دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت

در صورت تمایل به نصب دریچه کانال کولر در یک اتاق نسبتا کوچک سایز آن را نیز به همان نسبت کوچک‌تر می‌شود. با این کار پتانسیل سرما تولید شده توسط کولر برای یک اتاق کوچک هدر نمی‌رود. پس از نصب آن از صحت در عملکرد پره‌های آن اطمینان حاصل کنید. دریچه کولر برای تنظیم هوا در انتهای سیستم هوا مورد استفاده قرار می گیرد. قاب نگهدارنده دور دریچه به شکل دایره‌ای بوده و پره‌های آن به صورت مشبک یا برجسته خواهد بود.

این دریچه دارای ساختاری با خطوط موازی است که میتواند دارای پره های زاویه دار و صفر درجه باشد. دریچه کولر سقفی از جنس آلومینیوم و دارای رنگ الکترواستاتیک سفید می باشد. همچنین این دریچه ها در ابعاد متفاوت تولید می شوند و دارای کیفیت بالایی از نظر ساختار هستند . معمولا در ساخت دریچه های فوق از ورقه های آهن محکم استفاده می شود تا در برابر فشار آسیب نبینند. با توجه به ورقی بودن جنس قاب در صورت نیاز به افزایش عرض فریم به راحتی می توان این تغییرات را در زمان ساخت انجام داد.

دریچه کولر پلاستیکی نیز یکی دیگر از انواع محصولات موجود در بازار فروش دریچه‌های کولر است که استفاده از آن می‌تواند مزیت‌های قابل توجهی را برای خریداران به همراه داشته باشد. این نوع از دریچه‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و پرکاربرد هستند. در صورت استفاده از دریچه‌های آلومینیومی با ضخامت بالا از میزان شدت عبور جریان از آن به طور قابل توجهی کاسته می‌شود. با این وجود امکان نصب دریچه کانال کولر در سایر قسمت‌های محیط داخلی نیز وجود دارد. دریچه کولر برای رساندن هوا از کولر به مکان مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرد. محل نصب دریچه کانال کولر یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در ساختمان به حساب می‌آید.

  • تاریخچه پیدایش دریچهکولرهای آبی به کشور آمریکا بر می گردد که توسط چندین شرکت به طور همزمان صورت گرفته است.
  • خصوصاً در ابتدای روشن کردن کولر که تنها مسیر مستقیم دریچه خنک شده و رفته رفته شاهد کاهش دمای فضای داخلی خواهید بود.
  • استفاده از رنگ کوره ای برای تولید دریچه کولر، سبب یکدست شدن رنگ بر روی دریچه کانال می شود.
  • استفاده از هر یک از آن‌ها به عنوان جنس سازنده دریچه‌های کولر دارای مزایا و معایب مختلفی است.
در این مقاله به بررسی تفاوت دریچه کولر قابل تنظیم با دریچه خطی می پردازیم. محصول دریچه کولر قابل تنظیم، به شکلی طراحی شده است که پره های جلویی به جهت چپ و راست قابل تنظیم به صورت دستی می باشند. اما پره های جلویی دریچه تنظیم خطی ثابت بوده و قابل تغییر نمی باشد.

دریچه خورشیدی

ابتدا دریچه کولرهایی که در گذشته نصب شده اند را از روی کانال کولر جدا می کنیم. سپس با استفاده از متر ابعاد داخلی و یا به اصطلاح تو در توی کانال کولر را اندازه گیری می کنیم. در آخرین مرحله ابعاد را بر روی یک قطعه کاغذ یادداشت می کنیم و به سازندگان دریچه کولر ارائه می دهیم. با استفاده از این روش محصول شما به صورت استاندارد ساخته شده و به راحتی در قسمت دهانه ی کانال قرار می گیرد. به کمک این روش اندازه گیری دیگر نیازی به صرف هزینه ی اضافی برای بازدید و اندازه گیری نصب کنندگان دریچه کولر نیست. قیمت مناسب، ماندگاری و طول عمر بالا از ویژگی های قطعی دریچه کولر پلاستیکی است.

دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت در ابتدا سعی شد تا به سوال “دریچه کولر چیست؟” پاسخ داده دریچه کولر شود. همچنین در ادامه انواع دریچه کولرهای آبی و گازی را معرفی کردیم. توصیه می‌شود اگر قصد خرید دریچه کولر را دارید حتما مطالب بالا را مورد توجه قرار دهید تا خیالتان از انتخاب بهترین دریچه کولر راحت شود. عرضه و فروش مدل‌های مختلف دریچه کولر به صورت اینترنتی موجب می‌شود مشتریان دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه جهت خرید انواع محصولات را نداشته باشند.

لوور هوارسان پشت بامی – کلاهک چینی