شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ

شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ

اتاق فرار (پوست) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اسلامشهر تهران واقع شده است. پس از رزرو، حتماً با شماره تماس مجموعه که در اختیار شما قرار می گیرد در واتساپ جهت هماهنگی پیام ارسال کنید. در صورت انصراف در شروع یا حین بازی، وجه کامل سانس دریافت می شود. تاق فرار (اسرار پنهان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است.

  • اما تفاوت اصلی آن‌ها با اتاق فرارهای امروزی در خط داستانی، تم و شکل بازی، قوانین و…
  • این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند.
  • تمام حقوق این وبسایت متعلق به مرکز بازی‌های‌فکری و اتاق‌فرار تهران می باشد.
  • مجموعه اسکیپ روم وی آی پی اتاق فرار اصفهان، از اوایل سال ۱۴۰۰ با راه اندازی اتاق فرار الموت شروع بکار کرد که به زودی اتاق فرارهای دیگر اضافه می گردد.

شما به همراه دوستانتان وارد اتاق‌هایی پر از معما می‌شوید که بر اساس سناریوی بازی، دکوراسیون مخصوص به خودش را دارد و می‌تواند در ژانرهای متنوعی مثل اتاق فرار ترسناک، مرموز، تعاملی، پلیسی، جنایی، فانتزی و … این تفریح مهیج از سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار نجات شهر، محصول مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر اسکیپ روم وحشتناک وارد ایران شد. ژانر ترسناک را می‌توان پرطرفدارترین سبک حاضر در اتاق فرارها به‌شمار برد که در آن با الهام گرفتن از فیلم‌های ترسناک، محیطی دلهره‌آور شبیه‌سازی شده است. معمولا سن مجاز یا توصیه شده برای شرکت در اتاق فرارهای ترسناک هم هجده سال به بالا است. سبک دیگری از بازی اتاق فرار هم هست که تحت عنوان «اتاق فرار دلهره‌آور» شناخته می‌شود و در آن افرادی که بازی می‌کنند، سطح کمتری از ترس را نسبت به بازی اسکیپ روم ترسناک تجربه می‌کنند، اما همچنان هیجان و دلهره در طول بازی برای آن‌ها جاری است. بازی‌های ما ژانرهای مختلفی داره…از ژانر اتاق فرار ترسناک تا پلیسی و جنایی و دلهره‌آور و کلی ژانر هیجان‌انگیز دیگه!

اتاق فرار چیست؟

شما و هم‌­تیمی‌­هایتان که نهایتا باید ۸ نفر باشید، باید سعی کنید که اصل ماجرا را در مدت زمان ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه بفهمید و برای این مدت سرگرم­‌شدنتان در یک جای خفن باید نفری ۹۰ تومان پرداخت کنید. این مجموعه در حال حاضر دارای ۲ اتاق فرار فعال است؛ اتاق کیش و مات و اتاق گذر حاج زینل. دیگر وقت آن رسیده که کمی از گوشی ها و فضای مجازی فاصله بگیریم و کمی به بازی های هیجان انگیز و گروهی روی بیاوریم ،امیدواریم مطالب گفته شده در مورد اتاق و مزایای انجام آن شما را ترغیب به انجام این بازی کرده باشد . بیشتر ما زندگی شلوغی را تجربه می‌کنیم و درگیر مسائل مختلف روزمره هستیم.

آیا تجربه اتاق فرار محدودیت سنی دارد؟

داور با انجام وظایف خود، اطمینان کسب می کند که روند بازی از ابتدا تا پایان صحیح و مطابق با سناریوی تعریف شده پیش می رود و شرکت کننده ها نیز به قواعد بازی پایبند هستند. زمان بندی سانسها مخصوصا در ایام تعطیل فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم. بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید.

در بیان ساده تر می توان گفت هر موضوعی که در سینما و بازی های کامپیوتری و یا مسابقات تلویزیونی و یا حتی کتاب های داستان و غیره وجود دارد ، در اتاق فرار نیز موضوعیت دارد. هنگام قدم‌گذاشتن در این اتاق با یک محیط پراز تاسیستات روبه‌رو خواهید شد و باید با استفاده از روش‌های مختلف از آن خارج شوید. افراد بالای ۱۶ سال می‌توانند در ماجراهای این اتاق فرار شرکت کنند. برای رزرو بلیط این اتاق فرار می‌توانید به سایت زیر مراجعه کرده یا با تلفن نوشته‌شده تماس بگیرید. این بازی متشکل از اتاق فرار و بازی محیطی است و برای پیروزشدن در آن باید همکاری تیمی داشته باشید. در این اتاق فرار پیشگویی‌هایی درباره آینده نمایان می‌شود.

این فعالیت‌ها به‌عنوان ورزش محسوب می‌شوند و می‌توانند خطرات فشارخون، کلسترول را کاهش داده و سکته‌های مغزی را به حداقل برسانند؛ بنابراین، اتاق به تمرین فرآیندهای ذهنی، شناختی و بدنی ما کمک می‌کند. این‌ها تنها برخی از مزایا و فرصت‌های بیکران اتاق محسوب می‌شوند. اتاق اصولی، پکیجی از سلامت جسمانی و روانی است که می‌تواند بسیاری از نگرانی‌ها را برطرف کند. مفهوم کلی کلمه اقتباس، برگرفته شده از یک داستان یا سناریو نوشته شده یا اتفاقی واقعی می باشد می باشد. که پیش از شما این اتاق را بازی کرده‌اند را با دقت بخوانید و بعد اتاق را رزرو کنید.

داستان بازی از این قرار است که بیماری طاعون جهش‌یافته و تمام شهر را فرا گرفته است. در این میان مراکز زیادی برای ایزوله شهر ایجاد شده که مبتلایان را به آن‌ها منتقل می‌کنند. شما و دوستانتان درحالی‌که هیچ نشانی از این بیماری ندارید دیشب دستگیر شده‌اید و متوجه می‌شوید که این مرکز برای تست واکسن‌های جدید خود روی افراد سالم آن‌ها را آزمایش می‌کنند.

با توجه با اینکه در طراحی اتاق فرار خلاقیت شرط اصلیه، سناریوها به موارد بالا محدود نمیشه و هر ژانر جدیدی می تونه به موارد بالا اضافه بشه. از طریق رفتن به صفحه رزرو آنلاین میتونید به راحتی بازی خودتون رو با انتخاب تاریخ مراجعه، ساعت و تعداد اعضای تیم رزرو کنید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است.

تمام حقوق این وبسایت متعلق به مرکز بازی‌های‌فکری و اتاق‌فرار تهران می باشد. بله، ما خوشحال خواهیم شد اگر برای جشن زادروز خود و دوستانتان یا برنامه های سورپرایز مجموعه برین گیم سنتر را انتخاب کنید. و حتما از قبل با برقراری تماس تلفنی به مجموعه اطلاع دهید تا بابت برنامه های که میتواند انجام شود هماهنگی صورت گیرد. از طریق صفحه رزرو آنلاین، تلفن و به‌ صورت حضوری 24 ساعت قبل از زمان بازی.

اگر علاقه به تاریچه اتاق فراردارید بهتر است که مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید. اطلاعات تماس و جزئیات خدمات هر مرکز در صفحه مربوطه قرار دارد. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. فقط افراد بالای 16 سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست. بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند.