در «اتاق فرار» چه می‌گذرد؟ شهروند آنلاین

در این بازی شما در بدو ورود به اتاق ۳۱۳ این متل حبس می‌شوید و باید رمز، کارت و کلید خروج را پیدا کنید. اتاق فرار فریتز هابر با درجه سختی ۸۵ درصد، سخت‌ترین بازی مجموعه اسکیپ می است. در این بازی هدف نهایی شما پیدا کردن و خنثی کردن بمب شیمیایی آقای هابر است تا بتوانید جان خود را نجات دهید. سرقت از بانک از بازی‌های مهیج مجموعه اسکیپ می با درجه سختی ۸۰ درصد است.

اتاق فرار ویروس

اتاق فرار ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اشرفی اصفهانی واقع شده است. اتاق فرار (رویای مرده) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله کوهسار واقع شده است. اتاق فرار (مک کامی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی واقع شده است. اتاق فرار (فسخ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پونک واقع شده است.

برای اینکه بتوانید سرنخ‌ها را به خوبی پیدا کنید، باید بتوانید همانند یک خلاف‌کار فکر کنید. گاهی سرنخ می‌تواند یک چیز کاملا بدیهی باشد و گاهی باید اشیای مخفی داخل اتاق را پیدا کنید. به هر حال شما نیاز به کار تیمی دارید و باید از قوانین ریاضی، تیز بینی، منطق ربط دادن چیز‌های مختلف به هم و شجاعت استفاده کنید. گاهی در یک مکان تاریک و وحشتناک سرنخی وجود دارد که باید دل به دریا زده و آن را پیدا کنید. تجربیات و نظرات خود را در رابطه با اتاق فرار در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید. از قبل در همه­ این اتاق­‌ها، برای شما یک سری سرنخ قرار داده شده.

اتاق فرار غریبه

بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید. این مجموعه متشکل از دو مجموعه قدیمی و بنام اسکیپ مستر و اسکیپ ویژن که تجربه طراحی و ساخت بیش از ۲۰ بازی متفاوت با ژانر های مختلف در تهران و شهرستان ها را دارند است. اتاق فرار (اسکیپ روم) یک مخمصه و بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‌ها، نکات و استراتژی‌ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‌ها و معماها را حل می‌کنند. بازیکنان در محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‌هایی که داخل اتاق پنهان شده‌اند، با هم تلاش می‌کنند. اتاق‌های فرار از بازی‌های ویدئویی «فرار از اتاق» الهام گرفته شده‌است. اگر تجربه بازی کردن در اتاق فرارهای تهران را دارید، در بخش نظرات، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

در پایین صفحه ورود مشخصات، روش پرداخت را انتخاب کنید و سپس دکمه ثبت را فشار دهید. کیش تخفیف با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با مراکز گردشگری، همچنین کاهش میزان هزینه ها به دلیل عدم استفاده از روش های سنتی فروش و بازاریابی توانسته قیمت های منصفانه تری برای خدمات گردشگری و تفریحات کیش ارائه کند. مبلغ پرداختی نهایی است و در محل اتاق فرار مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد. یا امکان داره شما یه دستگاه الکتریکی یا مکانیکی و از یک طریق خاص فعال کنید . معماها هرچه که باشه سرنخ حل کردن داخل اتاق هست فقط باید هواستون را جمع کنید.

طوفان شدت گرفته و سیستم فاضلاب شهری توانایی عبور این حجم از آب را ندارد. آب در حال واردشدن به ساختمان‌هاست و شما نیز در طبقه منفی ۶ گیر افتاده‌اید. شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید. این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند. در این اتاق فرار پیشگویی‌هایی درباره آینده نمایان می‌شود. در برخی از مواقع نیز اشتباهات گذشته پیش‌چشم شما خواهد آمد.

  • در بازی این اتاق فرار می‌توانید تجربه مهیج و جذاب حل معماهای مختلف و مبتکرانه را به‌همراه ترس و اضطراب و هیجان به دست آورید.
  • اتاق فرار در واقع یک بازی گروهی است که می‌تواند بین ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن داشته باشد.
  • اگر بخواهید جذاب‌ترین اتاق فرار ترسناک شرق تهران را پیدا کنید، باید حتما سری به اسکیپ روم شارون بزنید.
  • برای مثال حل جدول ها و معماها می تواند نقش مهمی در بهبود عملکرد مغر و حافظه ایفا کند.
  • این بازی در آذرماه ۱۳۹۶ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.
  • مثل مجموعه اتاق فرار انیگما که با رعایت این نکات و مسائل ریز تونسته تو این سال ها برای خودش اعتباری کسب کنه و تقریبا همه اتاق های فرارش از رنکینگ و رده بندی خیلی بالایی برخورداره.

