لوله خرطومی فلکسیبل

لوله خرطومی فلکسیبل

لایه داخلی آلومینیوم همراه با فنر نگهدارنده بوده، سپس عایق پلی استر جهت ایجاد پوششی برای دفع و خرید لوله فلکسی عدم‌جذب رطوبت است. سطح بیرونی این لوله فلکسیبل نیز با متریال آلومینیوم ضخیم برای افزایش توان مقاومت در برابر ضربه، فشار و اصطکاک ایجاد شده است. لوله فلکسیبل با عایق پلی استر برای ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی ساخته شده در مناطق با رطوبت بالا بسیار مناسب است. لوله فلکسی یا لوله خرطومی فلزی یک کانال محافظ از جنس فلز با مقطع دایره‌ای شکل و منعطف است که برای محافظت از کابل‌های شبکه و الکتریکی در برابرشرایط فیزیکی و آب و هوایی به کار برده می‌شود.

همچنین ویژگی بارز روکش PVC لوله های فلکسی این است که هنگام آتش‌سوزی به صورت خودکار خاموش می‌شود و خطر را به شدت کاهش می‌دهد. لوله‌های فلکسی بل، در حال حاضر بخش مهمی از صنعت برق را تشکیل می‌دهند. تنوع بسیار زیادی در این نوع لوله‌ها وجود دارد، این تنوع شامل جنس، سایز، کاربرد و… است. قیمت‌گذاری با توجه به جنس و سایزبندی متفاوت است و معمولاً در حلقه‌های 25 متری خرید و فروش می‌شوند.

  • لوله خرطومی فلکسیبل فلزی مستحکم از جنس فلز فشرده ساخته شده و در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود.
  • همچنین یک نوع از لوله فلکسی، لوله انعطاف پذیر بافته شده با روکش فلزی است.
  • بنا بر محل استفاده و سیمی که باید پوشش داده شود؛ اندازه لوله-های فلکسی متفاوت است.
  • اما بست لوله فلکسی با قرارگیری در طول مسیر نقش نگهدارنده و نظم‌دهنده را ایفا کرده و در فواصل مشخص (طبق سایز فلکسی) نصب خواهد شد.
  • سال‌‌ها سابقه تولید تجهیزات ساختمانی سیستم هوارسانی و محافظتی کابل‌‌های برق مثل لوله فلکسی نشان از استمرار در کیفیت قطعات تولیدی این مجموعه دارد.
  • خطوط تولید مدرن همراه با تکنولوژی روز دنیا را به کارخانه خود وارد و این محصول در کشور تولید و به بازار عرضه نمود.

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. از مزایای این لوله می‌توان به مقاومت کششی و چرخشی بالا، انعطاف پذیری بالا، مقاومت نسبتا بالا، طول عمر بالا و ماندگاری و توانایی تخلیه الکتریسیته اشاره کرد. استفاده از پوشش گالوانیزه یکی از تدابیر برای محافظت از سلامت کابل‌ها می‌باشد که حدودا 6 قرن از حضورش در ایران می‌گذرد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق اطلاعات ارائه شده در بخش‌‌های بالا، لوله‌‌های فلکسی دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از آن‌‌ها توانایی رفع نیاز خاصی را بر عهده دارند.

راه تشخیص دوربین مداربسته اصلی از تقلبی

شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه ساخت انواع لوله خرطومی محل مناسبی برای خرید مستقیم انواع مدل و سایز لوله فلکسی به‌همراه بست و گلند است. لوله خرطومی ساده آلومینیومی STI در سایزهای 3 الی 24 جهت کانال داخلی هوای ساختمان تولیده شده و جهت انجام این نیز می‌توانید از لوله فلکسیبل برزنتی یا لوله فلکسی کومبی با روکش PVC استفاده کنید. قیمت لوله فلکسیهمچنین با حذف افراد واسطه و دلالان اقتصادی شاهد کاهش هزینه خرید به شکل چشم‌گیری خواهید بود. سابقه 25 ساله در تولید انواع محصولات سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا با استفاده از تجهیزات نوین و به‌روز جهانی موجب اعتماد و انتخاب مشتریان همیشگی شرکت تهویه سان گشته است.

گلند و بست لوله فلکسی

به‌طور معمول امکان استفاده از فلکسی PL در مسیر هوای رفت داکت اسپلیت، هواساز و چیلر وجود دارد. محدوده دمایی قابل استفاده از این خرطومی بین منفی 30 الی مثبت 120 درجه سانتی‌گراد است. همچنین فلکسی PL در صورت حریق هیچگونه گاز سمی از خود ساطع نخواهد کرد. عدم‌جذب رطوبت، وزن کم و نصب آسان نیز از دیگر خصوصیات مثبت فلکسیبل PL بوده و آن را گزینه مناسبی جهت استفاده در انواع سیستم سرمایش و گرمایش هوا ساخته است. لوله‌‌های فلکسیبل در دو حالت توکار و روکار توسط مهندسین برق مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. از بست لوله فلکسی بیشتر در حالت روکار استفاده شده و این ابزار خاص وظیفه ایجاد نظم و نگهداری از لوله‌‌های خرطومی بر روی دیوار را دارد.

همچنین یک نوع از لوله فلکسی، لوله انعطاف پذیر بافته شده با روکش فلزی است. یک انتخاب محبوب برای سیستم های آسیب پذیر و محافظت از کابل کشی برق، کابل کواکسیال، اطلاعات و داده های مخابرات است. این نوع از لوله فلکسی بافته شده دارای مزایای غربالگری EMI و محافظت در برابر خرابکاری را فراهم می‌کنند.

رایج ترین اشتباهات در سیم کشی برق ساختمان

همانطور که گفته شد وزن پایین آنها یکی از عواملی است که باعث می شود تا شما از اتصالات سازه ای ضعیف تری برای نگه داشتن این لوله ها در سازه استفاده کنید. بعد از ساخت و تولید نهایی غالباً لوله فلکسی برق به صورت رول شده یا همان کلاف لوله ای در خواهند آمد. لذا حجم گسترده ای از آنها با متراژ بسیار بالا را میتوان به فروش رساند.