خرید لپ تاپ گیمینگ حرفه ای ۲۰۲۲ با بهترین قیمت اگزو گیم

در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وب‌سایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد. لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.

نتایج تست‌هایی که از این لپ تاپ گرفته شده‌اند، برتری گرافیک RX 6850M XT را بر پردازنده‌های گرافیکی پرقدرتی نظیر RTX 3070 Ti و حتی RTX 3080 Ti ثابت می‌کنند که این بسیار هیجان انگیز است. علاوه بر این‌ها، این لپ تاپ به نمایشگری بزرگ و درخشان مجهز است که نظر هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب می‌کند. مانند تمام سخت‌افزارها، این لپ‌تاپ هم ایرادهایی دارد که بهتر است از آن‌ها مطلع شوید. به دلیل داشتن دو صفحه‌نمایش، این لپ‌تاپ گزینه چندان مناسبی برای تایپ نیست. زیرا صفحه‌کلید چندان مناسبی ندارد؛ بنابراین، شما باید تصمیم بگیرید که صفحه‌نمایش دوم که قابلیت‌های زیادی را برای شما فراهم می‌کند را می‌خواهید یا خیر. این دستگاه دارای دو نمایشگر است که شما می‌توانید تصاویر را با بهترین وضوح در دسترس داشته باشید.

جنس بدنه فلزی و باتری 76 وات ساعتی، حافظه SSD PCIe با ظرفیت 1TB و صفحه نمایش 14 اینچ 120 هرتزی از دیگر ویژگی های این لپ تاپ سبک و قدرتمند می باشد. «لنوو لیجن 7»، یک هیولای به‌تمام معنی است که از پس هر کاری که به آن سپرده شود به‌خوبی تمام برمی‌آید. از دیگر امکانات Legion 5 می‌توان به نمایشگر ۱۵/۶ اینچ ۱۶۵ هرتز IPS LCD با وضوح FHD، یک ترابایت SSD و ۱۶ گیگابایت رم اشاره کرد.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH

انویدیا در ساخت این پردازنده گرافیکی از تکنولوژی DLSS استفاده کرده است که به لطف آن می‌توانید به فریم ریت‌های بسیار بالاتری در try these guys out بازی دست بیابید. این لپ‌تاپ ایسوس حتی با قیمت فعلی هنوز هم نسبت به برخی لپ‌تاپ‌های گیمینگ میان‌رده و گران قیمت‌تر عملکرد بهتری دارد و با توجه به امکاناتی که در با توجه به قیمتش ارائه می‌دهدبهترین لپ‌ تاپ گیمینگ میان‌ردهمحسوب می‌شود. ایسوس TUF A15 در بازار ایران هم موجود است و می‌توانید با قیمتی نسبتا مقرون‌به‌صرفه آن را خریداری کنید. امیدوارم از مقاله راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون راضی بوده باشید و اون رو با دوستاتون به اشتراک بزارید.

خرید لپ تاپ گیمینگ حرفه ای ۲۰۲۲ با بهترین قیمت اگزو گیم

یکی از ویژگی های متفاوت این لپ تاپ حضور 16 گیگابایت حافظه رم DDR5 است که در لپ تاپ‌های این محدوده قیمتی نادر است. از برند ایسوس است که بارزترین ویژگی این لپ تاپ گیمینگ گران قیمت، گرافیک فوق حرفه ای RTX3060 با حجم 6GB می باشد. در کنار این گرافیک، پردازنده نسل یازده شرکت اینتل، رم بالا و اس اس دی از نوع PCIe خیال شما را بابت اجرای هر بازی و نرم افزار سنگین تا حدود زیادی راحت می کند. در ادامه می‌خواهیم بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم.