چالش‌های بازی، قفل‌هایی هستند که در طول بازی با آن‌ها آشنا خواهید شد. قفل‌ها انواع مختلفی دارند و معمولا با باز کردن یکی از آن‌ها اطلاعات بیشتری به دست می‌آورید که در ادامه بازی به درد شما خواهد خورد. اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از اتاق خارج بشن. در سایت مای اسکیپ می توانید اتاق فرارهای ایران رو با جزئیات کامل جستجو کنید و رزرو اتاق فرار خودتون رو با تخفیف و به صورت حرفه ای انجام بدید …

اکثرا زمان اتاق فرار 60 دقیقه ای می باشد که ذهن شما را خسته نکند اما برخی از اتاق های فرار در تهران زمان بیشتری داشته اند، مانند اتاق فرار تسخیر که بدلیل داشتن معماهای سخت 75دقیقه است. اتاق فرار یک بازی نسبتا جدید است که بازیکنان آن، به صورت گروهی به دنبال هدف خاصی هستند. یکی از مهمترین چیزهایی که این بازی به بازیکنانش یاد می‌دهد، همکاری گروهی است. شما همراه با تیمتون وارد یک اتاق مرموز میشد، درب بروی شما بسته میشه و ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا با حل معماها و سرنخ ها رازهای پنهان اتاق را کشف کنید و قبل از اینکه زمان شما به پایان برسه خودتون رو نجات بدید.

این مجموعه در بهار سال ۱۳۹۵ موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به‌عنوان یکی از محصولات خود در ایران راه‌اندازی کند. در بازی اتاق فرار بازیکنان در گروه های ۳ الی ۱۰ نفره وارد اتاق می‌شوند. بنابراین آن ها دیگر برای خارج شدن از اتاق فرار هیچ راهی ندارند به جز پیدا کردن سر نخ ها و حل کردن چالش ها و معماهایی که در جای جای اتاق تعبیه شده‌اند. بسته به سناریوی اسکیپ روم، بازیکنان معمولاً از ۴۵ دقیقه تا یک ساعت وقت دارند که خود را نجات دهند. به همین دلیل بازیکنان در اسکیپ روم باید از خلاقیت، هوش و ذکاوت خود استفاده نمایند.

اتاق فرار

از فضاهای واقعی تا فضاهای مجازی هرجایی امکان دارد شما را درگیر این بازی کند. سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم فور فان منتشر شود. زیرا اولا ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند. دوما و به صورت کلی‌تر ترس یک افزونه برای بازی محسوب میشود، درست مثل نمک برای غذا که به تنهایی نمیتوان آن را یک وعده‌ی غذایی دانست.

با نصب اپلیکیشن علی‌بابا، هرچه از سفر بخواهید، در دسترس شماست. دکتر ریچارد که اسیرتان کرده، شما را مجبور می‌کند به سفر بروید و ژن پدربزرگ او را از ادگین پس بگیرید. در طول این سفر ماجراجویانه باید سعی کنید زنده بمانید و ژن پدربزرگ دکتر را به دستش برسانید. گروهک‌های مافیایی قصد دارند مخفیگاه مافیای چین را پیدا کنند و اژدهای سرخ را شناسایی کنند.

همچنین این اتاق فرار از طراحی و دکوری فوق العاده زیبا ساخته شده است که هر بازیکنی پس از بازی به این موضوع اذعان دارد و خاطرات تهران قدیم را در ذهن‌ها ثبت می‌کند. پس اگر حس و روحیه کار آگاهی در شما وجود دارد، فرصت را از دست ندهید و شرلوک هولمز تهران قدیم شوید. ممکن است شما خبرنگارانی باشید که به یک شکنجه‌گاه سرد و تاریک رفته‌اند و باید با زندانبانان بی‌رحم مواجه شوند. یا ممکن است وارد خانه‌ای جن‌زده شده باشید و هر لحظه امکان حملۀ یک موجود وحشتناک وجود داشته باشد.

گیم مستر، کارگردان اتاق فرار است و شماهم مانند یک بازیگر حرفه‌ای، باید تمام حواستان را به گیم مستر بدهید و مطابق راهنمایی و خواسته‌های او حرکت کنید. حضور شما برای بازی بدون پرداخت آنلاین امکان پذیر نیست، پس باید ابتدا با پیش پرداخت یک نفر بازی را از سایت رزرو کنید. در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد. قصه‌هایی که در اون‌ها قاتل و مقتول کنار هم در یک اتاق زندگی می‌کنند و هر لحظه که بازپرس پرونده دیرتر راز جنایت‌های قبلی قاتل رو پیدا کنه، مقتول یک قدم بیشتر به لحظه مرگ نزدیک می‌شه. اینجا اتاق فراره، همون اتاقی که هر روز یک داستان تازه برای گفتن داره و هر بازیکنی با کمک اکتورهای حاضر در این اتاق باید پرده از اسراری که پنهان شدن برداره.

مجموعه اتاق فرار آنیگما

و با توجه به فضاسازی که دارد امکان حذف ترس وجود ندارد لذا موکدا توصیه میشود اگر تحت تاثیر بیماری قلبی یا تنفسی هستید از رزرو این بازی جدا خود داری کنید. اتاق فرار (گورستان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان کمیل تهران واقع شده است. تاق فرار (اسرار پنهان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است. لطفا جهت شرکت در بازی از پوشش لباس و کفش مناسب مطمئن شوید برخی از مراحل نیاز به فعالیت های بدنی دارند که برای این منظور پوشیدن لباس مناسب الزامی است و لطفا بهداشت خود را رعایت کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اتاق فرارهای تهران را که از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌آیند، به تفکیک مناطق به شما معرفی کنیم. اتاق‌های فرار عموماً در قالب فضاهایی از قبیل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه، فضاپیماها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد، در دنیای واقعی شبیه‌سازی می‌شوند. در اسکیپ روم اسکیپ ویژن، افراد شرکت‌کننده در جست‌وجوی افسانه هستند.

