کلاهک گرد گالوانیزه بخاری فروشگاه ابزار غفوری

انواع دیگری از کلاهم همچون کلاهک بادی، کلاهک ژاپنی و کلاهک شومینه هم گزینه های مختلفی هستند که کاربرد های مختص به خود را دارا می باشند . این کلاهک به شکل حرف لاتین اچ بوده و برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از کلاهک ها مصرف انرژی را با حد خوبی کاهش می دهند و به همین دلیل محبوبیت بالایی دارند. ساختار استفاده از حروف اضافه در فارسی و انگلیسی تا حد زیادی متفاوت است. در حالی که در انگلیسی حرف تعریف the نشان دهنده معرفه بودن یک اسم است. این تفاوت باعث ناآگاهی بسیاری از فارسی زبانان از نحوه استفاده از حرف تعریف the در زبان انگلیسی می شود.

معرفی محصول کلاهک دودکش

پس به منظور جلوگیری از مرگ خاموش باید حتما لوله بخاری و کلاهکش به شکل H باشد. این کلاهک به لحاظ ساختار نیز به دو صورت گِرد و چهارگوش بنا به سفارش کارفرما تولید و عرضه می‌گردد. جنس و مواد به کار رفته کلاهک H چهارگوش بیشتر از ورق‌های گالوانیزه، سیاه، روغنی، رنگی و ورق‌های استیل می‌باشد.

چه چیزی مانع از پایین آمدن باران از دودکش می شود؟

به قطعه ی زیری و پایه ای که قرار است روی آن قرار گیرد متصل می شود.

  • تولید لوله بخاری و کلاهک سیمانی با استفاده از لوله آزبست سیمانی با بالاترین کیفیت .
  • در کلاهک دودکش اچ چهارگوش نیز ابعاد پایه و خروجی‌های کلاهک دودکش نباید از ابعاد کانال‌های اصلیِ دودکش کمتر باشد که در جریان مکش دود و آلاینده اختلال ایجاد نگردد.
  • نصب دودکش از پنجره ساختمان یا دیواره های جانبی و همچنین دودکش هایی که ارتفاع آنها از بام ساختمان کمتر است و غیر اصولی خارج شدن دودکش، از موارد غیر استاندارد نصب دودکش است که گاها با سردی دودکش خود را نشان می دهند.
  • مثلاً اینکه تک تک کلمات عبارت “کلاهک دودکش” را به انگلیسی تبدیل کنیم که به این کار ترجمه تحت الفظی عبارت “کلاهک دودکش” می گویند.
  • به این نوع از کلمات با تلفظ یکسان و املای متفاوت در زبان انگلیسی، Similar Words گفته می شود.

کلاهک گرد گالوانیزه بخاری فروشگاه ابزار غفوری

لازم به ذکر است که می توان این نوع دودکش را با هر جنس و قطری تولید کرد و محدودیتی در مواد اولیه آن وجود کلاهک دودکش ندارد. از کلاهک دودکش پره ای گرد برای تخلیه آلاینده و دود دودکشهای موتورخانه، شومینه ها، هودهای صنعتی و فانتزی، آبگرمکن ها، بخاری های خانگی و صنعتی و مواردی از این قبیل استفاده می گردد. بام این کلاهک دودکش را می توان هم بصورت مخروطی و هم بصورت مسطح طراحی و تولید نمود. این مدل از انواع ورق از قبیل روغنی، سیاه، گالوانیزه، رنگی و حتی استیل قابل ساخت می باشد. با توجه به ساخت سفارشی آن هیچ محدودیتی در انتخاب نوع ورق مصرفی یا قطر مورد نظر کارفرما وجود ندارد و این کلاهک دودکش از هرجنس و با هر قطر و هر تعدادی قابل ساخت و تولید می باشد.

قابلیت استفاده از کلاهک دودکش اِچ

این کلاهک در انتهای دودکش پشت بام و به عنوان محافظی استاندارد در برابر انواع آسیب‌ها و تخریب‌های مختلف، نصب می‌شود. این محافظ یا کلاهک دودکش، از نفوذ آب باران، برف، گرد و خاک، لانه گزینی پرندگان یا گیر کردن وسایل خارجی در دودکش جلوگیری می‌کند. بر اساس نوع سوخت مصرفی، نوع کاربری بنا، گازهای سمی، انواع باد و بوران منطقه‌ای باید از نوع خاصی از کلاهک دودکش استفاده نمود. هر یک از کلاهک‌ها نیز دارای اندازه، ارتفاع، قطر و شکل گرد یا چهارگوش متفاوت بوده و جنس بدنه آن‌ها نیز از فلز گالوانیزه، آهن، استیل و بتون سیمانی خواهد بود. جهت انتخاب بهترین نوع کلاهک می‌توانید با تیم پشتیبانی شرکت صنعتی نظری تماس برقرار نموده و از مشاوره تلفنی رایگان مجموعه بهره ببرید. کلاهک دودکش طرح چینی به طور معمول به صورت استوانه یا مکعبی تو خالی از جنس آهن، گالوانیزه، آلومینیوم یا استیل می باشد.