نام دارد که برای گیمر ها مناسب است ولی به خوبی این گوشی نیست.

مگر اینکه اکتیویژن تصمیم بگیرد تا به کلی سرور کابران موبایلی و کنسولی (و رایانه شخصی) را با همدیگر یکی کند! بطور کلی در این مطلب ثروتمندترین گیمر های جهان و پر درآمد ترین گیمر های زن جهان را برایتان معرفی کردیم و اگر تاکنون در مورد درآمد حرفه ای ترین گیمر های جهان تخمینهای مختلفی میزدید، این مقاله تصوری کلی از میزان درآمد این گیمرها را برای شما مشخص کرده است. در این مطلب عکس پروفایل گیمر آماده دانلود کرده ایم و این والیپر ها با کیفیت HD میباشند. یکی از بهترین روش ها برای انتخاب بهترین صندلی برای یک گیمر، رفتن به سراغ برند های معتبر است.

چرا که تمام گیمرهای حرفهای میخواهند در زمانی کوتاه، به بالاترین درجه هر بازی دست پیدا کنند و این امر با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و خرج کردن آن برای تهیه اسلحهها و آیتمهای قدرتمند بسیار سریعتر اتفاق میافتد. باید اشاره داشت که اسلحهها اهمیت بسیار زیادی در بازیهای شوتر دارند و افراد برای موفقیت در این بازیها به بهترین اسلحههای بازی نیاز دارند. چرخ ها نیز باید بسیار نرم و روان باشند. این صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر یکی از بهترین صندلی های این برند است که دارای طرح ریزر است و گویا یکی همکاری شگفت انگیز برای دنیای گیمر ها است. از طریق چارت کارایی هر اسلحه میتوانید شرایط کیفی آن را در هر یک از تغییراتی که اعمال میکنید مشاهده کنید. در واقع اگر به سراغ این گزینه بروید، قادر به جا به جا کردن المانهای موجود در صفحه نمایش بازی خواهید بود و میتوانید آنها را در هر جایی که دوست دارید، قرار دهید تا بتوانید عملکرد خود را بهبود ببخشید. این مورد از ترفند های طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل به شما در پیشرفتتان کمک میکند و موجب میشود بتوانید پاداشهای بیشتری دریافت کنید. استفاده از ژیروسکوپ در رقابت ها (دوربین FOV با کیفیت 60) نیز می تواند گزینه مناسبی برای تنظیمات پایه ای بازی کالاف دیوتی باشد و اولویت های گیمر مشخص می کند که این آیتم را فعال کند یا خیر.

Call of Duty ( کالاف دیوتی ) بازی در سبک اکشن است که توسط اکتیوژن در سال 2003 برای رایانه شخصی معرفی شد و پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته شد. مهم ترین ویژگی این صندلی حس راحتی فراوان استفاده کننده می باشد و قیمتی بسیار مناسب دارد. که دوام بسیار بالا دارد. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، نقشه Vedransk محیطهای بسیار متنوعی دارد و در هر کدام از این محیطها میتوانید استرانژی و تاکتیکهای متفاوتی را اتخاذ کنید. بلک آپس آنقدری موفقیتآمیز عمل کرد که اکتیویژن را برای ساخت یک دنباله ترغیب کند.

درست یکسال پیش در همین روز ها کمپانی بزرگ اکتویژن با انتشار کالاف دیوتی موبایل همه را متحیر و سورپرایز کرد. Call of Duty: Mobile از همان زمان انتشار به یک موفقیت فوقالعاده تبدیل شد و همچنان هم محبوبیت بالای خود را حفظ کرده است. در اینجا دوباره کسی را داریم که فقط در چند تورنمنت در مقایسه با رقیبانش شرکت کرده و توانسته به یکی از پردرآمدترین گیمرهای زن دنیا تبدیل شود. اگر تا حدود یک دهه پیش با کسی درباره بازیهای موبایلی و ارائه کالاف دیوتی موبایل با گرافیک کنسولی در آن هم صحبت میکردید، احتمال اینکه آن فرد شما را مسخره هم بکند وجود داشت.