چرا در صفحه بعضی بازی ها لینک رزرو وجود ندارد؟!

اتاق فرار شب سیزدهم یک بازی ویژه با سبک ترسناک و وهم‌آلود است که ۷۵ درصد درجه سختی دارد و در مهرماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. این بازی با دکوری متفاوت و خیره‌کننده، تجربه یک بازی معمایی و عمیق را برای شما رقم خواهد زد. برای شرکت در اتاق فرار شب سیزدهم لباس‌های راحت بپوشید و از پوشیدن لباس‌های موردعلاقه خود پرهیز کنید. بدون شک یکی از مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران اتاق فرار است که در بین جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد. تصور کنید شما با جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های خود در یک محیط عجیب باید با همفکری و حل معما در زمان مشخص‌شده از آن محیط خارج شوید.

بازی گروهی به شما کمک می‌کند که نه تنها بتوانید در اتاق فرار موفق عمل کنید، بلکه از لحظه به لحظه حضورتان در اسکیپ روم لذت ببرید. بعضی منابع به یک ورژن بازی زنده اشاره می کنند که در سال ۲۰۰۶ درکالیفرنیا به نام «تکه نارنجی» پدیدار شد. هر چند طراح آن یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو بود که وقتی دید دوستش در حال انجام بازی ویدئویی فرار از اتاق است به فکر ساختن ورژن واقعی آن افتاد و اولین اتاق فرار شهر سیلیکون ولی را در سال ۲۰۰۷ طراحی کرد. ‏‏«اتاق فرار» البته نسبت به سال‌های اولیه جان‌گرفتنش توسعه پیدا کرده و این روزها متناسب با ‏هرسلیقه‌ای می‌توان نمونه‌ای از این بازی را یافت.

  • مطمئنا می‌توان گفت که بازی اتاق فرار به دلیل نزدیک بودن به فضای دنیای واقعی، می‌تواند برای تک تک بازیکنان مزایایی نیز داشته باشد.
  • تمامی موارد ذکرشده از بهترین اتاق فرار‌های تهران‌اند و اگر شما فکر می‌کنید اتاق فراری وجود دارد که در این لیست اشاره‌ای به آن نشده است.
  • البته به‌ازای این مبلغ بیشتر، زمان و امکانات بیشتری در طول بازی در اختیار شما قرار داده شده است.

اگر معما حل کردن رو دوست دارید و فردی ریزبین هستید که به جزییات توجه می‌کنید، اتاق فرار معمایی رو برای بازی انتخاب کنید. با رزرو اسکیپ روم معمایی وارد یک بازی هیجان‌انگیز و سرشار از معماهای پیچیده خواهید شد. برای حل کردن هر کدوم از این معماها باید به نشونه‌ها توجه کنید و اسم‌ها، اطلاعاتی که در سندهای اتاق فرار وجود داره و… اگر دیدن فیلم‌های ترسناک جذابیت خاصی برای شما داره و هر کدام از فیلم‌های پرطرفدار ترسناک مثل اَره رو چند بار تماشا کردید، اتاق فرار ترسناک می‌تونه یک تجربه ناب براتون باشه. در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه!

اتاق فرار کیش تمام اتاق ها خرید و رزرو بلیط ورودی اسکیپ روم کیش کیش تخفیف سامانه رسمی تفریحات کیش

اتاق فرار سویینی تاد یک بازی با سختی متوسط اما بسیار ترسناک است. اتاق فرار میراث پارس با تم معمایی، تاریخی، ماجراجویانه، ۷۰ درصد سختی دارد. اتاق فرار رویا تجربه‌ای جدید در انگیما است که با ۶۰ درصد فعالیت بدنی، یک روز هیجان‌انگیز برای شما خواهد ساخت.

شما و هم گروهی هایتان در این بازی معمایی باید با استقاده از سرنخ هایی که بدست می آورید، به دنبال نقشه ای برای حل معماها و پازل هایی که از قبل توسط طراحان بازی تهیه شده باشید تا بازی را در کمترین زمان به پایان برسانید. مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می با همفکری و همکاری فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران در ۱۸اردیبهشت۱۳۹۵ تاسیس شده است. یکی از سخت‌ترین و دشوارترین اتاق فرارهای تهران، همین اتاق فرار کشتی دزدان دریایی است. خیلی از افرادی که تجربه بازی در این اتاق را دارند می‌گویند که هر معما کمی سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر از قبلی بود. اتاق فرار سرقت تنها اتاق فراری است که معما و داستان آن فراتر از اتاق فرارهای معمولی بوده و سناریوی جذاب این بازی ویژگی متمایز کننده آن است و یکی از جذاب‌ترین اتاق فرارهای تهران شده است. از ویژگی‌های این اتاق فرار که آن را نسبت به سایر اتاق فرارهای تهران متمایز می‌کند، محل برگزاری آن است که در یک عمارت ۲۰۰ساله در یک فضای متفاوت و خاص اجرا می‌شود.

