دریچه بازدید داکت اسپلیت دانا تهویه

این دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای فریم و درب شیاردار جداشونده بوده و بطور کلی از جنس آلومینیوم ساخته میشود. در این حالت درب به راحتی در داخل این چهارچوبه ی سه پری به راحتی جاسازی میشود. از رنگ کوره‌ای پودری استاتیک، در ساخت دریچه داکت اسپلیت جهت جلوه زیباتر و افزایش قابلیت دکوراتیو بودن نمای دریچه استفاده شده است. این پوشش رنگی علاوه بر این که موجب حفظ تناسب بین نمای دریچه و محیط می‌شود، می‌تواند از بدنه آن در مقابل هرگونه ضربه و خط و خش محافظت کند. خریداران می‌توانند با توجه به کد رنگ‌های گوناگون آن و با در نظر داشتن محیط، انتخاب‌های مختلفی نسبت به سلیقه خود داشته باشند. مزایا و معایب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌تواند امری مهم در خرید و استفاده صحیح از این محصول به حساب بیاید.

گروه صنعتی کلوانی توانسته با بکارگیری از بروز ترین دستگاه های موجود در بازار و همچنین با استفاده از مواد اولیه با کیفیت مرغوبی که در بازار موجود می‌باشد بهترین دریچه بازدید داکت اسپلیت را در بازار تولید کند. دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌توان با انواع ورق ها ساخت و مراحل ساخت آن را به سرانجام رساند. معمولا دریچه بازدید داکت اسپلیت را با ورقه آلومینیوم سفارش می‌دهد و شما میتوانید با توجه به نیازتان دریچه بازدید داکت اسپلیت با ورق مورد نظر و دلخواه خود ثبت سفارش کنید.

  • تا اینجا با وظیفه، مزایا و انواع دریچه داکت اسپلیت آشنا شدید؛ اکنون در صورتی که قصد خرید داکت اسپلیت دارد و می‌ خواهید قبل از آن با یک کارشناس مشورت کنید، با با شرکت سهند هواساز تماس بگیرید تا تصمیم درستی در این باره بگیرید.
  • عرض این شیارها بین ۹ و ۱۸ سانت متغیر بوده و این بستگی به هوای لازم برای دستگاه فن کویل دارد.
  • دریچه داکت اسپلیت طرح اسلوتفریم و درب هر دو از آلومینیوم ساخته میشوند و از مزایای این مدل زیبایی بیشتر و دکوراتیو بودن آن است.
  • به این مسئله توجه کنید که مثلا وقتی دستگاه در حالت سرمایشی کار می کند، برای افزایش دمای یک اتاق نسبت به سایر اتاق ها، دمپر مربوط به آن اتاق باید حجم هوای خنک ورودی به آن اتاق را کاهش دهد که در نتیجه با مشکل کمبود هوا در آن اتاق مواجه خواهیم شد.
  • نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت در دو حالت روکار و توکار با استفاده از انواع پیچ ممکن است.

دریچه بازدید داکت اسپلیت دانا تهویه

ضخامت ورق آلومینیوم که در ساخت درب دریچه استفاده میشود نیز بین ۱ تا ۱.۲۵ میلیمتر، بنا به تناسب ابعاد مشخص میشود. با اتصال دریچه هوای خطی بر روی درب دریچه بازدید فن کویل و خم کاریِ لبه های درب دریچه بازدید فن کویلِ خطی کله قندی،این قطعه نیز همچون فریم آماده عملیات رنگ می شود.رنگ کاری بر روی سطوح بیرونی و درونیِ درب و فریم دریچه بازدید فن کویل با استفاده از رنگ کوره ای الکتروستاتیک صورت می گیرد.برای تناسب حداکثری با محیطداز انواع کد رنگ زیبا برای رنگ آمیزیِ سطوح دریچه بازدید فن کویل می توان بهره گرفت. این دریچه بازدید فن کویل هوای مورد نیاز برای مکش دستگاه فن کویل را از طریق شیارهای خطیِ کله قندی تامین می‌کند. در واقع این دریچه بازدید فن کویل هم نقش درب را برای بازدید فن کویل و هم نقش هوارسان را برای دستگاه فن کویل ایفا می‌نماید.برای ساخت این دریچه بازدید فن کویل احتیاج به فریم و یک درب است.با توجه به جداشوندگیِ مدلِ دربِ این دریچه بازدید فن کویل،نوع فریم باید طوری انتخاب گردد که در حاشیه‌ی داخلیِ خود یک نشیمن گاه ایجاد دریچه بازدید داکت اسپلیت نماید. ابعاد فریم از ابعاد حفره ای که قرار است دریچه بازدید فن کویل بر روی آن تعبیه گردد مشخص می‌گردد.البته برای تسهیل و امکانپذیر بودنِ عملیات نصب باید به میزان نیم سانت از هر طرف به عنوان بادخور کسر گردد که نصاب در زمان نصب دریچه بازدید فن کویل خطی کله قندی دچار مشکل نشود.