زیر این صندلی میتواند به شکل یک تخت عمل کند. ورژن های کرکی ویندوز به مرور زمان کند میشوند و این کندی عملکرد مستقیما روی اجرای بازی های کامپیوتری و ثبات آن ها تاثیر میگذارد، بنابراین سعی کنید به هیچ وجه از ویندوز کرک شده استفاده نکنید و برای تجربه گیمینگ بهتر حتما از ویندوز اورجینال استفاده به عمل آورید. این صفحه نمایش AMOLED است دارای رفرش ریت 120 هرتز و میزان پاسخگویی به لمس 240 هرتز است، بنابراین اگر هرگونه تاخیری را تجربه کنید، احتمالاً مشکل از اتصال اینترنت شما است. چون نشستن طولانی مدت بر روی این صندلی و انجام بازی یا کارهای دیگر شما را خسته نخواهد کرد. ولی انجام دادن این کار با کنترلر کمی ریسکیه، چون برای فشار دادن دکمه لیز خوردن، باید دستت رو از روی جوی استیک برداری و برای چند لحظه، قدرت هدف گیری رو از دست بدی.

دکمه مربوط به حالت درازکش را فعال کنید تا بتوانید از دراپ شات (Dropshot) کنید: یکی از تغییراتی که باعث شده گیمرها بتوانند از عملکرد بهتری برخوردار شوند، مربوط به دکمه حالت درازکش است. تا شما به راحتی بتوانید به کل میز کامپیوترتان دسترسی داشته باشید. با اینکه سیستم هکر یاب و چیتر با کد های تقلب بازی PUBG Mobile قدرتمند است، اما شما نیز همواره اینجور افراد را ریپورت کنید تا دسترسی آنان به بازی قطع شود. صندلی گیمینگ پرودو با طراحی خاص خودش شما را به خودش خیره میکند. سیاه چالهای تصادفی و نبردهای دیوانه وار همراه با یک برنامه کنترل سخت که از داشتن یک کنترلر واقعی بسیار سود میبرد ، بازی Wayward Souls را بسیار ارزشمند میکند. لطفا تا انتهای این مقاله جذاب با ما همراه باشید. از آنجایی که کیفیت صدای بازی برای گیمر ها از اهمیت بالایی برخوردار است، ما مقاله امروز مبیت مگ را به موضوع “راهنمای خرید هدفون های گیمینگ” اختصاص داده ایم. در کل وجود Gunsmith به همین دلیل است و گیمرها باید نهایت بهره را از آن ببرند.

فراموش نکنید که تکمیل ماموریتهای بتل پس، حداقل همان مقدار سی پی را که برای خرید آن صرف کردهاید به شما بر میگرداند در نتیجه بتل پس ارزش خرید دارد. این تغییرات که شامل گرافیک بازی, کاراکتر ها و کیفیت نورپردازی که به مقدار قابل توجهی بهبود یافته است همچنین نحوه فرود کاراکترها و کیفیت تصویر در زمان تیر اندازی پیشرفت کرده است و ساختار های پوستی و صورت دقیق از شخصیت های بازی بهبود یافته است. و تنظیماتی را به شما ارایه میدهد که به شما اجازه میدهد در زاویه ها و ارتفاع های مختلف آن را تنظیم کنید و حالت نشستن خودتان را تغییر دهید. او با 22 سال سن، در فهرست جوانترین گیمرهای پولدار در میان پولدارترینها رتبه دوم را گرفته است. و در اختیار کابران قرار میدهد سایت ثنا چیت است.

همان طور که اشاره کردیم، یکی از اهداف اصلی اینفینیتی وارد برای Call of Duty ارائه یک تجربه نسبتا واقعگرایانه از جنگ جهانی دوم بود و در نهایت توانست به این هدف برسد. یک «تروفی سیستم» نیز به بازی اضافه خواهد شد که در میدان جنگ قابل استفاده است و آن را برای مقابله با دستگاههای منفجره میتوانید به کار بگیرید (این ویژگی در نسخههای پیشین مجموعه وجود داشت و یک نوآوری محسوب نمیشود). چرا باید بهترین صندلی گیمینگ را بخریم؟ و طراحی بهترین صندلی های گیمینگ یک علم پزشکی است. در طراحی این صندلی، قابلیت تنظیم پشتی بین 90 تا 155 درجه را فراهم کرده است. بهتر است که صندلی ها قابلیت تنظیم زاویه ی پشتی، بالشتک گودی کمر و پشت گردنی را داشته باشند. این صندلی گیمنگ dxracer همچنین به شما امکان تنظیماتی مانند ارتفاع، زاویه پشتی، ارتفاع دسته و بالش های گردنی و گودی کمر را برای شما فراهم کرده است.