با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. جذابیت این بازی، دسته جمعی بودن آن و هیجانی است که در یک فضای واقعی تجربه می کنید. اما به دلیل تغییرات اساسی ای که در زندگی تک تک ما به خاطر کوید 19 به وجود آمده است، همه چیز، حتی بازی‌ها نیز به سمت آنلاین شدن رفتند. از این رو متخصصان این صنعت تصمیم گرفتند، تا با طراحی و ساخت اتاق فرار آنلاین، شرایطی فراهم کنند تا این بازی نیز به صورت اینترنتی قابل انجام باشد. مجموعه Escaperoom.ir به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه اتاق فرار در سطح ایران با فعالیت در 4 استان (تا این لحظه) امیدوار است فعالیت خود را در دیگر شهرهای ایران گسترش دهد.

۱. اتاق فرار فرار از زندان یک

اتاق فرار شام آخر از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک دلهره‌آور و درجه سختی ۸۵ درصد است. اگر به اتاق فرارهایی با معماهای سخت علاقه دارید و در عین حال دوست دارید در فضایی دلهره‌آور درگیر حل معما بشید، بازی شام آخر انتخاب مناسبی برای شما به شمار می‌آید. این بازی در آذرماه ۱۳۹۶ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.

اتاق فرار فعالیت یک بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‏ها، نکات و استراتژی‏ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‏ها و معماها را حل می‏کنند. بازیکنان یک محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‏هایی که در داخل اتاق پنهان شده ‏اند، دارند. اتاق فرار (خانه خاکستر) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در نارمک تهران واقع شده است. اتاق فرار (مک کامی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی واقع شده است. اتاق فرار (فسخ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پونک واقع شده است.

مجموعه رتسل روم (خیابان زفرقندی)

پس از گذار از دوران مازهای فرار فیزیکی، در سال ۱۹۸۸ بازی ویدئویی John Wilson’s Behind Closed Doors، چالش فرار را متحول کرد و یک بازی جدید به گیمرها هدیه داد. بازی Crimson Room نیز در سال ۲۰۰۴ به‌عنوان اولین بازی ویدئویی اتاق ‌فرار معرفی شد. این بازی‌ها پایه‌های بازی اتاق فرار واقعی به سبک امروزی به شمار می‌آیند. با ورود بازی های کامپیوتری به مرور بسیاری از افراد از بازی در دنیای واقعی فاصله گرفته و شور و هیجان بازی های مجازی به خوبی آنها را به خود جذب نمود.

بعد از رزرو سانس حتماً در واتساپ به شماره مجموعه پیام ارسال کنید… اتاق فرار (توهم) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است. اتاق فرار (شکنجه) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است. اتاق فرار (انتقام دیویدف) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله بلوار فردوس تهران واقع شده است. اتاق فرار (بخش حوادث) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی تهران واقع شده است. اتاق فرار (حس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله هفت تیر تهران واقع شده است.

بازیهای مختلف با توجه به ژانر و محل بازی و همچنین کیفیت بازی قیمتهای مختلفی دارند. اتاق فرار نفس نکش که از روی فیلمی با همین نام ساخته شده است، توانسته با ایجاد فضاسازی بسیار عالی و کامل از این فیلم، اتاق فراری را خلق کند که بدون شک می توان آن را بهترین اتاق فرار اقتباسی نامید. اتاق فراری که از همان زمان افتتاح آن مورد توجه بسیاری از دوستاران این سرگرمی قرار گرفت. سناریو جدید، در کنار معماهای خوب و فضا سازی عالی آن، اتاق فرار راز را در زمره محبوبترین اتاقهای فرار قرار می دهد. این سبک از بازیهای فکری و معمایی محدود به زمان و مکان خاصی نیستند. در این ژانر از بازی، شما برای طی کردن مراحل و پیدا کردن سرنخ و حل کردن معماها محدود به هیچ چیزی نیستید.

لیست کامل بهترین اتاق فرارهای تهران + آدرس و راه ارتباطی مجموعه اتاق فرار دررو

اتاق فرار در واقع نه یک اتاق است و نه صرفاً از مفهوم فرار تبعیت می کند. در اتاق فرار شما بسته به داستان بازی یک تا دو ساعت زمان دارید یک مآموریت و یا یک هدف خاص در بازی را به سرانجام برسانید و برای رسیدن به این منظور می بایست شما و هم تیمی هایتان مرحله به مرحله از پس معماها و چالش های گوناگون بر بیایید . اسکیپ روم ها یا اتاق های فرار هیجان بازی در دنیای واقعی هستند. در این اتاق ها شخص یا اشخاصی در قالب گروه به حل معماهای پیچیده پرداخته و مسیر بازگشایی اتاق را هموار تر خواهند کرد تا بالاخره بتوانند از اتاق فرار کنند. عنوان بازی واقعی به این دلیل است شما اتاق فرار را در گوشی موبایل یا در رایانه‌ی خود انجام نمی‌دهید.