این دریچه‌ها در انواع، مدل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و همچنین جنس موادی هم که در تولید آن‌ها استفاده می‌شود هم می‌تواند شامل فلزات و هم مواد پلاستیکی مقاوم به ویژه abs باشد. نکته دیگر در مورد دریچه داکت اسپلیت این است که در همه اندازه‌ها، مدل‌ها و انواع ساخته می‌شوند و بنابراین به راحتی می‌توان آن‌ها را سفارشی تولید کرد و از طرفی که برای نصب وجود دارد، مانند پیچ مخفی و دیگر روش‌های عادی، آن‌ها را نصب کرد و راه انداخت؛ بنابراین باید گفت دریچه‌ها نصب آسانی دارند. یکی از مهمترین مزیت های استفاده از دریچه اسپلیت، این است که زیبایی محیط حفظ می‌ شود. خیلی از افراد از اینکه با نصب سیستم های تهویه در سقف و یا دیوار، ظاهر منزلشان به هم خورده است؛ ناراضی می باشند. اما با استفاده از داکت اسپلیت و نصب مناسب‌ ترین دریچه برای آن ظاهر ساختمان نه تنها دچار اختلال نمی‌ شود. بلکه ممکن است به واسطه خرید بهترین دریچه داکت اسپلیت؛ منزل دارای ظاهری جالب به خود بگیرد.

اظهارات مداخله‌جویانه سالیوان درباره وقایع اخیر ایران / حل‌وفصل دیپلماتیک مسئله هسته‌ای

اما اگر هوای برگشت فن کویل از طریق این دریچه تامین شود، روی درب آن باید شیار تعبیه شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت بعداز رنگ،در همین مراحل اولیه ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به ایجاد خزینه ها یا حفره های سوراخ پیچ ها با دستگاه پرس اقدام می کنیم. سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی با رنگ کوره ای در انواع رنگهای متنوع از قبیل سفید،کرم و…

جنس ورق استیل به کار رفته در دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل از ورق استیل با عیار ۳۰۴ یا ۳۱۶ است. تمام قسمت های تشکیل دهنده دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل از جمله لولا باید لزوماً از جنس استیل باشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل این امکان را به کارفرمایان می‌دهد که در هر سایز و اندازه ای ساخته شود و هیچ محدودیتی در ساخت ابعاد مختلف ندارد. درب دریچه بازدی فن کویل استیل نیز مانند انواع دیگر دریچه بازدید داکت اسپلیت در دو مدل لولایی و وزنه‌ای تولید می‌شود‌. طریقه نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل به وسیله پیچ از روی فریم و پیچ مخفی می‌باشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک برای بازدید و تعمیرِ دستگاههایی استفاده می‌گردد که هوای برگشتِ دستگاه را با کمترین مزاحمت و بیشترین مقدار به دستگاه منتقل نمایند.

مزایا دریچه بازدید داکت اسپلیت

برای مثال، بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌توان از شیارهای پرّه z، در کناره های طولیِ درب دریچه بازدید و ورق پانچ در قسمت داخلیِ درب استفاده کرد. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی هم به صورت وزنه‌ای و هم به صورت لولایی تولید می‌شود. برای بازوبست کردنِ درب لولاییِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی می‌توان از قفل زیمنسی استفاده کرد. بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی در رنگ های متنوع به صورت رنگ کوره‌ای قابل پوشش است. برای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی از دو نوع فریمِ ۳ و ۵ سانتی استفاده می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی را به صورت پیچ از رو و پیچ مخفی نصب می نمایند.