کناف سقف دیوار کناف اجرا و نصب کناف

در این نوع دیوار که تک لایه گچ برگ است فقط از نبشی و F استفاده میشود. وقتی پذیرایی بزرگی دارید، از کناف سقف کاذب pop را انتخاب کنید. وقتی دیوارهای کرم رنگ، همراه با مبلمان سبز و قهوه‌ای دارید، این مدل کناف مناسب است. قیمت کناف کاری بر اساس طرح و حجم آن می تواند تفاوت هایی داشته باشد.

  • نصب عناصر دیگر همچون لوستر بر روی سقف‌های کاذبی که از کناف تشکیل شده‌اند راحت‌تر است.
  • از مزیت های این ساختار سقف کناف کاری نسبت به ساختار یکپارچه، امکان دسترسی به فضای بالای سقف و تعمیر آسان آن می باشد.
  • هم چنین این کناف ها می توانند به دو صورت ساده و یا طرحدار موجود باشند که همین مورد نیز کاملا بر روی قیمت تاثیرگذار هستند.
  • متأسفانه برخی از افراد برای نصب سیستم کناف از گچ استفاده میکنند که کار بسیار اشتباهی است و در زمان وقوع زلزله جدا شدن گچبرگ کناف از سقف حتمی است که ممکن است منجر به خسارت جانی و سقف کناف مالی خواهد شد.
  • نوع روکش صفحه کناف و ضخامت آن عامل اصلی و تعیین کننده قیمت آن میباشد.

علاوه بر اینکه آرک آشپزخانه با کناف کار می شود، ایجاد عایق صوتی در آشپزخانه اپن از الزامات است تا صدا‌های آزاردهنده داخل فضای پخت و پز، مخل آسایش نباشد. طرح كناف سقف پذیرایی مستطیلی این روزها پرطرفدارترین طرح است. از باکس های متعددی که برای قرارگیری چراغ هالوژنه نصب می شود تا طرح های پیچیده ای که به صورت چند لایه اجرا می شود، طرح کناف سقف پذیرایی مستطیل انتخابی مطمئن است.

مدل های سقف کناف

کناف سقف دیوار کناف اجرا و نصب کناف در میان سقف‌های کناف دو نوع کناف ساده و دکوراتیو این دو فاکتور را در دل خود جای داده‌اند و می‌توانند انتظار معماران را به خوبی برآورده کنند. این سازه می ‌تواند نقش یک عایق حرارتی و صوتی را به شکل مناسبی اجرا نماید. به کمک کناف های دیواری امکان به کارگیری ایده های خلاقانه در فضای دکوراسیون منزل بیشتر می شود. همان طور که می دانید دیوارها و سقف ها اهمیت بسیاری در طراحی محیط ساختمان دارند، از این رو دکوراسیون دیوارها مورد اهمیت می باشد. شاید بتوان گفت که مهم ترین عیب سقف کناف کاری نسبت به سقف کاذب رابیتس، مقاومت پایین تر آن در برابر ضربه می باشد.

بازسازی سقف خانه

به همین دلیل عودت پروژه ها به شرکت های معتبر ضررهای جانبی را کاهش می دهد. در این حالت نوعی نظم و تعادل در طرح کناف وجود دارد و باعث نظم بخشیدن به کل فضای پذیرایی می شود. اگر طرفدار طرح های متقارن و منظم هستید این طرح برای شما ایده آل است. بعضی از پذیرایی ها از دو بخش تشکیل شده اند و در کل به صورت L شکل هستند. این مدل پذیرایی، معمولاً به صورت دو بخش مربعی یا دو بخش مستطیلی به هم متصل هستند.

در خانه های با سبک کلاسیک یا سنتی نباید از این طرح کناف استفاده کرد. اگر طرفدار حس حرکت و پویایی در خانه خود هستید و از مدل های متقارن و منظم در وسایل و چیدمان خوشتان نمی آید، این مدل کناف سقف، برای شما ایده آل است. در این حالت، کناف سقف از یک طرح یا شکل ساده ولی تکرار شونده در کل سقف تشکیل شده است. همچنین می توان از مدل خطوط نوری غیرموازی و نامنظم هم در سقف استفاده کرد. می توان، کناف سقف هر دو قسمت، را تا جای ممکن به صورت متقارن انتخاب کرد. طرح هایی تکرار شونده یا پیوسته مثل مدل های کناف خطی یا مدل کناف منحنی که به صورت یک تکه کل سقف را در بر می گیرند، هم انتخاب خوبی هستند.

اگر سقف کناف را به صورت غیر اصولی و غیر قانونی نصب کنید، مشکلات و خسارت های زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. در صورت اجرای کار توسط نیروهای متخصص این سقف تا سالها بدون آسیب قابل استفاده می باشد. پوشش هایی که در کناف به کار گرفته می شوند، آنچنان نمی توانند در برابر ضربات مختلف از خود مقاومت و پایداری نشان دهند. کناف مدل منحنی را می توان در هر پذیرایی با شکل های مربعی، مستطیلی، L شکل یا قناص استفاده کرد. فقط در هر مدل پذیرایی باید به نکات مهم، توجه کرد تا مدل کناف انتخابی با شکل سقف هماهنگی داشته باشد.