در «اتاق فرار» چه می‌گذرد؟ شهروند آنلاین

همین موضوع باعث می‌شود که این بازی ژانرهای مختلفی داشته باشد. در مطلب معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران ژانرهای هر بازی را معرفی کردیم – بد نیست نگاهی به این مطلب هم داشته باشید. برخی افراد در این بازی شرکت می‌کنند و بی‌کار می‌مانند تا اعضای دیگر معما را حل کنند.

بدون شک یکی از مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران اتاق فرار است که در بین جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد. تصور کنید شما با جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های خود در یک محیط عجیب باید با همفکری و حل معما در زمان مشخص‌شده از آن محیط خارج شوید. نکته جذاب اتاق فرار این است که دقیقا صحنه‌هایی از فیلم‌های ترسناک و پراسترس مانند «اره» را برای شما تداعی می‌کند. ما در این مطلب از مجله علی بابا قصد داریم همه‌چیز را درباره این بازی برای شما توضیح داده و چند تا از بهترین اتاق فرارهای تهران را نیز به شما معرفی کنیم. مجموعه اتاق فرار اسکیپ هوم از بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران با چهار بازی است که امکان بازی برای تیم‌های دو و سه نفره را نیز فراهم می‌کند و به‌طور کل، مناسب گروه‌های کم‌جمعیت است.

در خردادماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر در شعبه جردن طراحی و اجرا و در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در شعبه حقانی باز-طراحی و مجدد اجرا شده است. این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند. بازی های اتاق فرار برای موبایل تنوع بسیار زیادی داشته و می تواند تا حد مطلوبی شور و هیجان این بازی ها در دنیای واقعی را از طریق دنیای مجازی به فرد القا کند. در چند سال اخیر و با روی کار آمدن اسکیپ روم های متعدد، افراد زیادی وسوسه میشوند تا حداقل یک مرتبه این بازی های مهیج و ترسناک را تجربه کنند. در شرایطی که دسترسی به اسکیپ روم ها آسان نباشد، بازی های موبایل اتاق فرار برای موبایل می توانند جایگزین خوبی به شمار روند.

رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما

توی اون موقعیت دوست دارید کی کنارتون باشه؟ داداش شوهرخالۀ همسایه تون که خیلی باهوشه ولی تا حالا از نزدیک ندیدینش. یا دوست صمیمی تون که خیلی باهاش راحتید؟ البته حواستون باشه توی تیمی که جمع می کنید یه حداقل هایی توی درک و هوش معمایی وجود داشته باشه. قلم ابزاری است برای فرار از واقعیت، واقعیت تلخ زندگی روزمره که هر ثانیه با آن درگیر هستیم. عمر آدمی اجازه نمی‌دهد تا به همه جا سفر کند، اما می‌تواند بر بال قلم نشست و بر فراز آسمان خیال پرواز کرد. چاره‌ای که به آن عادت کردم و ترک عادت نیز موجب مرض است…

درجه سختی ۱۰۰ درصد، این بازی را تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب بین حرفه‌ای‌های اتاق فرار کرده است. این بازی با میزان ترس ۸۰ درصد و سختی ۷۰ درصد با دکوری جذاب، شما را از زمان حال جدا می‌کند؛ زیرا سناریو و حوادث بازی در گذشته‌ای نسبتا دور اتفاق افتاده‌اند. این اتاق فرار با مساحت حدود ۹۵ متر مربع، بازی با تعداد بالای نفرات را امکان‌پذیر می‌کند و مناسب گروه‌های پرجمعیت نیز است. اتاق فرار پنهان شده در سایه یک بازی دلهره‌آور و هیجان‌انگیز با درجه سختی ۸۰ درصد است. اتاق فرار متل بوداپست از بازی‌های جذاب مجموعه با درجه سختی ۷۵ درصد است.

فرار از جنگ، شما در این بازی به عنوان یک اسیر جنگی که در یک پناهگاه کثیف گیر افتاده بازی می کنید. شما با کارهای مختلفی مثل حل معماها و پیدا کردن اشیاء پنهان قفل اتاق رو باز و ماموریت ها رو تموم می‌کنید. این بازی دارای پانزده لوکیشن مختلف است و فضای جنگی جالبی دارد. زیرا اولا ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند. دوما و به صورت کلی‌تر ترس یک افزونه برای بازی محسوب میشود، درست مثل نمک برای غذا که به تنهایی نمیتوان آن را یک وعده‌ی غذایی دانست. افزونه‌های دیگری مانند دلهره، درام، هیجان و یا حتی کمدی که خوشبختانه به تازگی بین اتاقهای فرار در حال افزایش هم هستند وجود دارند که ما تجربه کردن آنها را هم به شما پیشنهاد میکنیم.

اتاق فرار ظلم آباد

اتاق فرار (کوری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است. اتاق فرار (خانواده کالینز ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهر آرا واقع شده است. اتاق فرار (مردگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. البته اینو همیشه یادتون باشه که اتاق فرار یک تجربست و این تجربه برای همه یکسان نخواهد بود.

