کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت میس و مستر

استفاده از مرطوب کننده ها و آبرسان ها از به وجود آمدن چین و چروک ها پیشگیری می شود و در دراز مدت پوست از ناراحتی هایی مانند اگزما و خارش در امان می asilbekharid ماند. کرم تخصصی آبرسان سوپکس با تامین آب مورد نیاز پوست و آبرسانی به لایه های پوستی، از ایجاد خشکی و از دست رفتن آب پوست جلوگیری می کند. کلام آخر اینکه بهترین مدل کرم آبرسان پوست، آب موردنیاز سلول‌های پوستی را تأمین می‌کند و پوستی سالم و شاداب به شما می‌بخشد. آیا از کرم‌های آبرسان در روتین مراقبتی پوست خود استفاده می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • یک آبرسان با استفاده از ترکیبات جاذب رطوبت، آب را به پوست می‌رساند.
  • این ترکیبات با ایجاد یک لایه محافظ، مانع از دست رفتن رطوبت روی پوست می‌شوند.
  • چه کرم آبرسانی مناسبه؟ هزینه اش اصلا مهم نیست فقط کیفیت داشته باشه.
  • انواع و اقسام محصولات بهداشتی در بازار هستند، از بالم‌ها گرفته تا روغن‌ها و کرم‌ها و از ژل‌ها گرفته تا اسانس‌ها و آبرسان‌های مختلف.
  • ترکیبات مغذی که در ساخت این کرم به کار رفته‌اند باعث می‌شوند رطوبت از دست‌رفته‌ی پوست به آن بازگردد.
همچنین فروش بر مبنای صداقت و مشاوره درست از جمله اصلی ترین اهداف این مجموعه است. در حال حاضر این فروشگاه دارای بیش از 200 برند آرایشی، بهداشتی و مراقبتی است که به دلیل طراحی محیط فروشگاه به صورت اپن شلف میتوانید در هنگام خرید حضوری هر کدام از آن ها را که مایل بودید، تست کنید. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به باشگاه وفاداری مشتریان عسل بانو اشاره کرد که به اعضای آن در ازای خرید، کیفیت و هدایایی تقدیم میگردد. این محصول به دلیل دارا بودن عصاره انار و عصاره جلبک دریایی در ترکیبات خود، می‌تواند به‌عنوان یک آبرسان و درخشان کننده قوی پوست معرفی شود.

کرم آبرسان نوروا سری Aquareva مدل Wealthy

برای بهره‌مندی بیشتر از مزایای کرم‌های آبرسان، روزانه دومرتبه- صبح و عصر- صورت خود را با آن آبرسانی کنید و در حین استفاده ماساژ دهید. این کار باعث افزایش جذب و اثربخشی آن و همین‌طور بهبود گردش خون می‌شود. اهمیت داشتن یک کرم آبرسان برای پوست به مثال اهمیت لباس پوشیدن است. آبرسان پوست نیز همین کار را برای پوست ما انجام می‌دهد و آن را از خشکی و افتادگی و پیری زودرس محافظت می‌کند. این کرم محصولی ایده‌آل برای پوست‌های خشک است و در حجم ۵۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود. این کرم آبرسان از نوع کرم‌های کاسه‌ای است و در محفظه‌ی شیشه‌ای نگه‌داری می‌شود.

کرم آبرسان کامان مدل کلاژن از سری واتربمب‌های این شرکت است که برای هر نوع پوستی کاربرد دارد. برتری که این کرم نسبت به کرم‌های دیگر دارد خاصیت کلاژن سازی آن است که پوست شما را سفت کرده و خاصیت ارتجاعی به آن می‌بخشد. کرم آبرسان باید در روتین پوستی روزانه شما باشد اما باید در نظر داشته باشید که برخلاف محصولات مراقبتی دیگر نیازی نیست که حتما روزی یک یا دو بار از آن استفاده کنید. هر بار صورتتان را شستید پس از آن از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوستی شفاف و سالم داشته باشید.

لوسیون مرطوب کننده و آبرسان دراماتیکالی کلینیک

کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت میس و مستر همچنین با از بین بردن چین‌وچروک‌های سطحی پوست مانع از پیری زودرس می‌شود. این محصول به دلیل دارا بودن ویتامین‌های A، B1، B3 و B5، در مرطوب نگه‌داشتن پوست نیز بسیار قوی عمل می‌کند. کرم الیوکس برای آبرسانی پوست‌های حساس، چرب و مستعد آکنه مناسب است. بافت این کرم غیرچرب و سبک است و لازم است قبل از مصرف آن حتماً پوست را تمیز و خشک کنید. الیوکس حاوی عصاره بامبو و آلوئه‌ورا، اوره و روغن زیتون است که PH پوست را تنظیم کرده، رطوبت پوست را تامین می‌کند و مانع از ایجاد چین و چروک جدید بر روی پوست می‌شود.

کرم آبرسان او وی اس ۱ مدل Violet