خرید تتر Tether ، فروش تتر ، قیمت USDT صرافی رابکس-تترفا

جامعه ارزهای دیجیتال به تتر اعتماد دارد و باعث می‌شود که در بین باثبات‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش قرار داشته باشد. بااین‌حال این طرح نیز درست مانند طرح‌های وام ممکن است خطرات بالقوه‌ای هم برای شرکت و هم برای مشتریان تتر ایجاد کند. اگر تعداد زیادی از سرمایه‌گذاری‌های تتر کم شود، شرکت نمی‌تواند درخواست‌های برداشت را انجام دهد و این امر باعث می‌شود توکن‌ها تمام ارزش خود را از دست بدهند. اعطای وام نقدی به شرکت‌هایی که در معرض عدم توانایی بازپرداخت وام‌های خود هستند، اغلب بزرگ‌ترین خطر برای تجارت تتر تلقی می‌شود. اگر در مقطعی تعداد زیادی از دارندگان تتر تصمیم بگیرند که استیبل کوین‌های خود را نقد کنند، تتر باید ذخایر لازم را برای پاسخگویی به این خواسته‌ها نگه دارد.

خرید تتر Tether – فروش تتر – نگهداری تتر + قیمت لحظه ای آنلاین

این کیف پول سخت افزاری تاکنون توانسته یک میلیون کاربر را به خود جذب نماید. کیف پول لجر نانو اس بالاترین سطح امنیتی را برای حفاظت از دارایی های کاربران ایجاد می کند. در واقع افرادی که دارایی زیادی از تتر دارند و به دنبال یک بستر امن و کاملاً مطمئن برای نگهداری آن هستند می توانند از این کیف پول برای نگهداری تترشان استفاده نمایند.

  • بنابراین برای کاربرانی که می‌خواهند از نوسانات بازار در امان بمانند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.
  • رمز ارز تتر از اولین ارزهای رمزنگاری شده می‌باشد که تاکنون بسیار موفق بوده است.
  • در این میان برای حفظ دارایی‌ها و سرمایه در برابر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، استیبل کوین‌ها به عنوان یک نسخه توکن شده از یک ارز فیات به وجود آمدند.
خرید تتر Tether ، فروش تتر ، قیمت USDT صرافی رابکس-تترفا

از زمان بیت کوین 3 هزار دلاری بعد از ریزش قیمت‌ها بخاطر کرونا تا کنون، حجم بازار تتر از 1.9 میلیارد دلار به بیش از 60 میلیارد تترفا دلار رسیده است. اگر شرکت تتر واقعا به این اندازه پشتوانه دلاری داشته باشد؛ یعنی جزو 10 شرکت برتر کل دنیا از نظر میزان ذخایر ارزی است. واضح‌ترین مثالی که می‌توان برای توجیه وجود استیبل‌ کوین‌هایی مانند تتر آورد، کشورهایی هستند که نمی‌توانند انتقالات ارزی خارج از کشورشان را به راحتی انجام دهند. فرض کنید فردی در کشور ونزوئلا بخواهد در بازار مشتقه (فیوچرز، مارجین) بایننس به معامله بپردازد. او نمی‌تواند به راحتی دلار را از حساب بانکی خود برای بایننس بفرستد؛ اما با استیبل کوین‌ها، این کار به راحتی قابل انجام است.

به طور خاص، نقدینگی را در بسیاری از مبادلات ارزهای دیجیتال بهبود بخشید. این امر به ویژه در پلتفرم‌های بین المللی مانند Binance که به معامله گران ده‌ها کشور خدمات ارائه می‌دهد صادق است. با استفاده از جفت‌ ارزهای معاملاتی مبتنی بر USDT، صرافی‌ها مجبور نمی‌شوند یک بازار ویژه فیات جدید برای هر یک از ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. اگرچه تتر مانند هر ارز دیجیتال دیگری عمل می کند، اما همانطور که پیش‌تر گفتیم از نظر فلسفی برخلاف اکثر ارزهای دیجیتال موجود در بازار امروز است. دلیل منحصر به فرد بودن آن نیز این است که توسط یک موجودیت منفرد پشتیبانی و کنترل می شود که آن را بسیار متمرکز می کند.

کیف پول تتر

حال برای فروش و خرید تتر با ریال، باید فرآیند احراز هویت تکمیل شده و سطح طلایی برای کاربر فعال گردد. لازم به ذکر است که بسیاری از ارزهای دیجیتال، قابلیت استخراج شدن را ندارند و شما باید حتماً آن را خریداری کنید. تتر نیز یکی از این ارزهای دیجیتال است که قابلیت استخراج شدن را ندارد و شما برای اینکه تتر داشته باشید باید از صرافی معتبر خرید و فروش تتر در ایران، آن را تهیه کنید. یک توکن ارز دیجیتال لایه دوم که بر روی بلاکچین بیت کوین با استفاده از پلتفرم OMNI ساخته شده بود، بعداً به USTether و سپس در نهایت به USDT تغییر نام داد.

او می‌تواند خرید تتر انجام داده و با انتقال تتر خود به پلتفرم بایننس فعالیت کند. صرافی تبدیل امکان نگهداری توکن‌های USDTدر حساب صرافی را با بالاترین سطح امنیت برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید پس از خرید تتر آن را در حساب صرافی ذخیره کنید و به کیف پول دیگری انتقال ندهید. به این دلایل و موارد دیگر، هنوز هم ارزش دارد که در تتر سرمایه گذاری کنید. این باعث ایجاد نقدینگی برای پلتفرم‌های مبادلاتی و صرافی‌ها می‌شود، استراتژی‌های خروج بدون هزینه برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند و انعطاف‌پذیری و ثبات را به پرتفوی سرمایه‌گذاران می‌افزاید. سایت کیف پول من بهترین پلت فرمی است که به شما امکان نگهداری تمامی ارزهای دیجیتال را داده و با انتقال سریع دارایی هایتان، ضمانت نگهداری و پشتیبانی 24 ساعته را نیز برای کاربران خود در نظر می گیرد.

در ادامه ارز دیجیتال تتر به‌صورت توکن ERC-20 روی بستر شبکه اتریوم عرضه شد و در حال حاضر در بلاکچین‌های ترون و ایاس نیز موجود است. تتر همانند سایر ارزها در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز داد و ستد می‌شود. از مشهورترین صرافی‌های تتر می‌توانیم به صرافی‌های نامتمرکز و متمرکز یونی‌سواپ، سوشی‌سواپ، بایننس، گیت، اف تی ایکس، کوکوین، هیوبی، بیتمکس و کوکوین اشاره کنیم. بسته به این که چه نوع تتری خریداری می‌کنید می‌توانید از کیف پول سازگار با نوع تتر برای نگهداری آن استفاده کنید. همچنین توکن استاندارد BEP20 که بر روی شبکه بایننس اسمارت چین تولید شده است، می‌تواند درون مت ولت، بایننس چین و سیف پل نگهداری شود.