  • اتاق فراری که از همان زمان افتتاح آن مورد توجه بسیاری از دوستاران این سرگرمی قرار گرفت.
  • در صورت خاموش کردن آژیر، تا سر رسیدن پلیس شما ۴۵ دقیقه بیشتر فرصت خواهید داشت.
  • گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند.
  • «تاکائو کاتو» در کلاب‌ها برنامه زنده ‌می‌گذاشت و شرکت‌کنندگان باید از فضایی خارج می‌شدند که تاکائو در آن محل درست کرده بود.

اگر تابحال اسکیپ روم را تجربه کرده باشید می دانید که این بازی فضاهای تودرتو و کوچکی دارد که اگر تعداد شما بالاتر از حد استاندارد باشد نه از بازی لذت میبرید نه حل معماها به شکل درست پیش می روند. معمولا برای شرکت در اتاق فرار ترسناک باید بالای 16 سال و حتی در بعضی مواقع بالای 18 سال داشته باشید. مورد دیگری که اتاق فرار انیگما اجازه آن را داده است، حضور افراد بالای 10سال به همراه یک بزرگتر در اتاق جنگ، رویا و قتل مرموز می باشد که با رضایت مردم روبرو شده است. آنچه امروزه به عنوان نخستین اتاق فرار مدرن شناخته می‌شود، توسط یک کمپانی ژاپنی به نام SCRAP در سال 2007 ساخته شد و پس از ژاپن، اسکیپ روم‌ها در چین و سایر کشورهای آسیایی محبوبیت پیدا کردند.

برای اتاق فرار دیپلمات هر بلیط مخصوص 1 نفر است و حداقل تعداد بلیط خریداری شده بایستی 3 عدد باشد. برای بیرون رفتن از اسکیپ روم و بازکردن قفل‌ها و درها، هیچ نیازی به زور و وارد کردن فشار نیست. شما با نیروی ذهنتان می‌توانید تمامی قفل‌ها را باز کرده و راه خروج از اتاق را پیدا کنید.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو بلیط این اتاق فرار حتما فیلم نفس‌کش را تماشا کنید. مجمومه تونل اسکیپ با طراحی فوق‌العاده در محدوده پونک واقع شده است. امکانات این مجموعه برای افراد بالای ۱۶ سال استفاده می‌شود. این اتاق فرار داستان جالبی دارد و به گذشته و آینده مربوط است. شما با رفتن به اتاق فرار اوراکل با چالش‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد. دکتر هنری هاوارد هولمز از هر روشی استفاده می‌کند تا ساکنان هتل خودش را بکشد.

تعداد افراد ثبت شده در رزرو چه اهمیتی دارد؟!

اگر قبلا هم تجربه بازی دارید پیشنهاد می‌کنیم سبکهای متفاوت امتحان کنید و هرچه حرفه‌ای‌تر شدید سراغ بازیهایی با درجه سختی بیشتر برید. تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است. تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد. با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید!

اتاق فرار (مُلکِ پِدَری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی تهران واقع شده است. اتاق فرار (ضربان مرگ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله بلوار فردوس تهران واقع شده است. اتاق فرار (خونه جنی) ارائه شده توسط مجموعه (تاج اسکیپ روم)، این اتاق فرار در منطقه ستارخان تهران واقع شده است. اتاق فرار (توطئه آميز) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دردشت تهران واقع شده است. اتاق فرار (منتالیست) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله کوهک تهران واقع شده است.

۲. اتاق فرار تسخیر

این بازی و سرگرمی جدید یکی از متفاوت‌ترین و مهیج‌ترین تجربیاتی است که می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده تجربه کنید. مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در سال 1395 با اتاق فرار هیجان‌انگیز نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک با ژانر پلیسی – سیاسی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه پس از استقبال جوانان از اتاق فرار، فعالیت خود را در تهران، اصفهان، کرج و اهواز گسترش داد.

مخاطب‌های اتاق فرارهای تهران یا اسکیپ روم

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دنیای سرگرمی دادمهر زیما می‌باشد.

در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. رزرو کردن بازی های مجموعه تاج اسکیپ روم خیلی سادست، فقط کافیه بازی مورد نظرتون رو انتخاب کنید، وارد صفحه بازی بشید و از قسمت رزرو اتاق فرار تعداد نفرات تیم، زمان و تاریخ رو انتخاب کنید و پرداخت رو انجام بدید.

معمایی – غیر ترسناک

در این میان مراکز زیادی برای ایزوله شهر ایجاد شده که مبتلایان را به آن‌ها منتقل می‌کنند. شما و دوستانتان درحالی‌که هیچ نشانی از این بیماری ندارید دیشب دستگیر شده‌اید و متوجه می‌شوید که این مرکز برای تست واکسن‌های جدید خود روی افراد سالم آن‌ها را آزمایش می‌کنند. این اتاق فرار با ژانر ترسناک یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار‌های این تهران است و فضاسازی این اتاق در نوع خود بی‌نظیر است و هیجان بسیار زیادی را برای شما به‌همراه خواهد داشت.

شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید اتاق فرار در تهران کرد. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد. با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید!