این لپ تاپ برای تجربه گیم‌های AAA بازار در حالت پرتابل مناسب است و اگر عاشق بازی‌های ویدیویی هستید و حتی در مسافرت و هنگام حرکت هم نمی‌توانید از آن دور بمانید، این لپ تاپ غول می‌تواند چاره‌ساز شما باشد. صفحه نمایش دوست داشتنی و صفحه کلید جذاب و قابل تنظیم آن نیز نکات بسیار مهمی است که برای هر گیمری اهمیت دارد. در بدترین شرایط، این یک لپ تاپ مخصوص بازی است که زیبا به نظر می‌رسد و قادر است که بازی‌های سنگین را اجرا کند. تمام ویژگی‌های خارق‌العاده این محصول در قسمت نمایشگر آن قرار دارد و صفحه کلید قابل جدا شدن آن را نیز می‌توانیم به یک سفینه فضایی قدرتمند شبیه کنیم که از پایگاه خود جدا می‌شود. شما هرگز یک لپ تاپ مخصوص بازی مانند این را نخواهید دید و شاید ذهن‌تان هم نتواند وجود آن را باور کند. Dell G3 15 ارزان‌ترین لپ تاپ گیمینگ کمپانی دل است که بازهم درخشان‌تر از همیشه بازگشته است.

  • با خرید لپ‌تاپ ROG Strix Scar 17 G733، شما می‌توانید تجربه متفاوتی از بازی داشته باشید.
  • طراحی این لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس به نسبت برچسب قیمتی آن، بسیار زیبا و حرفه‌ای است.
  • بلاگ دیوار در تلاش است تا با ارتقا دانش کاربران خود، در بهبود تجربه کاربران در استفاده از دیوار تأثیرگذار باشد.
  • لپ تاپ Blade 15 ریزر یکی از اولین لپ تاپ‌های رده بالایی است که می‌توانید آن را به هر جایی حمل کرده و بازی را تجربه کنید.

از سوی دیگر، باتری این لپ‌تاپ هم نسبتاً خوب بود و به‌مدت 4 ساعت و 52 دقیقه، دوام آورد که برای یک لپ‌تاپ اقتصادی، نسبتاً معقول است. این دستگاه با نمایشگر کوچک و وزن کمی که دارد، کار شما را تا حد زیادی راحت می‌کند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه که برای انتقال نیرو بین CPU و GPU وجود دارد، موجب افزایش کارایی این دستگاه شده است. در آخرین به‌روزرسانی، شرکت Asus یک وب‌کم بسیار عالی به این دستگاه اضافه کرد که در مدل‌های قبلی چندان آشکار نبود.

راهنمای خرید بهترین هدفون تا 1 میلیون تومان

بعد از بررسی‌هایی که ما انجام دادیم، متوجه شدیم که باتری لپ‌تاپ ایسر نیترو 5 بسیار خوب است و نزدیک به 11 ساعت دوام آورد. یکی دیگر از مزیت‌های این لپ‌تاپ، وب‌کم باکیفیت آن است که می‌تواند بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند. تنها نکته منفی این دستگاه، نمایشگر آن است که شاید برخی از افراد آن را دوست نداشته باشند.

اولترابوک ADATA XPG XENIA 14 – i7 با یک نمایشگر 14 اینچی، طراحی باریک، بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم و وزنی در حدود 970 گرم یکی از بهترین محصولات ADATA است. به عبارتی می‌توان گفت این محصول هم‌اکنون یکی از برترین لپتاپ های موجود در بازار ایران در این محدوده قیمتی است. است که برای محصولات حاضر در این محدوده قیمتی بسیار کمیاب است و موجب افزایش سرعت سیستم می‌شود.

اگر یک لپ تاپ آخرین نسل از انواع پردازنده را به همراه داشته باشد، نسل جدید حافظه رم DDR5 و اتصال PCIe سریع‌تر را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. با پرداخت حدود ۳۵ میلیون تومان لپ تاپ TUF FX707ZC در اختیار شما قرار می‌گیرد. این لپ تاپ گیمینگ تا ۴۰ میلیون تومان با پردازنده اینتل Core i5 نسل دوازدهم مدل H، ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR5 با قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت در اختیار شما قرار می‌گیرد. این مدل از بهترین لپ تاپ گیمینگ به کارت گرافیک جی‌فورس RTX 3070 مجهز است که ۸ گیگابایت حافظه در اختیار دارد. همچنین صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی این لپ‌تاپ، رزولوشنی معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد و نرخ تازه‌سازی تصویر در آن ۱۶۵ هرتز است. برند ایسر به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ و گجت‌های کامپیوتری، پای ثبات فهرست راهنمای خرید لپ‌تاپ گیمینگ است.