کابل شارژ آیفون قیمت و خرید کابل شارژ آیفون خاص باکس

از عمده دلایل ایجاد این مشکلات می توان به عبور نا مناسب و غیر استاندارد برق اشاره کرد که تاثیر منفی در عملکرد باتری خواهد گذاشت. فروشگاه باتری اورجینال یکی از معتبر ترین آنلاین شاپ هایی است که با ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب سعی در جلب رضایت خریداران خواهد داشت. کابل شارژر اورجينال اپل مناسب برای دستگاه‌های اپل آیفون، آیپد، ایرپاد، اپل واچ و مگ‌سیف.می توانید با خرید کابل شارژر اصلی آیفون با کیفیتی واقعی با شرایط و سازگاری کامل با گوشی مورد نظر خود از فروشگاه ما با بهترین قیمت تهیه نمایید.

در ماکروتل ما لیست انواع شارژر آیفون را براساس برند و مدل شارژر تفکیک کرده‌ایم و به‌راحتی شارژر مناسب خود را می‌توانید انتخاب کنید. کابل‌های شارژر میکرو USB به راحتی قابل شناسایی هستند، زیرا رابط آنها به شکل یک پنج ضلعی نامتقارن است. برای همین، حتما باید به شکل صحیح در پورت شارژ قرار گیرد و اگر آن را اشتباه وارد کنید، ممکن است به پورت یا کابل شارژر شما آسیب برساند. همین ویژگی قرارگیری به یک شکل خاص، شارژرهای میکرو USB را در برابر شارژهای لایتنینگ و USB-C بازنده می‌کند، زیرا از آنجایی که رابط آنها متقارن است، از هر دو طرف می‌توانند وارد پورت شارژ شوند.

کابل آیفونی فست شارژ Hiska LX-830 5A 1m

برخی دیگر از ویژگی کابل شارژر آیفون ایکس خدمتتان شرح می‌دهیم. این فناوری از مهمترین و پرکاربردترین مواردی است که حتما باید یک کابل داشته باشد. از این رو شرکت های تولید کننده گوشی با ساخت کابل هایی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع، در تلاش اند تا این زمان انتظار را کاهش دهند.

© 2022 استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ماکروتل ™ با ذکر منبع بلامانع است.

شارژر 20 وات USB و USB-C ایکس او مدل L90A-EU

در ادامه به المان هایی که باعث بالا رفتن طول عمر مفید و شناخت کابل با کیفیت در هنگام خرید کابل لایتنینگ آیفون می شوند پرداخته ایم. با توجه به این نکات خرید مطمئن و هوشمندانه ای خواهید داشت. فروشگاه باتری اورجینالبه عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر در سراسر ایران آماده ارائه محصولات اصلی و اورجینال به تمامی متقاضیان می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کابل شارژر اصلی آیفون و نکات مربوط به آن بپردازیم. یکی از بهترین مدل های کابل شارژر آیفون که در بازار وجود دارد، کابل انکر مدل PowerLine+ است.

کابل تبدیل USB به لایتنینگ بیبوشی مدل A20 طول 1 متر

دلیل این تغییر هم کاربرد بهینه، کاربری آسان (به این صورت که فرقی نمی کند که کابل را از کدام جهت وارد کنید هر دو طرف این کانکتور یکسان است)، عمر و دوام زیاد خرید کابل شارژ گوشی کانکتور Lightning بود. سرعتی بیش از USB 3.0 خواهد داشت و استفاده از آن این اطمینان را به شما خواهد داد که کیفیت تضمین شده را تجربه نمایید. کابل شارژر آیفون یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های گوشی‌های اپل است که کاربران باید به صورت جداگانه آن را تهیه کنند. حالا این سوال پیش می آید که چرا کمپانی مشهور و نام آشنا Apple دست به چنین اقدامی زد و شارژر آیفون را از جعبه گوشی‌های iPhone حذف کرد؟ برای جواب این سوال و انواع شارژرهای آیفون و تشخیص اصل و تقلبی بودن این اکسسوری با ما همراه باشید.

این کابل زیبا علاوه بر قابلیت شارژ، می‌تواند برای انتقال اطلاعات نیز مناسب باشد. با این کابل اپل می‌توانید از شارژرهای 29، 30، 61 و 87 وات استفاده کنید. اگر به دنبال یک کابل حرفه‌ای، مقاوم و باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را از دست ندهید. این کابل سه‌کاره کیفیت قابل توجهی هم از نظر ظاهری و هم از نظر سخت افزاری دارد.

سوکت شارژ ایراد پیدا کرده است؟

دسته آخر هم کابل لایتنینگ متراژ بالاست که با خرید این کابل از چسبیدن به پریز برق بی نیاز می شوید. کابل شارژر اصلی آیفون 6s Plus از نوع USB به لایتنینگ به طول 1 متر در صورت نیاز به آداپتور شارژر گوشی 6S Plus، می توانید از گزینه نوع درخواست، آن را انتخاب کنید. خبر خوب اینکه حتی اپل هم کابل شارژر USB-C را تصویب کرده‌است.

کابل شارژ آیفون قیمت و خرید کابل شارژ آیفون خاص باکس

از کجا باید کیفیت اصل و مناسبترین قیمت را پیدا نماییم؟ خب این که جایی را پیدا نماییم که بتوان به کیفیت محصولاتش اعتماد کرد کار راحتی نخواهد بود. چون که متاسفانه در حال حاضر حتی بسیاری از مغازه ها لوازم جانبی گوشی هم سیم شارژ iPhone 7 Plus فیک را با قیمت محصول اصلی به فروش می رسانند. گرچه، همیشه راههایی وجود دارد که بتوان با استفاده از آنها اصل و تقلبی بودن کابل شارژ اپل را فهمید.

وقتی کابل شارژ را به گوشی خود متصل میکنید ولی شارژ شدن آغاز نمیشود، از خودتان چند بار سوال خواهید پرسید. یعنی گوشی مشکل پیدا کرده است؟ باتری خراب شده است؟ سوکت شارژ ایراد پیدا کرده است؟ و شاید آداپتور شارژر گوشی آیفون 7 پلاس ایراد پیدا کرده! ولی در آخر متوجه خواهید شدکه این معضل به خاطر قطع شدن کابل شارژبوجود آمده است. همچنین این روکش کابل را در برابر له‌شدگی، کشیدگی و پارگی تا حدودی مقاوم می‌سازد.