البته معمولا هماهنگ کردن زمانی برای وقت گذراندن با دوستان کار دشواری است؛ اما از آنجا که حضور در اتاق فرار حدود یک ساعت زمان می‌برد؛ می‌توانید به بهانه این بازی دور هم جمع شوید. البته حتما هنگام رزرو اتاق فرار تهران به زمان و ساعت بازی توجه کنید. انتخاب و رزرو اتاق فرار کرج به دلیل وجود گزینه های زیادی که در این شهر وجود دارد، کمی سخت به نظر می رسد. این توضیحات شامل معرفی کوتاه ماجرا و ژانر سناریوها است که در زیر به اختصار معرفی می شوند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید رزرو سانس می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. مجموعه موظف است قبل از شروع بازی از ترس‌های آنی که در سناریو وجود دارد شرکت‌کنندگان را مطلع کند. اتاق فرار نیز مانند سایر حرفه‌هایی که می‌شناسید، استاندارد‌های خاص خود را دارد که اگر شما قصد تاسیس‌ آن را داشته باشید، باید آن‌ها را رعایت کنید تا در این حرفه دچار مشکل نشوید. بازی میراث لاله، در فضای پارک لاله اجرا می‌شود و ویژگی اصلی آن رقابتی بودن بازی است. شما می‌توانید در قالب سه تیم برای رسیدن به کتیبه گم‌شده داستان رقابت کنید. اتاق فرار با چالش های خلاقانه خود، به تقویت هوش و افزایش اطلاعات عمومی تان یاری میرساند.

اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا

در آن دوره، ورود و خروج موفق از این مازها، مراسمی برای خاندان سلطنتی و مهمان‌های آن‌ها بود؛ چالشی جذاب برای شرکت‌کنندگان که از آن به‌عنوان سرگرمی یاد می‌کردند. اسطوره‌های یونانی در اینجا در واقع الگوهایی کهن هستند که اشاره به میل انسان به پیدا کردن جواب و از بین بردن ترس دارند و با موفقیت در انجام این ماموریت‌ها، به واقعیت برمی‌گردند و زندگی خود و مردم را بهتر می‌کنند. این مازها یا راه‌های پرپیچ و خم در مناطق دیگر جهان مانند مصر، ایتالیا، روسیه انگلیس و در بین بومیان آمریکایی مشهور هستند و هرسال، مراسمی در یونان برای خروج از آن‌ها وجود دارد و مردم آن‌‌ را جشن می‌گیرند.

اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا

از طرفی چون ممکن است کمی خاکی یا خونی شوید (خون مصنوعی البته!) بهتر است لباس‌های گران‌قیمت نپوشید. همچنین احتمال زیادی وجود دارد که تیم شما در مقطعی از هم جدا شود. مواقعی که تنها می‌شوید هم ممکن است بسته به تیپ شخصیتی شما، برایتان ترسناک و دلهره‌آور باشد. نور، صدا یا بازیگران اتاق (اکتورها) معمولاً سعی می‌کنند شما را از مسیر درست منحرف کنند. اما در این میان، همیشه موقعیت‌هایی وجود دارند که برای جلب‌توجه شما به مسیر اصلی بازی اضافه شده‌اند. به‌عنوان‌مثال، اگر جای خاصی از اتاق، برخلاف دیگر نقاط نور کمی داشت، باید تمرکز اصلی شما باشد.

  • برای پیدا کردن اتاق فرار در تهران، بهتر است به محل زندگی‌تان توجه کنید و یا راه دسترسی به آن را بررسی کنید.
  • در هیچ یک از مراحل بازی، نباید از زور و فشار بیش از حد استفاده کنید.
  • یک بازی جذاب و فان که معما‌هایش با تمامی معماهای دیگر از نظر جنس متفاوت است و سناریو بسیار جذابی و متفاوتی نیز دارد.
  • گروه سرگرمی و تفریحات داخل سالن «اسپیرال» فعالیت خود را در آذرماه سال ۱۳۹۸ با راه‌اندازی اولین اتاق فرار خود در تهران به نام «پنهان شده در سایه» آغاز کرد.
  • به احتمال زیاد، مفهوم اتاق فرار برای اولین بار در اساطیر و افسانه‌های یونانی عنوان شده است.

سیر داستان این بازی که در ادامه مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود. در ماههای گذشته متاسفانه تعداد زیادی از بازیگران اتاق‌ فرارهای ترسناک دچار اسیب جدی از سمت بازیکنان شده اند. در زمانی که احساس ترس کردید به هیچ عنوان به سمت آن‌ها حمله‌ور نشوید و یا مشت و لگد نزنید. این در حال حاضر بزرگترین نگرانی دارندگان اتاق فرارهای ترسناک است. بین غوطه وری کامل و به خاطر سپردن اینکه هنوز یک بازی است مرزی وجود دارد.

تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید.

این سناریو خونه جنی بسیار معروف در شمال ایران را پیاده سازی نموده و گذر از معماهای آن کمی سخت و همراه با هیجان بالا می باشد. برای رزرو بازی اتاق فرار ترسناک بی گناه در جنوب تهران میتوانید از لینک زیر اقدام کنید. تفریح برای افراد با خلق و خوی مختلف، می‌تواند به اشکال متفاوتی برگزار شود. برخی افراد استراحت و آرامش را برای تایم تفریح خود انتخاب می‌کنند. بعضی دیگر هم کوهنوردی و یا ورزش‌های دیگر را ترجیح می‌دهند. مثلا گاهی این افراد تفریحاتی با هیجان خیلی بالا را انتخاب می‌کنند.

