طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای+تجربه فروش24ساعته | totoweb

به طور مثال کسب و کار های Shopify می توانند از Shop Pay استفاده کنند. در صورت امکان از تصاویر سبک زندگی افرادی که از محصولات شما استفاده می کنند یا با آن ها سر و کار دارند، استفاده کنید. مثلا وقتی یک لباس توسط یک مدل پوشیده می شود جذاب تر از عکس همان لباس روی یک سطح یا یک مانکن به نظر خواهد رسید. لوگوی برند شما باید در صفحه اصلی قرار بگیرد و با فرض این که کاربر به قدر کافی دقت نمی کند، همیشه در معرض دید قرار بگیرد. از فضای سفید استفاده کنید، رنگ های وب سایت تان را به حداکثر سه رنگ در هر صفحه محدود و از فونت های ساده و خوانا استفاده کنید. همچنین باید با یک CMS یا همان سیستم مدیریت محتوا آشنایی کامل پیدا کنید.

حضور در دنیای وب به شناساندن و بالا بردن قدرت برند شما نیز کمک شایانی خواهد نمود. برای مشاهده جزئیات، مشاهده‌ی آنلاین و تست رایگان سایت فروشگاهی یوکا، از طریق لینک‌های زیر شرکت دیجیتال مارکتینگ اقدام کنید. شما می‌توانید با استفاده از المنتور، ویرایش مورد نظر خودتان را در سایت انجام دهید و صفحاتی را متناسب با سلیقه و نیاز خود ایجاد نمایید. کنترل پنل فارسی و آموزش ویدئویی نحوه ویرایش سایت هم از جمله مواردی هستند که کمک می‌کنند خودتان سایتتان را ویرایش کنید. تیم ۱۵ نفره پشتیبانی پرتال در تمامی مسیر ساخت فروشگاه اینترنتی در کنارتون هست.

نمونه طراحی سایت شرکت ها

بنابراین شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن هم مشتری و فروش داشته باشید. مجموع سئو ادیو با تکیه بر دانش و تجربیات چندساله خود در زمینه بهینه سازی سایت های مختلف، اکنون در بخش طراحی سایت نیز ورود کرده است. شما می توانید برای طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی، آموزشی و انواع مختلف دیگر سایت ها از خدمات ما استفاده کنید. چه در زمان طراحی و چه پس از آن، می بایست به سئو سایت توجه کنید. سئو فرآیندی است که می تواند برای ایجاد سرنخ از سایت و محصولات شما در فضای مجازی انجام شده و نرخ تبدیل و ترافیک مشتریان را به شدت افزایش دهد. افزودن کلمات کلیدی پولساز، لانگ تیل ها، بهینه سازی صفحات محصول و آرشیو، نوشتن پست های وبلاگی، افیلیت مارکتینگ و بسیاری موارد دیگر، در سئو سایت های فروشگاهی بسیار مهم هستند.

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها چیست؟

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای+تجربه فروش24ساعته | totoweb

شما می توانید برای طراحی سایت فروشگاهی خود، آن را به صورت پله به پله طراحی کنید. در این حالت اگر بودجه کمی دارید، از پلن های پایه شروع کرده و کم کم با اضافه کردن فیچرهای بیشتر، وب سایت خود را به تمام امکاناتی که مدنظر دارند، برسانید. هنگام راه اندازی یک فروشگاه آنلاین طراحی وب سایتی که قابلیت تجارت الکترونیک یا Ecommerce هم داشته باشد، بسیار مهم است. علتش هم این است که مشتریان بالقوه را جذب می کند، تجربه کاربری لذت بخشی را به ارمغان می آورد و فروش را افزایش می دهد. طراحی سایتی با قابلیت تجارت الکترونیک با ساخت یک وب سایت معمولی متفاوت است، زیرا باید محصولات در این نوع وبسایت ها برجسته شوند و مشتری بتواند یک خرید بدون دردسر و یکپارچه را تجربه کند.

فروشگاه اقتصادی

بلکه انواع دیگر سایت‌ها، مانند طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خدماتی و غیره نیز تعرفه ثابتی ندارند. سایت فروشگاهی طراحی شده توسط آژانس ترا، از ساختار درونی مطابق استانداردهای روز سئو بهره می‌برد، کاملا واکنش‌گرا طراحی می‌شود و مطابق سلیقه و نیازهای شما خواهد بود. ایجاد امنیت، حفظ اطلاعات مشتریان و به‌روز رسانی مستمر آن از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک وب‌سایت فروشگاهی است.

  • تردیدی ندارم در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت فراوان شرکت ترا خواهیم بود.
  • طراحی سایت فروشگاهی تهرانباید به گونه ای انجام شود که علاوه بر امکانات پیش فرض، در صورت نیاز بتوان امکانات جدیدی را به آن اضافه کرد.
  • در طراحی سایت دیجی کالا قسمت های لازم و مورد نیاز یک سایت تمام عیار فروشگاهی گنجانده شده است.
  • در واقع هاست، زیربنای یک سایت است و اگر آن را به درستی انتخاب نکنید، احتمال قطعی‌های مکرر و از دسترس خارج شدن سایت شما بسیار زیاد است.
  • آیا می توانید آنچه که نیاز دارید را به سرعت یا با چند کلیک ساده پیدا کنید ؟ یک وب سایت تجارت الکترونیک خوب به راحتی و با یک نگاه سریع قابل اسکن است، هضم درک آسان است و هر اِلِمان هدفی دارد.