نقش دریچه تنظیم هوا در سیستم های تهویه مطبوع مجله تصویر زندگی

دریچه بلندگویی که از قدیمی ترین انواع دریچه تهویه هوا می باشد که همچنان از آن استفاده می شود. به دلیل ظاهر خاص آن که شبیه به بلندگو می باشد نام آن دریچه بلندگویی گذاشته شده است. اگر اطلاعات بیشتری از دریچه بلندگویی نیاز دارید می توانید به مقاله دریچه بلندگویی چیست، مراجعه کنید. همچنین در هر خانه ای ممکن است نیاز به دریچه بلندگویی پیدا کنید که می توانید از آپادانا کالا خرید خود را با کمترین قیمت تهویه نظری به ثبت برسانید. این نوع دریچه‌های هوا معمولا یک فریم سه سانتی و یک دمپر تنظیم کننده هوا دارند و تیغه‌های عمودی برای تنظیم جهت هوا در جلوی خود دارد.

  • در کانال های گالوانیزه به علت پروسه ساخت آن در گوشه های کانال محل رشد باکتری و قارچ می باشد.
  • انواع دریچه زیر فن کویلدریچه تنظیم هوا فن کویل یکی از انواع دریچه ها می باشد که دارای اشکال مختلفی است و با توجه به محیطی که در آن استفاده شده است از ابعاد و شکل های مختلف آن استفاده خواهد شد.
  • برخی از دریچه هایی بازدید که به منظور پوشاندن تجهیزات و لوله های تاسیسات نصب می شوند دارای شیار برای گردش بهتر هوا می باشد.
  • دریچه هوا چوبی دارای درپوش زمستانه جهت پوشاندن در فصل های سرد می باشد، بخاطر همین این کالا در سال های اخیر در میان مردم بسیار محبوب شده است‌.
  • این نوع دریچه تنظیم هوا همانگونه که از نامش پیداست در سقف نصب شده و با مدلهای متنوع،نقش هوارسانی به محیط های مختلف را از سقف ایفا می کند.

هر محیط نیاز به هوارسانی دارد و به همین دلیل بعضی دریچه های هوا را در مقطع سقف و برخی دیگر را بر روی سطوح دیوار نصب می نمایند. نتیجه تمام تلاش ها برای اندازه گیری و بررسی سیستمی که بتواند تهویه ها را به خوبی انجام بدهد در دریچه هوا نمایش داده خواهد شد. نوع دیگر کانال کولر بصورت اسپیرال و گرد است که دریچه های گرد برای این نوع کانال ها تولید میشود که ابعاد کوچک و بزرگ دارد. یکی از انواع دریچه ها که از جنس چوب است و استفاده از آن در مکان های مختلف امکان پذیر است.

ت- دریچه هوای آزاد آلومینیوی توری دار:

سطح بدنه کلیه انواع دریچه تنظیم هوای خطی آلومینیومی با رنگ کوره ای پوشش داده می شود. یکی از راه های شناخت و مشاهده ی تصاویر انواع دریچه کولر دسترسی به کاتالوگ دریچه هوا می باشد. متخصصین حوزه ی گرافیک تهران دما جهت دسترسی بهتر مشتریان یک نمونه طراحی نموده اند.

۱-دریچه هوا ی چهارطرفه سقفی

لازم به ذکر است که تیغه های افقی جلویی هم نقش تنظیم مسیر هوای ورودی و هم دمپر دریچه هوا را به عهده دارد . در سال های اخیر یک محصول جدید به صنعت تهویه ی ساختمان اضافه شد و آن دریچههوا چوبی نام داشت. این کالا که حدودا ۷ سال است که مهمان خانه ها شده است، قبلا فقط به صورت آلومینیومی تولید می شد.

نقش دریچه تنظیم هوا در سیستم های تهویه مطبوع مجله تصویر زندگی برای مکش هوای ناسالم داخب راه پله ها،پارکینگ ها و سرویس های بهداشتی از این مدل دریچه هوا استفاده می کنند.‌ دریچه هواکش فلزی به شکل های شیاردار،مشبک و خطی ۹۰ درجه بی دمپر تولید می شود. شرکت صنعتی رحمتی به عنوان یکی از تولید کنندگان با سابقه در امر تولید انواع دریچه هوا ساختمانی و صنعتی در ایران میباشد. تمامی تولیدات این شرکت با آخرین فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته و با رعایت تمامی ویژگی‌های استاندارد طراحی و ساخته میشوند.

در نتیجه طول و عرض دریچه هوا ی اسلوت با خروجی هوای پلنیوم باکس منطبق است . لیست زیر شامل قیمت دریچه هوا و توزیع هوا دریچه کولر و دمپر می باشد. دریچه هوای دو انحرافی مانند یک شبکه است، تعداد زیادی سوراخ مربعی شکل آنها را می توان به عنوان دیفیوزرهای اسلات خطی ارزان‌تر در نظر گرفت اما جریان هوای بزرگتری را اداره می کند.

دریچه هوای خورشیدی