اتاق فرار (مورفین) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهران نو تهران واقع شده است. اتاق فرار (ابناء الجن) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله ستارخان تهران واقع شده است. اتاق فرار (طرد شده) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله چیتگر در تهران واقع شده است. اتاق فرار (گورستان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان کمیل تهران واقع شده است. اتاق فرار (جوهنا) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله بلوار فردوس تهران واقع شده است.

  • اینجا اتاق فراره، همون اتاقی که هر روز یک داستان تازه برای گفتن داره و هر بازیکنی با کمک اکتورهای حاضر در این اتاق باید پرده از اسراری که پنهان شدن برداره.
  • البته چند مدل مختلف اتاق فرار تهران وجود دارد و به همین دلیل اینکه قبل از رزرو اسکیپ روم بدانید کدام ژانر و تم مناسب تیم شماست؛ اهمیت زیادی دارد.
  • در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه!
  • در این ژانر از بازی، شما برای طی کردن مراحل و پیدا کردن سرنخ و حل کردن معماها محدود به هیچ چیزی نیستید.
  • سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم فور فان منتشر شود.

درجه سختی این بازی بالا است و شما در ابتدا روی یک صندلی خواهید نشست؛ آن هم در حالی که پاها، دست‌ها، کمر، گردن و حتی چشم شما بسته خواهد شد. در این بازی نیز مانند دیگر اتاق فرارها باید کار گروهی انجام دهید؛ البته این کار گروهی باید از طریق اعضای بدن شما صورت بگیرد؛ پس هماهنگی بین اعضای بدن شما و از آن مهم‌تر هوش شما است که باعث نجات شما خواهد شد. اتاق فرار گرمابه یکی از متفاوت‌ترین اسکیپ روم‌های حال حاضر شهر تهران با فضای نوستالژیک و باورپذیر سنتی ایرانی است.

  • محبوبیت ایده تاکائو کاتو به سرعت به سنگاپور، مجارستان‌، رومانی، سوئیس و بقیه کشورهای دنیا نیز کشیده شد.
  • از آنجا بود که اتاق فرار بسیار همه گیر شد و بسیاری از کشور‌های مختلف آن را اجرا کردند.
  • این برنامه به مجری‌گری فرهاد جم و مهسا محجور برگزار می‌شد و منحصر شبکه سه سیما بود.
  • بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.
  • اگر بتوانید همه سرنخ‌ها را به ترتیب پیدا کرده و در کنار یکدیگر قرار دهید، درنهایت معما را حل خواهید کرد.

اتاق فرار یک بازی گروهی است و نیاز به Team Work برای حل به موقع و مناسب معماها دارد. اتاق ها هر کدام دارای سناریوی متفاوتی به همراه یک دکور متفاوت هستند و گستره وسیعی برای لذت بردن شما را مهیا می کنند. حال که متوجه شدیم اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست، بهتر است ببینیم اصلا از کجا تبدیل به یک تفریح هیجان انگیز شده.

پس سعی کنید در این بازی‌ها شرکت کنید و با توجه به نکاتی که در بالا به آن اشاره شد، بهترین عملکرد را داشته باشید. اگر اهل تماشای فیلم‌های ترسناک باشید، حتماً نام سری فیلم‌های احضار یا همان Conjuring به گوشتان خورده است. همین موضوع باعث شد تا در بهمن ماه سال ۱۳۹۹، گروه دات آی آر اقدام به طراحی یک اتاق فرار ترسناک با نام احضار کند. احضار روح از جمله کارهای ترسناکی است که بسیاری برای ایجاد حس ترس در خود انجام می‌دهند.

یا اسکیپ روم یک بازی فیزیکی و ماجراجویانه و یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های خانوادگی و دوستانه در سراسر دنیا است. در این بازی، تیم‌ها در قالب گروه‌های چند نفره تشکیل و وارد اتاق فرار می‌شوند. سپس درب پشت سر آن‌ها قفل می‌شود و بازیکنان باید با پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن معماها در قالب کار گروهی و ظرف مدت زمان مشخص، راه خروج از اتاق را پیدا کنند. برای حل معماهای اتاق فرار نیاز نیست خیلی باهوش یا قوی باشید؛ کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید، استدلال کنید و کار گروهی بلد باشید.

اتاق فرار اشک

بازی‌های ما ژانرهای مختلفی داره…از ژانر اتاق فرار ترسناک تا پلیسی و جنایی و دلهره‌آور و کلی ژانر هیجان‌انگیز دیگه! تیم ما به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران تاکنون بیش‌از ۲۵ اتاق فرار متفاوت در استان‌های مختلف ایران طراحی کرده است. آخرین نفر، دومین بازی مجموعه دژاوو با تم دلهره‌آور است که ۹۰ درصد درجه سختی و ۸۰ درصد درجه ترس دارد. این بازی از بزرگ‌ترین بازی‌های حال حاضر کشور است که با فضاسازی خاصی طراحی شده است.